A mi m'agradaria proposar dues coses:
1a: CARNETS DE SIMPATITZANTS.
Per trenta euros, poder presenciar 4 partits a triar del CE Sabadell a casa
2a: UNA NOVA FRANJA D'EDAT ALS CARNETS
Entre els 17 i els 25. Un jove de 17 o 18 anys no pot permetre's pagar 125 euros a l'any a no ser del pare. Normalment, a aquesta franja d'edat no treballen, perque estudien, o treballen explotats. I 125 euros es molt. Conec a molts joves que als 17 anys han deixat de ser socis del Sabadell. No perque deixin d'estimar els colors, sino perque no es poden permetre pagar un carnet anual de mes de 20.000 peles. Van a 4 partits i llestos. I seré sincer, la temporada vinent jo ja pasaré de la franja infantil, i es clar que es fara l'esforç de pagar-lo, el carnet, pero es un pal força gran. Ho ha de pagar la familia, i contant que el meu pare es soci, la meva mare es socia i el meu germa (tot i que entraria de manera gratuita) es soci, es un munt de diners.
Aixi doncs, la meva proposta es la seguent:
Mantenir els preus actuals, o si es vol, pujar-los com a molt 10 o 15 euros. Llavors, fins als 17 anys, com fins ara, pagarien 10 euros. El carnet de soci de dona i jubilat 65 o 70 euros. I el d'home de 125-135 euros. I la franja d'edat entre 17 i 25 anys sigui del mateix preu que un abonament jubilat o femení. 65 euros es la meitat, i si que es podria permetre.
Que en penseu del tema?