Enquesta

CUANTS ANYS PORTEU AM L'EKIP?¿

1 any
1 (1.4%)
-5 anys
7 (9.9%)
+5anys
17 (23.9%)
10 anys
3 (4.2%)
+10 anys
43 (60.6%)

Total de vots: 67

Autor Tema: CUANTS ANYS PORTEU SEGUINT AL SABADELL?  (Llegit 5812 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CUANTS ANYS PORTEU SEGUINT AL SABADELL?
« Respondre #20 el: 23 de Abril de 2007, 20:11:38 pm »
Jo vaig cap els 40 i recordo que vaig començar a anar al camp quan feia 6è o 7è d'EGB... osease... posa que tingues 13 anys... mmmmm... pos diria aixi a bote pronto que quasi 27 anys patint, ai!... vull dir seguint al CES...

... i tambe les he vist de tots colors a la NCA i fora d'ella  :yes:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #21 el: 23 de Abril de 2007, 20:26:04 pm »
des del juliol 1985, quan em van retirar el carnet de soci 3 dies abans que nesqués i llavors fins a tal dia d'avui!!!!
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 23 de Abril de 2007, 22:00:20 pm »
jo exactament no o se.
Recordo que vaig començar a  seguir al Sabadell i anar bastant al camp amb 12-13 anys amb companys de l'Escola, i weno escoltar-lo per la ràdio doncs tmb per akells anys, q el donaven per Matadepera Ràdio la 107.1 :P. Ara en tinc 22 casi 23 osigui q deu fer 10 anys q segueixo el Sabadell.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #23 el: 23 de Abril de 2007, 23:19:34 pm »
El primer partit del cual tinc memòria es el d l'ascens a primera contra l'At.Madrileño , po no sabria dir si abans el meu pare ja m'hi havia dut algun cop i no u puk recordar , era petit.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #24 el: 24 de Abril de 2007, 11:41:44 am »
yo no me acuerdo bien pero mi padre me llevaba todos los domingos haber las obras de la nova creu alta y claro en la vella me recuerdo vagamente de un partido, esos viajes en autocar a castellon viejo castalia a tarragona zaragoza con la peña sabadell partidos memorables en 1 y 2 partidos de copa con el madrid y el bilbao con clemente en el bankillo y jugando sarabia je je je que amigos eran partidos de volcar el coche al arbitro contra el alaves con orejuela expulsado que tiempos akellos muuuuuuuuuuuuuuuuuu uchos años sufriendo y los proximos 47 que asi sean
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #25 el: 24 de Abril de 2007, 14:22:44 pm »
no desde molt temps ya que nomes tinc 15 anys. pero el segueixo de lluny desde k vaig neixer pero fa 4 anys em va donar d ple els quadres blanc i blaus i desde akets cuantre anys el segueixo per tot diaris, camp, arlekinat aixi k em considero un autentic forero arlekinat. avere si em dona una alegria akest any pk desde k vaig star mes asobre nomes son disgustos.

PERO AIXO SI SEMPRE ARLEKINAT  :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #26 el: 24 de Abril de 2007, 19:47:16 pm »
Yo el primer partido que vi del Sabadell fue en el Olímpico de Tarrasa, un triangular de Copa Cataluña entre el Sabadell, el Barça de Cruyff y no recuerdo el otro equipo (Tarrassa o Español).

Regularmente desde la 97-98 con García Llamas todavía de entrenador si no me equivoco, tenía entonces 12 años.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7257
« Respondre #27 el: 26 de Abril de 2007, 00:06:15 am »
des del mític 1986:

era quan tenia deu anys i només tenia coneixement de barça i madrid. el barça va perdre la gran copa d'europa a sevilla i la desilusió va ser molt gran.

casualment, un dia el meu pare va anar a la nova creu alta. m'hi va portar, era un "sabadell-castelló" que si mal recordo va acabar amb empat a un. no tenia ni idea de que existís el sabadell i menys qu estigués a punt de pujar a primera. suposo que em deuria impactar que una petita ciutat tingués l'equip a primera i em va enganxar.

molt aviat, escoltant per la radio, va haber el 0-3 al camp de l'aragón... i fins el dia de l'ascens, que era a barcelona a casa de la meva àvia. quin "fustre" familiar quan els meus tiets van veure que el nen ja no era del barça. van flipar, jeje...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #28 el: 26 de Abril de 2007, 02:24:06 am »
Des que tenia 9 o 10 anyets... Tots els meus records a 2a B, i qui m'havia de dir que el dia que no fos a 2a B seria a 3a, com aquest any...

Els primers records són amb la samarreta Rox, amb Garcia Llamas a la banqueta, i els Piti, Titi, Macón, Irazusta... Em vaig acabar d'enganxar amb la Copa Federació (a les eliminatòries de tarda que només obrien la tribuna de la creu alta, quan anava amb el meu bocata de frankfurt i la meva CocaCola a veure els Racings B i companyia), l'any del play-off ja acostumava a anar i no sé si era soci ja o no (diria que si, que era l'any que sortia la foto amb la copa federació al carnet), vaig estar a Novelda, i des de l'any següent ja van uns quants patint asiduament diumenge rere diumenge

lopart

• Visitant
« Respondre #29 el: 26 de Abril de 2007, 09:59:12 am »
jo tengo 32 años el tienpo que mi abuelome hizo socia por que fuy la primera mieta jajajjajajjajaj y desde entonces lo que dice muestro amigo rebote esos cuadros tienen algo  :balla :balla :balla todo que luego me enfade con el club y me quite de ser socia pero seguia pagando jajjajajaaj

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6483
« Respondre #30 el: 26 de Abril de 2007, 18:40:18 pm »
Des de les dotze de la nit menys cinc minuts del dia 5 d'octubre de 1962, ja vaig sortir "plorant" l'himne del Sabadell i cridant "feu-me un lloc a la Creu alta" :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #31 el: 27 de Abril de 2007, 17:40:57 pm »
Pues yo fui por primera vez,me llevó mi hermano, en la temporada del ascenso a 1ª..  Fue un Sabadell 1- Castellón 1.. Y salí muy impresionado, por la gente que habia, por la aficion visitante, muy nombrosa y era nuevo para mi, y con el golazo del Sabadell.. Semanas después vivi por la radio la victoria en campo del Aragón y a la siguiente vivi in situ la victoria al Atco. Madrileño que nos catapultaba a PRIMERA DIVISION!!!   (se dice pronto ahora)..

A partir de aqui, en primera fui a algunos partidos, al playoff tambien, la que bajamos alguno tambien, luego en segunda ya iba con la gente del cole, del barrio, daba gusto como jugabamos las primera temporadas, la de Lluis Pujol en el banquillo. Me acuerdo que bajabamos andando hasta mi barrio despues del partido con las banderas y cantando y TODO EL MUNDO nos preguntaba que HABIAMOS hecho...

Luego el descenso a 3ª, también fui a algunos partidos, luego en 2aB prometia la cosa, una buena base, pero a partir de ahi (años 95-99) con mas pena que gloria, ni chicha ni limona con la epoca de Uribarri, Garcia Llamas y cuatrocientos mil bascos que ni fu ni fa y dejé de ir. Lo seguia (radio y prensa, no habia foro  :tongue3: ) hasta que me volví a enganchar el año del playoff... Y hasta aqui, yendo habitualmente y viajando por algunos campos, a destacar como Alicante, Cartagena, Zaragoza, Huesca, Paterna, etc. etc....

Ojala volvieramos a 1ª y podais sentir lo que yo sentí aquellos años....    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7257
« Respondre #32 el: 27 de Abril de 2007, 22:32:20 pm »
vaya murciano...

veo que el "tilín" por los colores nos vino justamente en el mismo partido. que tarde aquella...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #33 el: 28 de Abril de 2007, 10:11:10 am »
Pues yo fui por primera vez,me llevó mi hermano, en la temporada del ascenso a 1ª.. Fue un Sabadell 1- Castellón 1.. Y salí muy impresionado, por la gente que habia, por la aficion visitante, muy nombrosa y era nuevo para mi, y con el golazo del Sabadell.. Semanas después vivi por la radio la victoria en campo del Aragón y a la siguiente vivi in situ la victoria al Atco. Madrileño que nos catapultaba a PRIMERA DIVISION!!! (se dice pronto ahora)..

A partir de aqui, en primera fui a algunos partidos, al playoff tambien, la que bajamos alguno tambien, luego en segunda ya iba con la gente del cole, del barrio, daba gusto como jugabamos las primera temporadas, la de Lluis Pujol en el banquillo. Me acuerdo que bajabamos andando hasta mi barrio despues del partido con las banderas y cantando y TODO EL MUNDO nos preguntaba que HABIAMOS hecho...

Luego el descenso a 3ª, también fui a algunos partidos, luego en 2aB prometia la cosa, una buena base, pero a partir de ahi (años 95-99) con mas pena que gloria, ni chicha ni limona con la epoca de Uribarri, Garcia Llamas y cuatrocientos mil bascos que ni fu ni fa y dejé de ir. Lo seguia (radio y prensa, no habia foro :tongue3: ) hasta que me volví a enganchar el año del playoff... Y hasta aqui, yendo habitualmente y viajando por algunos campos, a destacar como Alicante, Cartagena, Zaragoza, Huesca, Paterna, etc. etc....

Ojala volvieramos a 1ª y podais sentir lo que yo sentí aquellos años.... ;)

Pues vaya, es curioso, pero ayer hablé con otro socio, que me comentó que la afición le evnía precisamente de aquel partido. Ya sois tres....  Pues sí que resultó mágico, este Sabadell-Castellón....  De las pocas veces que un árbitro nos "ha echado una manos" en un partido, con la anulación del 2º gol del Castellón de falta directa, que si hubiera subido al marcador, nos habría fastidiado el ascenso. (Después ya se encargaron Pajares Paz y compañía de robarnos en Primera División - con la honrosa excepción de Guruceta -.).

Después de este partido, ya se ganaron los 4 que quedaban;  0-1 en el Miniestadi, con invasión arlequinada, 1-0 al Málaga en la NCA en apuros, visita al Zaragoza B (antes D.Aragón), con victoria 0-3 - tres goles marcados por Lino, de penalty - y gran presencia arlequinada i fiesta final en la NCA con la gloriosa tarde ante At. Madrileño.
« Darrera modificació: 28 de Abril de 2007, 10:23:10 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #34 el: 28 de Abril de 2007, 10:16:05 am »

El primer partit que recordo haver vist del Sabadell, és un Sabadell-Valencia a la temporada 1969-70 (Tenia 6 anys), amb resultat final de 2-0.  Era la temporada que estàvem a Europa. Des de llavors, sempre he seguit a l´equip, A PRIMERA, A SEGONA o A TERCERA.... 
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #35 el: 28 de Abril de 2007, 19:37:57 pm »
Jo el primer que recordo va ser El Sabadell - Terrassa de la epoca almunies,dieguitos etc... 2 a 1 vem guanyar amb gols de Diego Torres i crec que l'altre crec que va ser en Molist

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #36 el: 28 de Abril de 2007, 21:49:26 pm »
Jo el primer que recordo va ser El Sabadell - Terrassa de la epoca almunies,dieguitos etc... 2 a 1 vem guanyar amb gols de Diego Torres i crec que l'altre crec que va ser en Molist

Ese año ganamos al Terrassa 1-0. Con gol de Molist en la segunda parte...    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2031
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #37 el: 28 de Abril de 2007, 22:30:48 pm »
Fa uns 23 anys
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #38 el: 29 de Abril de 2007, 15:06:48 pm »

Ese año ganamos al Terrassa 1-0. Con gol de Molist en la segunda parte...    ;)
Gracias Murciano ;) me falla mucho la memoria com de costumbre   :Paletas:

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #39 el: 01 de Maig de 2007, 01:07:09 am »
Tengo 35 años y no sabria decirte a que edad comencé a seguirlo porque no lo recuerdo. Lo sigo desde que tengo uso de razón, era bien pequeño. Recuerdo a Castells de portero o a Peralta en la defensa. Recuerdo a Parrita, Muñoz, Silvi, etc. Así que era bien pequeño cuando comencé a ir al campo con mi padre.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN