Autor Tema: RENOVACIÓ JUGADORS  (Llegit 1102 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

joseph

• Visitant
RENOVACIÓ JUGADORS
« el: 25 de Febrer de 2007, 22:35:55 pm »
Creieu que ja se hauría de renovar la major part de jugadors , incluit el Moya, prescindin si es puja o no ?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RENOVACIÓ JUGADORS
« Respondre #1 el: 25 de Febrer de 2007, 22:46:49 pm »
si no renovan al montero seria un pecat mortal :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 25 de Febrer de 2007, 22:48:36 pm »
s'hauria de renovar a la columna vertebral com a minim Jaume, Pages, Nauzet,Montero, Mora
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 25 de Febrer de 2007, 23:16:45 pm »
i de navas, important  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3602
  • You will never walk alone
« Respondre #4 el: 25 de Febrer de 2007, 23:43:34 pm »
jo crec k la majoria de jugadors sels hauria de renovar excepte jugadors k no facin o no rindin lo suficientment x jugar a 2a B
Visca el Sabadell!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 26 de Febrer de 2007, 00:37:18 am »
Jo renovaria a més del 50% de la plantilla, reforçant parts importants com el mig del camp o la davantera (un Sergio Iglesias i un Gorka Pintado, per entendre'ns), i potser fitxant un lateral (i Roger com a recanvi).

Renovaria a... De Navas, Nando, Pagés, Roca, Berlanga, Sierra, Roger, Nauzet, Roberto, Montero, Iván, Ollés i Mora. Aquests per exemple serien la base. Això no vol dir que faria fora als altres,  potser em quedaria a algun més...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 26 de Febrer de 2007, 00:59:57 am »
Viendo que en las últimas temporadas la plantilla se remodelaba más del 80% de los jugadores, y observando que hay jugadores que podrían hacer un buen papel en la 2ª"B", a partir del mes de marzo se tendría que comenzar a hablar del futuro de la plantilla con estos jugadores interesantes, para asegurar su participación en la temporada próxima, estemos en la categoría que estemos.
                                                                         :beer2           
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #7 el: 26 de Febrer de 2007, 12:16:37 pm »
bueno yo creo que de esta plantilla se podrian quedar 6o7 jugadores pero si subimos a 2b hay que traer jugadores de categoria pues la categoria de 2b esta muy fuerte solo hace falta ir suiguiendo un poco como va este año yo la sigo mucho pues aunque no este nuestro sabadell es interesante no perder la perspectiva de una categoria que pronto recuperaremos.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 26 de Febrer de 2007, 13:25:26 pm »
Jo renovaria a més del 50% de la plantilla, reforçant parts importants com el mig del camp o la davantera (un Sergio Iglesias i un Gorka Pintado, per entendre'ns), i potser fitxant un lateral (i Roger com a recanvi).

Renovaria a... De Navas, Nando, Pagés, Roca, Berlanga, Sierra, Roger, Nauzet, Roberto, Montero, Iván, Ollés i Mora. Aquests per exemple serien la base. Això no vol dir que faria fora als altres, potser em quedaria a algun més...

Coincideixo amb Adry.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #9 el: 26 de Febrer de 2007, 13:42:36 pm »
Yo tmbien coincido con Adry, renovaría al 50% de la plantilla, y fixaría. Pero fixaría a titulares con calidad... No fixajes normaliyos o jovenes. Ya k kon la plantilla de aora, k sea titular en 2B no se yo si estaríamos muy bien...

:beer2

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 26 de Febrer de 2007, 18:43:23 pm »
Bona eleccio la k ha fet l'Adry! :ok
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 26 de Febrer de 2007, 20:17:52 pm »

Renovaria a... De Navas, Nando, Pagés, Roca, Berlanga, Sierra, Roger, Nauzet, Roberto, Montero, Iván, Ollés i Mora. Aquests per exemple serien la base. Això no vol dir que faria fora als altres,  potser em quedaria a algun més...

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 em sembla molt bé, ara jo potser no em quedaria amb el Roger, pero si amb el Guarch.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #12 el: 26 de Febrer de 2007, 20:55:34 pm »
yo dejaria a casi toda la plantilla, retocando algunos puestos con jugadores de calidad,

en tercera hay muchos:

alberto manga

rafa leva

joel

fabio del blanes

a segona b

gorka pintado

leo

i algunos mas solo con estos el año que viene estariamos arriba, y de mister  julia garcia o  jordi gonzalvo pero primero  toca subir
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 26 de Febrer de 2007, 20:59:40 pm »
yo prefiero que siga Moya a quedarnos con casi toda la plantilla.
Pienso q la plantilla q tenemos para conseguir el ascenso es suficiente pero con estos jugadores no esperemos hacer nada en Segunda B, tenemos q ser realistas, d esta plantilla se puede aprovechar 7-8 jugadores el resto no, y tal como he dicho antes los que dice Adry creo q son los claros q debemos mirar d hacer quedar en el equipo, ahora bién lo q tengo claro es q quiero que se quede Ramon Moya, creo q para empezar a estar bién tenemos q tener estabilidad primeramente en el banquillo y no ir cambiando d entrenador cada dos por tres y d forma d jugar.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #14 el: 26 de Febrer de 2007, 21:33:25 pm »
Creo que todavía queda bastante para empezar a pensar en eso. Es más, creo que, si ahora se empieza a hacer renovaciones, puede ser contraproduente tanto por un lado como por el otro, es decir, a los que se renuevan porque se pueden confiar, y a los que no porque pueden pensar que no se cuenta con ellos y desmoralizarlos.
Aún así, mi renovación sería para los siguientes jugadores: De Navas, Sierra, Guarch (si sigue demostrando ser un peaso jugador), Jaume Berlanga (indiscutible), Nauzet (tiene una calidad impresionante), Toni Mora y Montero (¿os lo imagináis en ataque junto a Cañadas? >:D). También renovaría a Nando para tener un portero seguro de cara al día de mañana puesto que apunta maneras.

!Saludos!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #15 el: 26 de Febrer de 2007, 21:40:20 pm »
tambien leo de la gramanet es un crack
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #16 el: 26 de Febrer de 2007, 21:47:35 pm »
Exactament se sap quins són els jugadors acaben contracte? Ho dic perquè si són molts (i així ho crec) a partir d'aquest mes que entra s'hauria de començar a parlar per saber quins són els jugadors que estan dispossats a continuar a l'entitat (i suposo que seran gairebé tots si es puja).
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #17 el: 26 de Febrer de 2007, 21:50:50 pm »
Jo crec que si... la majoria els tindriem que renovar... després ens hem de reforçar sense cap mena de dubtes... ja que estariem a una categoria més alta (2ªB)   :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #18 el: 02 de de 2007, 16:41:59 pm »
Jo renovaria a gran part de la plantilla. De Navas, pep pages, jaume ( hem de donar-li l'oportunitat de debutar a 2b) , sierra, nauzet, jose mari ( si es posa en forma ), mora, montero, olles, entre d'altres. Amb alguns retocs com Gorka Pintado o altres jugadors que tinguin experiencia a 2b l'equip ens mantindria segur.

Balboa

• Visitant
« Respondre #19 el: 10 de de 2007, 12:05:00 pm »
Jo renovaria:

-Moya
-De Navas
-O.Sierra
-Guarch
-Montero
-Nando
-Nauzet