Autor Tema: Dorsals segona equipació  (Llegit 1848 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Dorsals segona equipació
« el: 13 de Febrer de 2007, 22:31:49 pm »
Perquè quan juguem amb la Segona Equipació ( Taronja-Burdeos ) portem els dorsals de la temp. passada? Es una curiositat, però sempre penso que a les primeres jornades quan jugavem amb la Segona teniem els dorsals Blancs d'aquesta temporada, ara ja no, portem els de l'any passat en els que posa JOMA al dorsal.  :blink :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Dorsals segona equipació
« Respondre #1 el: 14 de Febrer de 2007, 00:41:25 am »
No se la resposta pero un altre curiositat d'aquesta segona equipació es que de vegades per la part de darrere no es a cuadres com per exemple al camp del Masnou que era tot taronja i crec que en la resta de partits i la que tinc jo si es a cuadres per darrere  :tongue3:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Ruben_infpreferent

• Infantil
  • Missatges: 137
  • El vius. Els sents. C.E.SABADELL.
    • www.cesabadell.org
« Respondre #2 el: 14 de Febrer de 2007, 07:41:41 am »
Doncs el infantil ''a'' kuan juguen amb la segona es la nova la del numero ke porta el simbol de lescut del sabadell. Lo que passa ske les mitjetes i els pantalons son els de la primera ekipacio keda mol malament anar amb la samarreta taronja-vermella y el pantalo blau y les mitgetes blaves

ARLEQUINADO

• Visitant
« Respondre #3 el: 14 de Febrer de 2007, 10:24:43 am »
Si et dones compte l’equitació que porta els números blancs i sense quadres al darrere son de màniga curta i els altres son de màniga llarga.

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 14 de Febrer de 2007, 21:00:43 pm »
aquesta segona equipació la hem d'eliminar ya!!! porta molt mala sort aquesta samarreta, i és normal perq no m'agrada gens pero gens, li vaig perdre una mica d rabia a la primera volta quan guanyavem algun partit a fora pero ara q portem 1 punt d 9 dels possibles fora d casa y dsp d veure les pasades temporades el q em fet fora d casa considero q aquesta samarreta t molta culpa de la nostra situació actual.

FORA SEGONA EQUIPACIÓ!!! abans juguem amb pijama o samarreta de paleta pero aquesta no.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 21 de Febrer de 2007, 02:12:51 am »
Va, deixem les supersticions d'un costat... com volem que una samarreta tingui la culpa del descens a tercera???  :paret

Per cert, amb aquesta samarreta vam golejar 2-5 a Girona, per exemple  :yes: ;)

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #6 el: 21 de Febrer de 2007, 13:48:22 pm »
aquesta segona equipació la hem d'eliminar ya!!! porta molt mala sort aquesta samarreta, i és normal perq no m'agrada gens pero gens, li vaig perdre una mica d rabia a la primera volta quan guanyavem algun partit a fora pero ara q portem 1 punt d 9 dels possibles fora d casa y dsp d veure les pasades temporades el q em fet fora d casa considero q aquesta samarreta t molta culpa de la nostra situació actual.

FORA SEGONA EQUIPACIÓ!!! abans juguem amb pijama o samarreta de paleta pero aquesta no.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 21 de Febrer de 2007, 20:27:54 pm »
Va, deixem les supersticions d'un costat... com volem que una samarreta tingui la culpa del descens a tercera???  :paret

Per cert, amb aquesta samarreta vam golejar 2-5 a Girona, per exemple  :yes: ;)

q siiiiiiiiiiiiiiii fes-me cas coi, a veure no vol dir q alguna vegada no ens hagin pogut sortir les coses bé amb aquesta samarreta, quan em sigut molt superiors o no hi ha hagut cap més remei, tmb em guanyat amb aquesta samarreta.
Ara ve, els partits q es guanyen per a un petit detall o una miqueta d sort amb aquesta samarreta mai d la vida els guanyaríem, aquesta samarreta és el nostre gafe dels últims anys, si no fes un càlcul d la quantitat d punts tonttos q em perdut les dues últimes temporades amb aquesta samarreta.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #8 el: 21 de Febrer de 2007, 20:29:21 pm »
No voleu dir k es una conspiració judeomasonica...
 :laugh: :snore:
Va home es absurd! :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 21 de Febrer de 2007, 20:39:40 pm »
No voleu dir k es una conspiració judeomasonica...
 :laugh: :snore:
Va home es absurd! :xin-xin
no és absurd, mira això, q veuràs q no sóm l'únic equip q tenim problemes amb les samarretes:

http://www.absurddiari.com/s/llegir.php?llegir=llegir&ref=3442

http://www.notasdefutbol.com/2006/05/11-camisetas-insolitas-e-historicas

el significat de les samarretes d futbol t molta més história d la q us penseu.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 21 de Febrer de 2007, 20:57:42 pm »
Clar home! Segons la posició de la Lluna i dels planetes, això ens afecta a tots! :laugh: El jugador no juga diferent per la samarreta!
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 21 de Febrer de 2007, 21:11:10 pm »
Clar home! Segons la posició de la Lluna i dels planetes, això ens afecta a tots! :laugh: El jugador no juga diferent per la samarreta!

si q juga diferent, t'ho dic per experiencia, jo amb la samarreta rossoneri i la d'Itàlia acostumava a marcar molts gols en les "paxanguetes estiuenques", pero amb la de la Juve i amb la del Borussia Dortmund no veia porta.. i ja no us dic amb la del Sabadell l'estiu passat.....

ferni20

• Visitant
el malefici de la segona equipació
« Respondre #12 el: 03 de de 2007, 22:53:55 pm »
totes les derrotes del Sabadell tenen el mateix culpable sempre,  i aquest any s'està veient ben clar, veient q a casa encara no em perdut cap partit perq no juguem amb la samarreta taronja i a fora d moment no n'encertem ni una en aquesta segona volta, i és q fa molts anys q el Sabadell fora d casa és un equip patetic i q dificilment guanya un partit.
Avui si l'equip haguès jugat amb la primera samarreta aquest partit no s'hauria perdut, d fet encara no entenc perq em hagut d jugar amb la horrorosa samarreta suplent, si jugant amb la primera i pantalonets blancs no hi hauria absolutament cap problema per a jugar contra el Barça.
DEMANO PERFAVOR QUE ES DEIXI DE JUGAR AMB LA SAMARRETA TARONJA ALS DESPLAÇAMENTS. Ara per desgracia tots els desplaçaments q juguem em sembla q ens tocarà jugar amb la segona equipació veient els rivals q tenim pero d cara al play off desitjo q no ens toqui cap equip q jugui blanc ni blau i poguem jugar la tornada amb la primera equipació perq ens juguem el futur, i amb aquella P.... SAMARRETA NO PODEM MAI A LA VIDA PUJAR DE CATEGORIA.    :snore:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 04 de de 2007, 00:21:36 am »
Avui perfectament podiem aver jugat amb l'equipacio primera crec...  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #14 el: 04 de de 2007, 02:23:39 am »
Claro coño! yo no entiendo xk lexes jugamos con la segunda ekipacion  :o :o :o Y esk kuando el barça vino aki, jugó cn su primera ekipación... Weno nse k se debe de intentar jugar cn la primera siempre k se pueda  :****

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #15 el: 05 de de 2007, 13:00:01 pm »
Alguien tiene estadísticas de partidos perdidos con la camiseta naranja??   Es una tontería, pero solo por curiosidad.....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 05 de de 2007, 14:02:48 pm »
ferni, l'enllaç que passes parla de les samarretes extranyes, no pas de les suposades malediccions que aquestes comporten ;)

Per cert, el LIVERPOOL (5 vegades campió d'Europa) va jugar una final de CARLING o FA CUP, no ho recordo ara mateix, la de l'any 1996, contra el Manchester Utd. (en l'època de Cantona i companyia) amb una samarreta MOLT i MOLT MACA!!... Us deixo un parell d'imatges, encara que no es veuen gaire bé, de la samarreta que duia el liverpool en aquell partit. Corre un vídeo per l'Emule i tot... Crec que és diu Gol de Cantona al Liverpool o algo així. Mira, un motiu més per anar amb el L'pool demà, jajajaja  ;D ;D

I ja per últim... no us recorda el tio de la foto de l'Hull City a Joan Pallarès?? jajaja

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 05 de de 2007, 14:13:57 pm »
Era final de F.A. Cup, i es va disputar a Wembley. Penjo també una altra imatge de la samarreta i el cartell de la final

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #18 el: 05 de de 2007, 15:50:14 pm »
 :scut A part de que no m'agrada la segona equipació (prefereixo la clàssica que lluirem la temporada que ve), no entenc perquè moltes vegades quan juguem fora de casa, sense cap motiu de força major hem de jugar amb la segona equipació i no amb la primera. Si algú m'ho pot explicar? :scut
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #19 el: 05 de de 2007, 21:10:37 pm »
Sóc l'únic a qui li encanta la samarreta taronja i burdeos?