Bona nit companys, tot just ara arribo d'Andorra
El partit, de cara a l'expectador, a sigut impressionant
4-4 i tots 8 gols han sigut golarros i un joc de tant l'un com l'altre més que bo!.
Ara bé, de cara al entrenador, se'ns a quedat la cara de tontos, o amb el mal sabor de boca en veure que guanyany 1-3 al descans t'empatint a 4 i fent el darrer gol en el darrer suspir del matx.
Primer s'han abansat elles mitjançant un fort xut ras a peu contrari de la portera, poc d'espres Marjory, amb una jugada personal, ha establert l'empat fins arribar al descans amb un 1-3.
A la segona part, l'ENFAF s'ha refet i ens ha escurçat distàncies, 2-3, 2-4, 3-4 fins arribar a la jugada "polèmica" en el minut 4 de descompte, un corner en contra ha estat rematat de cap per la davantera provocant l'esclat d'alegria de jugadores i aficio local. El fet que m'emprenya es que l'arbitre m'ha dit que descomptaria 2 minuts i el gol a arribat al 4t... en fi.
Pel que fa a tot lo altre, el viatge perfecte i com anècdota puc destacar que em coincidit amb la Maurina Egara al camp del ENFAF (categoria cadets) i ens han estat animant tot el partit