he estat fent una miradeta a Segona, Segona B i Tercera, i he observat una cosa bastant interessant, q és el mal moment q estan vivint la majoria de filials dels equips d primera.
Jo sempre he sigut partidari d fer una lliga només d filials, ja q mai m'ha agradat un grup d Segona B amb 4-5 equips filials d'un Primera nose, no és la mateixa motivació ni mateixa ilusió per a un primer equip d qualsevol part del país quan entra a un Play Off q si ho fa el filial, apart q o vec una mica massa "humillant" per a un equip, per exemple nosaltres jugant contra un Barça C, el tercer club de Catalunya jugant contra un Barça C plegat d jugadors d 17 anys, la veritat és q em dona una mica d'impotencia pero weno.. anem a lo que anem.
Començant per Segona A podem veure q l'únic filial el Castella el tenim a la 17ª posició a tan sols 2 punts del descens.
- A Segona B tenim: en el primer grup als 3 únics filials en descens (17ª Celta B, 19ª At Madrid B i Racing B cuer).
-Al segon grup tenim a 2 filials: el d la Real Sociedad y el del Valladolid, la Real a mitja taula pero el Valladolid B el tenim penúltim classificat.
- al tercer grup tenim al Español B cinquè, pero Llevant B 13ª a 3 pts de la promoció i el Barça B i Osasuna B els tenim en descens un 17ª posició i l'altre com a cuer.
- al ültim grup tenim al Sevilla Atletic que va segon classificat pero al Malaga B el tenim cuer amb només 8 pts.
És a dir que d'11 filials que te la lliga espanyola a la divisió de bronce 7 estan en descens i 2 en una zona molt crítica.
Pel que fa a Tercera només 2 filials dels 28 que hi ha estan en descens, per contra tenim a : Sporting B, Villarreal B, Getafe B, Ejido B, Betis B, Mallorca B, Las Palmas B, Murcia B y Zaragoza B dintre de Play Off d'ascens, oju q no m'agradaria massa medir-me a un filial en un play off, weno tot s'ha d dir llavors potser seria molt més fred l'ambient fora de casa.