Autor Tema: LA CRISI DELS FILIALS  (Llegit 686 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
LA CRISI DELS FILIALS
« el: 19 de Febrer de 2007, 22:04:44 pm »
he estat fent una miradeta a Segona, Segona B i Tercera, i he observat una cosa bastant interessant, q és el mal moment q estan vivint la majoria de filials dels equips d primera.
Jo sempre he sigut partidari d fer una lliga només d filials, ja q mai m'ha agradat un grup d Segona B amb 4-5 equips filials d'un Primera nose, no és la mateixa motivació ni mateixa ilusió per a un primer equip d qualsevol part del país quan entra a un Play Off q si ho fa el filial, apart q o vec una mica massa "humillant" per a un equip, per exemple nosaltres jugant contra un Barça C, el tercer club de Catalunya jugant contra un Barça C plegat d jugadors d 17 anys,  la veritat és q em dona una mica d'impotencia pero weno.. anem a lo que anem.
Començant per Segona A podem veure q l'únic filial el Castella el tenim a la 17ª posició a tan sols 2 punts del descens.
- A Segona B tenim: en el primer grup als 3 únics filials en descens (17ª  Celta B, 19ª At Madrid B i Racing B cuer).
-Al segon grup tenim a 2 filials: el d la Real Sociedad y el del Valladolid, la Real a mitja taula pero el Valladolid B el tenim penúltim classificat.
- al tercer grup tenim al Español B cinquè, pero Llevant B 13ª a 3 pts de la promoció i el Barça B i Osasuna B els tenim en descens un 17ª posició i l'altre com a cuer.
- al ültim grup tenim al Sevilla Atletic que va segon classificat pero al Malaga B el tenim cuer amb només 8 pts.

És a dir que d'11 filials que te la lliga espanyola a la divisió de bronce 7 estan en descens i 2 en una zona molt crítica.

Pel que fa a Tercera només 2 filials dels 28 que hi ha estan en descens, per contra  tenim a : Sporting B, Villarreal B, Getafe B, Ejido B, Betis B, Mallorca B, Las Palmas B, Murcia B y  Zaragoza B dintre de Play Off d'ascens, oju q no m'agradaria massa medir-me a un filial en un play off, weno tot s'ha d dir llavors potser seria molt més fred l'ambient fora de casa.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: LA CRISI DELS FILIALS
« Respondre #1 el: 19 de Febrer de 2007, 23:22:17 pm »
Buen trabajo el que has hecho sobre el momento actual de los equipos filiales de fútbol nacional. Mi idea sobre estos equipos es que al ser de formación su principal objetivo es formar a los jugadores para el primer equipo y que aunque suelen estar mal situados en la tabla, suelen cumplir siempre y cuando sus jugadores pasen a formar parte de las primeras plantillas o pasen a jugar a otros equipos de ámbito nacional, creo que los equipos filiales cumplen salvo alguna excepción con su cometido.
                                                              :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 20 de Febrer de 2007, 03:19:21 am »
jo tambe sempre he defensat la postura de que els filials juguessin una lliga tots ells com passa per exemple a Anglaterra i per cert no has posat el Depor B que esta a nomes 1 punt de la zona de play off del grup 1 de tercera divisió. Em faria ilusio que ens toques en el Play off, una bona mariscada, guanyar a Riazor i després de festa a l'Orzan  a celebrar l'ascens  :visca
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #3 el: 20 de Febrer de 2007, 14:59:04 pm »
Pel que fa a Tercera només 2 filials dels 28 que hi ha estan en descens, per contra  tenim a : Sporting B, Villarreal B, Getafe B, Ejido B, Betis B, Mallorca B, Las Palmas B, Murcia B y  Zaragoza B dintre de Play Off d'ascens

joer... ¿que les dan de comer a los de Ejido...
Egarenc de naixement, per servir-lo...