bé, 10ª victoria consecutiva pel q fa a casa on sumem ja 37 punts de 39 possibles, Déu ni do, 12 victories i un empat, són números q intimiden a qualsevol equip.
Pel q fa al partit doncs primera part tonteta, on no hem sigut capaços d crear cap ocasió de gol i on el Balaguer que per cert a defensat de maravella a tingut una bona ocasió i weno molt joc en el centre del camp, pero poc futbol.
A la segona part doncs, el cambi d sempre, em millorat bastant, em aprofitat molt més les bandes, em fet un futbol més ràpid i pràctic i ja em pogut crear alguna q altre ocasió, això fins q amb una bona jugada em aconsegut l'1-0 amb gol d'Ollés q a aprofitat un gran pase de la banda, gran Ollés q sta trobant el gol en aquesta segona volta eh!!! al cap d'un moment em marcat el 2-0 amb una gran jugada q a acabat rematant Morales i weno, a partir d llavors el Balaguer a intentat alguna coseta pero res d res, només han reduit distancies al minut 88 i s'ha acabat el partit.
Ara si q podem dir q tenim mig peu a Play off, ara toca rematar la feina aquest mes de Març i ja sta.
Destacar en el dia d'avui el gran partit de Jordi Guarch, q m'ha agradat moltíssim la participació q a tingut durant la 1ª part especialment, gran Toni Mora i gran Montero tmb i weno segueix sense agradar-me juanje pero weno.