Autor Tema: Sr. Cano Vazquez  (Llegit 2770 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Sr. Cano Vazquez
« el: 18 de Febrer de 2007, 20:02:14 pm »
Doncs això, avera si fem algu per aquests energumens!! vaja panda de arbitres!! avera si la directiva intenta fer algu per la mor de deuu!! que sens riuen a la cara!!  :****

VISCA EL SABADELL!!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arlekinat5

• Visitant
Re: HEM DE PENDRE MESURES!
« Respondre #1 el: 18 de Febrer de 2007, 20:05:10 pm »
Tens tota la rao pero pensa que estem a 3a i no a 2a B no podem dir que vinguin uns arbitres com els del any passat que no cometien tans errors i no eren gens pocasoltes com aquests a vera si l'any que be estem a 2b i passar pàgina  :llegir

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3599
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
« Respondre #2 el: 18 de Febrer de 2007, 20:09:09 pm »
MESURES JAAA!!!!!  :****
Visca el Sabadell!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 18 de Febrer de 2007, 20:10:48 pm »
no crec que serveixi de res cap mesura, els arbitres son molt dolents,molt xulos i sempre volen ser protagonistas i ens tornaran a ***** pel *** en mes d'un partit es creuen deus i son uns ********  :**** :****
« Darrera modificació: 20 de Febrer de 2007, 22:20:22 pm per WebTeam SBD »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 18 de Febrer de 2007, 20:12:11 pm »
no podem fer res, q voleu fer? no podem triar els àrbitres q venen a la NCA, apart q crec q ja no és que vinguin a putejar-nos a nosaltres, si no q ja són dolents d por si, és una cosa q no té remei, ara q em preocupa perq avui només ens jugavem 3 punts pero i si en un play off ens trobem amb un personatge com aquest?

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #5 el: 18 de Febrer de 2007, 20:14:04 pm »
no podem fer res, q voleu fer? no podem triar els àrbitres q venen a la NCA, apart q crec q ja no és que vinguin a putejar-nos a nosaltres, si no q ja són dolents d por si, és una cosa q no té remei, ara q em preocupa perq avui només ens jugavem 3 punts pero i si en un play off ens trobem amb un personatge com aquest?
Com dius Ferni no podem  fer res amb el tema arbitres,`però segur que hi han molts equips que estan com nosaltres  :consol

joseph

• Visitant
« Respondre #6 el: 18 de Febrer de 2007, 20:33:11 pm »
D'acord que no podem fer res, peró si no diu res el club, seguirán aixi o pitjor.
Em de mostrar el nostra rebuig a aquests arbitratjes i em de notar que la JUNTA actual es molt seriosa, cosa que no pasaba temporades anteriors.
Per cert el Sr. ARROYOS no estar en algo de la FEDERACIÓ?

:paret

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #7 el: 18 de Febrer de 2007, 20:36:28 pm »
Hem d fer algo la vritat! No pot ser k ens prenguin el pel cada 2 diumenges! El camp al estar separat de la graderia no permet gaire pressio pro hem d fer k d'alguna manera ens tinguin respecte i no passi com avui kuan el linier es reia de l'afició! :paret Ni violencia fisica ni llançament d'objectes pro alguna cosa hem de fer! Kuan dos arbitres surtin acollonits d'aki ja veuras com ens respecten! Axo si ho torno a dir sense violencia fisica!
 :cool
Ja ho havia dit en un altre lloc per tant responc citant! :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 18 de Febrer de 2007, 22:06:23 pm »
el tema arbrits esta molt manit i la conclussio es facil, son moooooolt dolents, tant en segona B tercera o primera  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 18 de Febrer de 2007, 22:41:53 pm »
Perdoneu que us digui... aquests àrbitres l'any passat ens van arbitrar 2 partits a Segona 'B'. Imagina si eren dolents, que ens fan companyia a Tercera...  :****
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
Sr. Cano Vazquez
« Respondre #10 el: 19 de Febrer de 2007, 00:13:38 am »
Sin duda alguna y si nos ceñimos extrictamente al reglamento, es posible que las 3 expulsiones: Naucet, Josemari y Valera, sean legales. El primero jugaba con un anillo en su dedo (motivo de tarjeta amarilla según el reglamento), el segundo recibió su segunda targeta amarilla por una entrada a un jugador del Manresa y el tercero propino una colleja a un adversario (que puede ser interpretada como agresión y por lo tanto targeta roja). Pero ya digo, ésto es ciñendose muy extrictamente al reglamento. Mi observación es: ¿POR QUÉ NO SE MIDE A TODO EL MUNDO POR EL MISMO RASERO?
A nosotros siempre nos miden con un rasero distinto, nos sacan targetas por jugadas que no se les saca a los demás equipos, nos expulsan jugadores que en otros equipos no serían expusados. De todos es sabido que el Sabadell es uno de los equipos de tercera que intentan (y digo intentan) jugar al futbol, y que los demas equipos no paran de cortar el juego del Sabadell a base de faltas. ¿A CUANTOS JUGADORES DE LOS CONTRINCANTES DEL SABADELL HAN EXPULSADO DUDOSAMENTE?
No digo que no merezcan la expulsión los jugadores del Sabadell, no voy a entrar en eso, pero, ¿no lo merecen también algunos contrarios? ¿Por qué con el Sabadell los arbitros son más extrictos? ¿No va siendo hora de que la afición del Sabadell haga algo al respecto? ¿No va siendo hora de que cuando un arbitro salte a la NCA sepa que no puede tratarnos de distinta forma que al contrario?
« Darrera modificació: 19 de Febrer de 2007, 00:27:25 am per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat PIPO

• President
Re: Sr. Cano Vazquez
« Respondre #11 el: 19 de Febrer de 2007, 00:17:43 am »
Pero hay algun caso en la historia del futbol en el que se haya expulsado a un tio por llevar un anillo? es que a mi me encienden esas cosas, la semana pasada  resulta q nos exan a un tio porque se confunde de jugador, hoy nos exan a un tio por llevar un anillo y a Valera a saber porque igual lo expulso por llevar un pin en el ****, es que no hay derecho hombre, son unos sinverguenzas  :**** :**** :**** :****
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #12 el: 19 de Febrer de 2007, 12:44:19 pm »
Aixo del arbitratje es un mal endemic pel sabadell ja fa anys ,el any passat a part de l,equip els arbitratjes  tambe van colaborar i molt en el descens del sabadell i ja no se que pensar d´aquesta gent ma negre , dolents la majoria, no ho se la veritat.

lopart

• Visitant
« Respondre #13 el: 19 de Febrer de 2007, 13:01:17 pm »
bueno estoy con vosotros yo le hice unas fotos y las pasare al club porque es vergonzoso el tiparraco como se reia de mosotros las tomterias que llego hacer 3 balones pasaron por detras de la limea blanca no levanto banderin ni mada o sea imdignante si eso es un linier yo soy coromel vergonzoso no podemos permitir que gente a si arbitre y se queden tan campanches des`ppues de haver ofendido a toda una aficcion  :hurra

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #14 el: 19 de Febrer de 2007, 15:22:06 pm »
 :scut Tots els àrbitres son dolents, no s'en salva cap!!! Però el que no es pot permetre  es que vingui a provocar. No es pot riure de nosaltres aixi com aixi, sobretot el linier de general. Quin personatje!!! :scut
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #15 el: 19 de Febrer de 2007, 15:34:01 pm »
bueno estoy con vosotros yo le hice unas fotos y las pasare al club porque es vergonzoso el tiparraco como se reia de mosotros las tomterias que llego hacer 3 balones pasaron por detras de la limea blanca no levanto banderin ni mada o sea imdignante si eso es un linier yo soy coromel vergonzoso no podemos permitir que gente a si arbitre y se queden tan campanches des`ppues de haver ofendido a toda una aficcion  :hurra

puedes poner les fotos en el apartado galeria d'art? tengo curiosidad de ver a ese c***** que se reia de nosotros, yo estaba mas arriba y no pude ver lo que hacia gracias  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #16 el: 19 de Febrer de 2007, 16:58:23 pm »
Estic en part d'acord amb vosaltres, però les dues primeres expulsions es podrien haver d'evitar. Nauzet sap que no pot jugar amb anell. D'acord que molts àrbitres haguessin passat i no li haguessin expulsat. L'expulsió de Jose Mari, des de la meva posició al camp, em va semblar una agressió imperdonable ( jo l'hagués tret directament la vermella ). En l'expulsió de Valera si que no vaig veure res i dubto que l'arbitre tampoc. La part que estic d'acord amb vosaltres es que els arbitres, en general, són dolents perquè hi ha jugada no tant greus que ens desfavoreixen. Davant d'un dubte, tendeixen a perjudicar-nos. Espero , com a dit abans un company, que en el playoff siguin els " millors arbitres " de Tercera.

Visca el CE Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #17 el: 19 de Febrer de 2007, 17:05:20 pm »
Nauzet sap que no pot jugar amb anell. D'acord que molts àrbitres haguessin passat i no li haguessin expulsat.

Molts no, TOTS menys aquest,quan un jugador porta alguna joia,l'arbit es el que li ha de dir que es posi un esparadrap o simplement que se'l tregui pero mai expulsar-lo.. com he dit en un altre lloc crec que es el primer cas de l'historia del futbol que s'expulsa a un jugador per aquest motiu.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #18 el: 19 de Febrer de 2007, 17:50:40 pm »
Això del anell es alucinant. Es com la setmana passada que va expulsar a un sabadellenc perque el àrbitre es va equivocar. Increible...
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #19 el: 19 de Febrer de 2007, 18:08:18 pm »
Algu hem pot dir a que va venir que el linier ( si es pot nombrar axi) va demanar que paressim de llençar objectes..... en cap moment vaig veure cap.... si algu m'ho pot aclarir?¿?
Si que li vam fer molta pressío però es un dels riscos de ser linia no?¿?
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell