Autor Tema: Cantera i Penyes  (Llegit 1428 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
Cantera i Penyes
« el: 25 de Juny de 2005, 11:20:49 am »
Bon dia a tots, es el primer cop que escric al xat i tinc que dir que vaig neixer a Santa Coloma i vaig ser de la Gramenet, despres vaig viure a Sant Andreu i vaig ser del Sant Andreu i fa dos anys que visc a Sabadell i podeu imaginar=vos de qui equip soc??no es pot comparar l aficio de la nostra ciutat "Sabadell, fins i tot aquest any em fare soci. Ha sigut l unic equip i aficio que m ha fet plorar i patir. No vull desmereixer els altres equips (pq penso q millor contra mes equips catalans a 2ªB). Tinc dos dubtes:
1- Hi ha alguna penya arlequinada que jugui alguna lligueta de futbol sala?? Podria afegir=me??
2- Si voleu saber qualsevol cosa dels altres clubs de la meva vida (Sant Andreu i Gramenet) feu-m"ho saber.
3- No entenc que el sabadell no tingui una cantera de qualitat per agafar jugadors i reforÇos, a sobre tenint l-equip del "Mercantil" que fabrica jugadors molt bons. Jo vaig jugar amb la Damm i recordo que venien molts equips per portar=se als jugadors del juvenil a clubs com el Sant Andreu, Hospitalet, Espanyol, Valencia.......pq no fa aquestes gestions el Sabadell?

Salutacions a tots i visca el SABADELL!!!!! :bandera
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Cantera i Penyes
« Respondre #1 el: 25 de Juny de 2005, 11:27:11 am »
Hola, primer de tot benvingut. Despres, la teva presentacio has quedat com una mica mercenari (només segueixes als equips de la teva ciutat :laugh:).

De la teva pregunta... només puc dir que temps enrere (pero que molt enrenre :laugh:) això es anava fent i mes o menys teniem una cantera decent, despres (no m'en recordu qui) ho va destruir :(. Pero ara sembla que aquest any an començat a fer gestions per reconstruir el futbol base i tot fa pensar que la propera temporada (la que començarem ara no, l'altre) tindre de nou una cantera decent
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 25 de Juny de 2005, 14:02:54 pm »
Benvingut al fòrum :bandera!

Per cert, hi ha molts equips amb gent del  :scut i alguns de penyes.

I si, el futbol base, ens va salvar del desastre l'any que ens van baixar a tercera, però fins ara, s'havia tornat inexistent.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 25 de Juny de 2005, 16:12:49 pm »
Tu creus que a algun jugador del mercantil, si el truquen del Sabadell, vindrà? Les instal·lacions i categories del mercantil son molt millors que les del Sabadell  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 25 de Juny de 2005, 16:26:07 pm »
Les instal·lacions i categories del mercantil son molt millors que les del Sabadell  :-\

Per desgràcia, tens tota la raó. Per quan gespa artificial a l'Olímpia, senyors de l'ajuntament?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 25 de Juny de 2005, 16:49:59 pm »
També les instalacions del can rull volien ser de gespa artificial, però val molta pasta. Sense ajudes importants està molt fotut  :'(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!