Realment no acabo d'entendre perquè es demonitza tant el fet de que algú pugui ser soci de tribuna. Pel que sembla si no t'asseus a general no pots conéixer mai l'autèntica realitat del Sabadell...
No discutiré MAI el que dius respecte de les zones de l'estadi de les que parles, doncs és de calaix que sempre ho coneixerás millor tú que no pas jo. És més, esteu en tot el vostre dret a queixar-vos i inclús us animo a que ho continueu fent, doncs no només ho feu com a socis del Sabadell, sinó com a ciutadans de Sabadell que pagueu religiosament dels vostres impostos.
Jo sempre he parlat en conjunt, des d'un punt de vista global. Si els serveis estan bruts a la zona de general o als gols, és imperdonable i recolzo plenament la vostra queixa i si hi ha algunes balles no subjectades també s'ha de denunciar. Ara bé, torno a dir el que deia, en linies generals, en conjunt, la Nova Creu Alta de fa quatre o cinc anys estava en un estat infinitament pitjor que l'actual, i arranjar totes o gairebé totes les deficiències que tenia costa un dineral que el Sabadell MAI hagués pogut afrontar. Es més, si fos el club qui ho hagués d'afrontar, segur que l'estadi estaria molt pitjor que ara. No per manca de dedicació, sinó per impossibilitats econòmiques.
Després, com tu has fet, es pot entrar en el detall, en coses més concretes. Jo també et puc dic dir que si allgún dia et passes per tribuna, la balconada que hi ha s'està descarnant per sota i ja veurem si algún dia no en cau algún tros a baix. Les cadires? Igual de brutes, ja t´ho dic. Pipes? Doncs la veritat no n´hi ha, això si cal dir-ho per ser just.
De totes maneres, lo dit, us animo a continuar denunciant les mancances que trobeu a l'estadi, hi teniu tot el dret. Ara bé, torno a dir que prefereixo l'estadi actual al de fa quatre o cinc anys, sense cap mena de dubte.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!