Autor Tema: Bristol Rovers  (Llegit 571 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Bristol Rovers
« el: 26 de Febrer de 2007, 20:41:14 pm »
Hola arlekinats!

He pogut parlar pel forum dels Bristol Rovers, i trobo q son gent bastant amable i maca. M'imagino q molts de vosaltres ja heu vist la web i parlat amb ells. No crec pas q el Terrassa pugui tenir uns "agermanats" com nosaltres, a no ser q siguin  els reds del Manchester (ja els agradaria, ja  ;D ;D ;D). Crec q és bo tenir amistats entre ekips aixi, perke és com una manera d'animar-se mutuament. Jo quan puc m'hi connecto i quasi bé no hi ha dia q no em responguin a cap peticio q faci!

En resum, que és un honor compartir il·lusions i triomfs amb uns gentlemen com ells!

Apa, siau companys!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: Bristol Rovers
« Respondre #1 el: 26 de Febrer de 2007, 23:23:51 pm »
No estaría malament que algún día el nostre Sabadell pogués jugar un amistós amb ells a la Nova Creu Alta. Crec que és un tema que la nostra directiva podría tenir en compte. :beer2 :scut :bandera :cheer :cheer
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 27 de Febrer de 2007, 04:07:20 am »
si, seria una bona idea fer un partit de germanor a l'Agost  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 27 de Febrer de 2007, 08:29:01 am »
Ahora en teoría nos tocaría a nosotros ir.... como les "prometimos" ....     :ejem
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #4 el: 27 de Febrer de 2007, 20:03:10 pm »
No estaría malament que algún día el nostre Sabadell pogués jugar un amistós amb ells a la Nova Creu Alta. Crec que és un tema que la nostra directiva podría tenir en compte. :beer2 :scut :bandera :cheer :cheer

Hola!

Referent al q tu dius, mhan comentat q ja van venir a jugar no sé si l'any passat o laltre i van kedar encantadissims. Van flipar amb la nostra historia i amb el camp!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #5 el: 27 de Febrer de 2007, 20:05:10 pm »
Ahora en teoría nos tocaría a nosotros ir.... como les "prometimos" ....     :ejem

Tal como le he dicho a otro compañero aficionado, creo q ya jugamos un  dia com ellos y fliparon con nosotros. La directiva tendria q reservar unos cuantos billetes pa inglaterra y echar un partidillo con esa buena gente.