Jo també en crec en cicles i home, estic molt d'acord amb tú Mutio. És evident que el Sabadell aquest any sí o sí havia d'estar entre els quatre primers, per plantilla, afició, estadi i en definitva, perquè som el Sabadell.
Ara bé, encara recordo molt bé la última roda de premsa que Manolo Fernández va fer com entrenador del Sabadell, després de caure amb el Llevant B. Va dir exactament que de vegades cal anar fins el fons de la piscina per agafar impuls i tornar cap amunt amb més força... Doncs crec que això que alguns de vosaltres ja heu insinuat, és exactament el que està passant aquesta temporada. És de calaix que estar a tercera és un desastre esportiu, social i econòmic pel Sabadell, però de vegades penso que al final no li ha anat tant malament al club acabar baixant...
La patacada esportiva que ens vam endur ha servit perquè la conciència de molta gent es sacsejés, perquè despertessin de l'apatia i monotonia absolutes en que havíem caigut després de tants anys malvivint a Segona B. Crec que una barreija de remordiments, de mala conciència i desitjos irrefrenables de retornar al Sabadell allà on es mereix, ens ha portat fins aquí. Un projecte seriós, establitat econòmica, esportiva i social i il.lusió per un futur molt millor.
L'afició com sempre, el principal i més valuós valuart del Sabadell, no ha fallat, ens hem retrobat a nosaltres mateixos després de temps molt durs. Crec que allò de qui dia passa, any empeny, s'ha acabat i que de veritat l'orgull arlequinat s'ha picat amb aquest descens. Perdre la categoria ha servit per unir forces, per aixecar-nos si cal amb més força, en defintiva per demostrar de nou que nosaltres no som un club de futbol més a Catalunya, que som alguna cosa més.
Jo també tinc el ferm convenciment de que si aconseguim pujar a Segona B, que segur costarà Déu i ajuda, serà per mirar molt aviat cap amunt. Amb recursos i gent al capdavant del club entesa en això del fubtol, i una afició que tornarà a apretar de valent, aquest Sabadell crec que està condemnat a anar cap amunt. Aquest club malgrat tot està més viu que mai, un altre equip en les nostres mateixes circumstàncies estaria instal.lat en el més absolut dels desastres i depressions, un estadi vuit, menys de mil socis i futur totalment incert.
Crec sincerament que només és qüestió de temps. Temps molt millors estan per venir, i espero que tots plegats els poguem disfrutar perquè ens ho mereixem i molt. La màquina ja s'ha posat en marxa i ja no la pararà ningú!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOTS AL MINI!!!!!!!!!!!