Hola companys !
jo he votat clauers, pulseres, sabatilles d'estar per casa i altres, però com que no es pot especificar lo de "altres" ja no me'n recordo del que volia posar
Els clauers són bàsics, els fariem servir totssssssss, no ? i a més són molt pràctics per regalar, per promocions d'empresa, etc, a l'igual que les pulseres.
Les sabatilles també tindríem sortida, perquè són un producte que es fa servir a la intimitat i molta gent s'atreviria a comprar-les.
Bufandes, gorres etc són merchandising bàsic, sempre ha d'existir, sinó no seríem un club de futbol, seríem de petanca.
Pilotes de futbol amb l'escut i colors del sabadell també tindria sortida.
Es tracta en resum que hi hagi un tipus de producte que no només comprem per nosaltres, sino que el podem fer servir per regalar per reis, nadal, anniversaris, etc, escampant la imatge del Sabadell per tot arreu.
Les samarretes de cotó no oficials també tindríen una sortida acollonant, són molt regalables, ja m'enteneu, a més de més barates.
En el tema que diu l'Adry, per suposat que té tota la raó del món. Les samarretes han de ser regal per tots els socis, és més, si algun soci porta una persona per fer-se nou soci, ha d'haver-hi una samarreta perl nou soci i una altra per qui l'ha portat, un doble incentiu, o almenys que tinguin la possibilitat de triar entre la radio i la samarreta.
També hi ha d'haver un merchandising bàsic, que hi sigui sempre, com els videos, himnes, etc, que no dependen de dissenys que canvien cada any, etc.
Si el problema es que no tenen qui ho faci, ja en parlaríem, que aixó és fàcil de fer, m'ofereixo a parlar amb un gran empressari que es dedica a això i que es de la nostra ciutat, presentar-lo a la directiva, perquè inclús podria arribar a fer les ekipacions oficials perquè té una línia esportiva pròpia, però que sigui el club qui s'encarregui.
Crec que els resultats d'aquests post, junt amb els comentaris dels forerus, s'haurien de penjar a LA DIRECTIVA RESPON dirigit a l'Andrew Gil i veuríem resultats ràpidament.
Una salutació per tothom !