Autor Tema: Tornem a ser el que erem  (Llegit 1090 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Monti_sbd

• Aleví
  • Missatges: 64
  • VISCA EL SABADELL!!
Tornem a ser el que erem
« el: 28 de Febrer de 2007, 19:23:31 pm »
ja era hora de que el sabadell tornes a estar entre els primers, malauradamen ho fem a la 3a divisio pero ja esta be! Crec k si akest any pujem :yes: anirem en augment i no descarto l'opció de que si pugem i construim una bona plantilla ens plantem als play-offs per a segona, aixo son paraules majors pero qui sap!! ANIMS SBD!
A 1ª O  A 3ª SOM EL SABADELL!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Tornem a ser el que erem
« Respondre #1 el: 28 de Febrer de 2007, 19:41:31 pm »
No es descabellat , kuan un ekip cau al fons agafa impuls per pujar amunt .Es important ke kuan es puji es mantingui el bloc amb cuatre retocs d cualitat.

VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 28 de Febrer de 2007, 19:58:15 pm »
No es descabellat , kuan un ekip cau al fons agafa impuls per pujar amunt .Es important ke kuan es puji es mantingui el bloc amb cuatre retocs d cualitat.

VISCA EL SABADELL!!

Ya ves, aquí si estoy de acuerdo contigo, no hace falta desmantelar nuevamente la plantilla, con cuatro o cinco retoques buenos, sería suficiente para hacer un buen papel la temporada que viene.
                                                              :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 28 de Febrer de 2007, 20:54:01 pm »

M´apunto també a aquest punt de vista.  Continuitat en la base, inclòs entrenador. NO COMETEM UNA ALTRA VEGADA L´ERROR DEL 94
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #4 el: 28 de Febrer de 2007, 23:58:02 pm »
Totalment d´acord. A veure si ens deixem de fer experiments i comencem a fer les coses com s´han de fer. Només aquest és el camí per tornar el club a la categoría que li pertoca dins el futbol nacional :scut :bandera :beer2 :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 01 de de 2007, 03:14:36 am »
Ojala les paraules de varis directius del Sabadell a principi de temporada que deien que baixar tenia la seva part positiva perque es començaria un nou projecte i agafariem enbranzida cap a dalt es produeixi, si mes no la clau sera el play off si tenim la sort i pugem l'any que ve es podria fer una gran temporada a segona B amb la columna vertebral dels jugadors d'aquest any i 4-5 reforços interesants  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #6 el: 01 de de 2007, 11:00:43 am »
Estic totalment d,acord amb tot lo que dieu, pero la clau esta independement dels temes esportius, equip ,entrenador,ascens o no ascens, en la movilitzacio de massa social arlekinada,a part de la campanya de captació de socis que faci el club, jo propongo fer un moviment  global arlekinat per tota la ciutat a partir del final de la temporada , amb una reunio amb el club las penyes i els socis que vulguin i proposar ideas per fer coneixer al club a tots els racons de la ciutat ,i impregnar tota la ciutat de arlekinat,hi han mil maneres de fer-lo si fen al sabadell atractiu aviat , s´aproparan empreses i entitats que vulguin afegir-se al projecte.Tenin que aprofitar el resurgiment del nostre club per implicar a tos aquells que vulguin colaborar, la prova la teniu en el programa l´arlekinat,radio sabadell i els colaboradors del sabadell no les va malament.EN definitiva si ens possen les piles et pot fer.FEM SABADELL .

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #7 el: 01 de de 2007, 14:07:10 pm »
ens kumansem a flipar  :trebol :clap2 :botador :pilotasso :hurra :beer3 :balla :xupet :visca :dance
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 01 de de 2007, 16:40:04 pm »
ens kumansem a flipar  :trebol :clap2 :botador :pilotasso :hurra :beer3 :balla :xupet :visca :dance

Correcte.

Estem a 3a divisió. La quarta divisió a nivell estatal.
Pel que veig en aquest post, alguns ja creuen que hem pujat i que l'any vinent a 2a B, farem play-off. No diguem tonteries, perque si aquest any no tornem a 2a B, tot seran plors.
Siguem coherents i anem pas a pas. Si el Sabadell a aquestes alçades de temporada amb l'equip que té, i veient la resta de rivals, no estigués entre els 4 primers, podriem parlar de FRACÀS majúscul.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #9 el: 01 de de 2007, 18:03:51 pm »
Jo també en crec en cicles i home, estic molt d'acord amb tú Mutio. És evident que el Sabadell aquest any sí o sí havia d'estar entre els quatre primers, per plantilla, afició, estadi i en definitva, perquè som el Sabadell.
Ara bé, encara recordo molt bé la última roda de premsa que Manolo Fernández va fer com entrenador del Sabadell, després de caure amb el Llevant B. Va dir exactament que de vegades cal anar fins el fons de la piscina per agafar impuls i tornar cap amunt amb més força... Doncs crec que això que alguns de vosaltres ja heu insinuat, és exactament el que està passant aquesta temporada. És de calaix que estar a tercera és un desastre esportiu, social i econòmic pel Sabadell, però de vegades penso que al final no li ha anat tant malament al club acabar baixant...
La patacada esportiva que ens vam endur ha servit perquè la conciència de molta gent es sacsejés, perquè despertessin de l'apatia i monotonia absolutes en que havíem caigut després de tants anys malvivint a Segona B. Crec que una barreija de remordiments, de mala conciència i desitjos irrefrenables de retornar al Sabadell allà on es mereix, ens ha portat fins aquí. Un projecte seriós, establitat econòmica, esportiva i social i il.lusió per un futur molt millor.
L'afició com sempre, el principal i més valuós valuart del Sabadell, no ha fallat, ens hem retrobat a nosaltres mateixos després de temps molt durs. Crec que allò de qui dia passa, any empeny, s'ha acabat i que de veritat l'orgull arlequinat s'ha picat amb aquest descens. Perdre la categoria ha servit per unir forces, per aixecar-nos si cal amb més força, en defintiva per demostrar de nou que nosaltres no som un club de futbol més a Catalunya, que som alguna cosa més.
Jo també tinc el ferm convenciment de que si aconseguim pujar a Segona B, que segur costarà Déu i ajuda, serà per mirar molt aviat cap amunt. Amb recursos i gent al capdavant del club entesa en això del fubtol, i una afició que tornarà a apretar de valent, aquest Sabadell crec que està condemnat a anar cap amunt. Aquest club malgrat tot està més viu que mai, un altre equip en les nostres mateixes circumstàncies estaria instal.lat en el més absolut dels desastres  i depressions, un estadi vuit, menys de mil socis i futur totalment incert.
Crec sincerament que només és qüestió de temps. Temps molt millors estan per venir, i espero que tots plegats els poguem disfrutar perquè ens ho mereixem i molt. La màquina ja s'ha posat en marxa i ja no la pararà ningú!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOTS AL MINI!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #10 el: 01 de de 2007, 18:56:09 pm »
La màquina es podria parar si agafés el Sabadell algú com el Besonias, que quan era president, li agradava més el palco del Barcelona que el del Sabadell.
A part d'això jo estic convençut que tornarem a primera divisió, tardarem uns anyets però amb una bona gestió i tornarem, tots el equips tenen cicles i la decadència del nostre ens ha deixat a tercera, més avall no podem anar, ara toca agafar aire i anar pujant la muntanya a poc a poc.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 01 de de 2007, 21:00:57 pm »
La màquina es podria parar si agafés el Sabadell algú com el Besonias, que quan era president, li agradava més el palco del Barcelona que el del Sabadell.
A part d'això jo estic convençut que tornarem a primera divisió, tardarem uns anyets però amb una bona gestió i tornarem, tots el equips tenen cicles i la decadència del nostre ens ha deixat a tercera, més avall no podem anar, ara toca agafar aire i anar pujant la muntanya a poc a poc.
potser tornarem a Primera Divisió pero potser abans d'haber tornat a Primera Divisió tmb hem viscut algun descens més a Tercera, això no es pot sapiguer.
No pot ser q cada any fem analisis històrics nous del Sabadell, q si l'any q ve desapareixerem ( això es deia l'any passat) i ara q si si pugem tornarem en pocs anys a Primera, siguem censants, l'any passat vam baixar pel q tots sabem q vam baixar pero recordeu q portàvem 12 o 13 temporades seguides per la Segona Divisió B, no és q vinguessim d caure en picat d Primera eh, q fa molts anys q vam estar a Primera i no tants a Segona A.
Ara mateix penso q el Sabadell és un equip q es mereix estar a Segona B, res més, hauríem d ser l'any vinent un equip mitjà- alt de Segona B dels q sempre estan amb opcions de d'aconseguir alguan cosa i per suposat no hauríem d patir per a perdre la categoria d nou. Crec q encara falta moooooooooolt camí perq tinguem un equip capaç d poder estar a Segona Divisió A, per a mi és el meu somni i amb això em conformaria la veritat d veure l'equip d nou a Segona A,  pero reconec q és moolt pero q molt difícil pujar d categoria en una Segona B  ( si no mireu la Gramanet q porta molts anys intentant-ho i no hi ha manera) i si les coses no cambien molt doncs provablement tornem a estar mínim 5-6 anys més a Segona B, cosa q penso q tampoc a d ser dolent per a nosaltres, sempre i quan com he dit abans tinguem un equip competitiu q fins a la jornada 34-35 atraigui a l'afició al camp amb opcions d'ascens, dsp si es fa bé pero si no es fa doncs tota una temporada interessant q haurem viscut amb l'equip, el q no vull és a l'equip arrastrat a la posició 14-15 i mirant cap aball.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #12 el: 02 de de 2007, 10:32:42 am »
Estic d´acord amb vosaltres ,pero com be dius viçenc aixo son cicles,i desde que van baixar de 2A,el sabadell i la ciutat ha estat amb una apatia futbolera molt gran,ara fa poc amb el play-off que van jugar per pujar amb el unic equip mes o menys decent que hi ha hagut ultimament va commeçar un petit resurgiment,aquest any va mes gent al futbol que l,any passat .Algu ha dit que estem flipant por hay,pero ni molts menys companys,el futbol d,avui es molt senzill o tens pasta o generas recursos o no vas enlloc i la sort que te el sabadell es la seva massa social per aixo jo insisteixo per aquest cami,un exemple es el figueres esta a 2b l,any passat quan van llugar amb ells hi havia 100 aficionats d,ells y 500 del sabadell, com pot sobreviure un club aixi pues perque el presi de figueres tenia pasta y la posava ell ,que ha passat aquest any s,ha tingut que empapelar tot el club amb miapuesta que a possat la pasta .Jo en el anterior missatge lo que dic es que es independenment de la categoria on estem i ara soc molt concient de on estem, pero jo he vist aquest equip en la nova creu alta en primera en  segona y  penseu que en aquells anys la gent no tenia la economia familiar millor que ara.

Desconnectat arlequinatjove

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #13 el: 02 de de 2007, 17:11:15 pm »
[monti sbd estic amb tu, sabadell a final de temporada estara quatre primers no hi cap dubte play off són altre història, això si sabadell segueix axí pot guanyar la liga. Partits de play of la volta juguem a casa hi tenim molt guanyat. comença 24 de juny el cami a segona b i qui sap el any que bè eliminant algun equip de primera.