Autor Tema: Jo tinc tambe els meus drets  (Llegit 975 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Londinense

• Visitant
Jo tinc tambe els meus drets
« el: 05 de de 2007, 01:57:03 am »
Estic molt content perque el Nastic a guanyat a Bilbao. Me sembla que el any passat os vam cedi una jugador ,Medina? ara esta jugant cedit al Ferrol.
Be, el vostre proxim partit es conra el Perelada, fan bon vi i xampan, axis que abans del partit os enborraxeran i no veureu pilota. Veig que me eu borrat el meu missatge anterior titolat"quina vergonya" es que no hi ha democracia a Sabadell? vau perdre a Barça-C i jo tambe tinc drets a criticar en favor del vostre club. Ja se que es un cop molt fort perdre contra un equip dels ultims pero si no li fotem bronca al entrenador i directiva dons fins contra el juvenil del Barça perdereu. Freedom of speech and democracy first please.  :xupet

ARRAHONA

• Visitant
Re: Jo tinc tambe els meus drets
« Respondre #1 el: 05 de de 2007, 08:57:50 am »
Londinense, una cosa és la llibertat d'expressió i una altra les gilipollades que dius tu, que no tenen ni cap ni peus... Ni els del Terrassa diuen aquestes ximpleries nano, i això que estàn molt millor que vosaltres!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 05 de de 2007, 10:46:25 am »
Hola londinense. No t´han censurat el missatge només que de tant en tant el moderador ho ordena tot i el de quina vergonya l ´han col.locat en el que dius lo dels bebés.
Tampoc es pot pretendre obrir tot de post sobre el mateix tema i que estiguin per separat encara que siguin tan interesants com els teus

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #3 el: 05 de de 2007, 12:07:59 pm »
Mira londinense aqui  hi ha molta democracia perque si no tu no estarias en este foro lo que pasa que es muy triste meterse en el de otros equipos para criticar eso lo podemos hacer todos pero no se nos pasa por la cabeza estas consiguiendo que a mucha gente que no lo era ahora se meta con el nastic, flaco favor le haces atu equipo. espero que te lo agradezcan.

Desconnectat X-Men Terra

• Global Moderator
  • Prebenjamí
  • *
  • Missatges: 24
« Respondre #4 el: 05 de de 2007, 14:30:28 pm »
Amic Londinense, en cap moment s'ha borrat cap missatge teu, simplement que els posts s'han col.locat alla on pertoca, la nostra feina no es mes que aquesta, la de mantindre un ordre, apart de censurar tot aquell usuari que en el seu missatge insulti, provoqui o faci alguna amenaça cap algun forero.
El dia que trobis a faltar algun missatge estigues per segur que sera per un d'aquests motius.

Salut!

Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 05 de de 2007, 14:43:57 pm »
Londinense si nomes escrius per criticar no portes res de positiu en aquest foro, fest-ho mirar i ves animar al teu equip que **** feina tens  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #6 el: 05 de de 2007, 17:31:48 pm »
londinense el peralada nos visita asi ke si hacen vinos mejor para ellos :visca por otra banda estas contento pk el nastic gano felicidades xaval, aver si tienes esa misma cara kuando acabe la temporada i celebreis la segunda otra vez ajajjajaja :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Balboa

• Visitant
« Respondre #7 el: 10 de de 2007, 16:38:34 pm »
Tu tens el dret de callar i marchar del forum  del sabadell perque no ho ets!  :**** :**** :**** :**** :**** :****