Autor Tema: opinio en clau esportiva dels jugadors que podriem fitxar  (Llegit 2303 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
opinio en clau esportiva dels jugadors que podriem fitxar
« el: 08 de de 2007, 14:20:42 pm »
 :scut estar clar i cada cop mes que un equip gran, de primera o de segona, inclus el punters de segona b,tenen una cantera molt potent que nutreix al primer equip  de tres o 4 jugadors de la casa que rendeixen i fan gran a l 'equip,mirant el partit de juvenils que van fer al 33 el dissbte passat veia que hi havien al badalona uns cuants jugadors de sabadell al barça tambe,al hospi, al espanyol a la dam, a la grama hi han molts jugadors de sabadell, exemple molt clar avui al mundo deportivo, jose manuel romero ballus, "la perla de l'hospitalet" quina rabia far perque podria estar al sabadell inclus com fa al venger del arsenal fitxa jugadors juvenils i els fa debutar a la premier,aquest noi a pasat pel san julian i pel mercantil, perque no estat al sabadell???perque la grama b te a la tira de jugadors de sabadell i estan la sabadell, comprenc que tots no el podem lligar pero si tinguessim al club m un 60%o un 50%d'aquest jugadors  tindria una cantera potent i sortirien jugadors molt bons per el primer equip, sincerament aquest noi i els altres que e vist del badalona .espanyol,barça,dam etç podriem intentar recuperar alguns inclus per el primer equip, perque no poden triunfar?mireu al cesc o el fran merida a la premier , i nosaltres a tercera i esperem que l'any que ve a segona b tindriem un equip potent amb veterans i gent jove de sabadell, amb ganes i calitat, SEÑOR LLAMAS TOME NOTA PORFAVOR CREO QUE TENGO RAZON  visca el sabadell visca axel torres :geek :mmmm
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: opinio en clau esportiva dels jugadors que podriem fitxar
« Respondre #1 el: 08 de de 2007, 16:24:26 pm »
marc si que tienes razon yo te doy toda la razon, si toda esta gente o la mitad de ellos stuvieran en el sabadell empezando a debutar con el primer ekipo ke es lo que de verdad motiva muchos de estos xavales no se irian, y tendriamos una cantera potentisima! :bandera :scut :bandera :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #2 el: 08 de de 2007, 22:53:52 pm »
Estoy de acuerdo con vosotros, pero hay un factor que hace que la majoria de jugadores no este en el Sabadell, instalaciones

Para tener una buena cantera se necesita como minimo un campo de cesped artificial, porque jugar en categoria nacional en campos de tierra hoy en dia es un atraso, con solo las intalacions del Olimpia (obsoletas ) no se puede tener una gran cantera, si como se dice las instalaciones del olimpia se van a reformar , talvez sea el momento de empezaar ha cuidar las cantera  e intentar que los jugadores con proyeccion
de la ciudad se queden en el Sabadell.

la meva sang és arlequinada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 09 de de 2007, 02:50:07 am »
totalment d'acord amb que s'ha de potenciar la cantera i no deixar escapar bons jugadors que triunfin en altres equips i sobretot perque son els que de veritat porten els colors a la sang i posarien mes collons que ningu que a la fi es lo que fa falta tan a tercera divisió com a segona B.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #4 el: 09 de de 2007, 11:03:56 am »
totalment dacord hi han molt bons jugadors sabadellencs desperdigats por ai que ens nirien molt be en un futur proxim i no parlo de un futur molt llunya

• Entrenador
« Respondre #5 el: 09 de de 2007, 13:46:59 pm »
tronador tu ho as dit!pero si es veritat que l 'any que ve, tindrem dos camps al olimpia de gesta etç millorarem molt , tambe podrien fer un edifici per fer un petit gimnas i una zona perque estudien els nois shs de fer collons es el sabadell, si fan un parking subterrani amb el corte ingles podem fer calerons

Desconnectat arlequinatjove

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #6 el: 09 de de 2007, 15:13:51 pm »
arlequinats teniu tota la raó s'ha de potenciar el futbol base, crec aquesta directiva ho està fent com mai s'ha havia fet, en mica en mica sabadell pot tenir futbol base fort tan de bò fos així. Pel que fa als jugadors hem de tenir jugadors de casa a la plantilla, es clar la pela es la pela, si hi algun jugador s'ha de treure un rendiment econòmic. No estic dient tots els jugadors de casa es venguin, sinò algun per vendre no li va gens malament al club.

• Entrenador
« Respondre #7 el: 16 de de 2007, 15:12:43 pm »
l'any que ve, deixar casi tota la plantilla . pujar algun noi de la cantera, i fitxar poc pero de molta cualitat, es gastaran menys calers i mes garanties

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 16 de de 2007, 19:46:48 pm »
l'any que ve, deixar casi tota la plantilla . pujar algun noi de la cantera, i fitxar poc pero de molta cualitat, es gastaran menys calers i mes garanties

no es pot deixar a casi tota la plantilla.
Només podríem deixar a casi tota la plantilla en cas de seguir jugant a Tercera Divisió  ( cosa q espero q no passi), en cas d pujar d categoria hi ha bastants jugadors q no servirien per a ser competitius en una Segona B.
Molt provablement amb la mateixa plantilla q aquesta temporada seríem un ekip q potser no baixaria pero les podria passar molt pero q molt magres per a salvar-se a la Segona B, així q si per sort aconseguim pujar, em d mirar de mantenir uns 7-8 jugadors base d'aquesta temporada, tal com tu dius tirar d'alguns jugadors de la cantera i crec q tmb fitxar AMB MOLT DE SENY!! jugadors d garanties ( veterans ex primeres NO). Això si, el Sr Moya que segueixi al mando de l'equip, seria molt important mantenir el mateix entrenador.

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #9 el: 16 de de 2007, 20:27:41 pm »
Estic d'acord amb tu ferni, això de jugadors d'ex primeres ya ens va pasar factura altres cops, hauríem de buscar gent experimentada a la categoria com vam fer aquest any fitxan gent que sap el que es passar per tots aquets camps.
Crec que pujar jugadors del planter pot ajudar ja que segur que tenim de bons i no faria falta malgastar calers...
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 16 de de 2007, 20:39:24 pm »
Estic d'acord amb tu ferni, això de jugadors d'ex primeres ya ens va pasar factura altres cops, hauríem de buscar gent experimentada a la categoria com vam fer aquest any fitxan gent que sap el que es passar per tots aquets camps.
Crec que pujar jugadors del planter pot ajudar ja que segur que tenim de bons i no faria falta malgastar calers...

a mi em sap molt greu tenir q dir  a 3 mesos d'acabar la temporada i anant segons classificats, q hi ha jugadors d'aquesta temporada q no serveixen per a jugar al nostre ekip a una Segona B i en cas d pujar, pero és la realitat, és llei d vida i és una cosa q em d tenir en compte  per molt q aquests 22 jugadors en cas d pujar d categoria acabin siguent aclamats com herois per a la nostra afició. Una cosa és la Tercera Divisió i una ben diferent la Segona B, i últimament molts ens n'estem adonant de que el nostre equip, per molt q vagi segon i guanyi tots els partits d casa té alguns jugadors amb una qualitat molt limitada i en general, l'equip necessitaria un altre tipus d jugadors en posicions determinades, per exemple el centre del camp, on dsp de la marxa de Sergio Iglesias no tenim cap persona ara per ara q pugui substituir-lo i fer un bon paper en akella posició en cas d pujar.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 17 de de 2007, 08:43:40 am »
Estic bastant d'acord amb el Ferni.
Jo crec que cada categoria té el seu tipus de jugadors.
Hi ha futbolistes que SEMPRE juguen a 2a A, d'altres SEMPRE a 2a B, i d'altres SEMPRE a 3a.
S'han donat molts casos, que per exemple, un molt bon jugador de 2a B, ha donat el salt a 2a A, i en 4 dies ha tornat a la divisió de bronze.
Crec que estaria bé, manternir 10-12 jugadors d'aquest any, i fitxar amb coherència. A més, tinguem en compte que jugadors que aquest any estan al Sabadell, amb qualitat de sobres per la 2a B, gairebé segur, ja no podran jugar més a 2a B. Per qüestions laborals dic. I de la cantera..... doncs pràcticament res es podria aprofitar per la 2a B. L'amateur, que està fent una magnífica temporada, de moment està massa lluny del primer equip.

Tan de bo al juny, poguem celebrar l'ascens  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #12 el: 17 de de 2007, 13:27:08 pm »
teniu rao,hi han molts exemples,em de tirar de les experiencies viscudes anys anteriors , molts equips pujen dos categories de cop inclus e mirat que hi han casos que algun a primera, primer de tot pujar! pero haurien de fer les coses be, i fitxar jugadors amb molta ambició, i barrejarlos amb els que es puguin quedar, algun juvenil i fitxar algun crack jove d'aquests de sabadell que estan per tot catalunya,pero no fitxem noms com la temporada pasada espero que ho tinguem en compte.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #13 el: 17 de de 2007, 15:42:24 pm »
Mireu per experiència propia i aliena. El Sabadell actual no hi juga cap jugador de la temporada passada. I quan un equip puja a 2ªB, fa una neteja quasi complerta del equip. Es com dieu vosaltres, cada categoria te els seus jugadors.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #14 el: 18 de de 2007, 19:24:48 pm »

Un petit incís... tenim mitj onze titular que l'any passat estaba jugant a segona B amb L'Hospitalet o a d'altres equipos d'aquesta categoria, així que això que diueu alguns que aquesta plantilla no sería competitiva a la Segona B... deiexeu que m'ho pensi...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #15 el: 18 de de 2007, 19:39:41 pm »
hoolSBD l'Hospi estava a tercera l'any passat  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #16 el: 18 de de 2007, 19:46:23 pm »

Que jo sàpiga va quedar en la dotzena posició eh... :pilotasso

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #17 el: 18 de de 2007, 19:53:53 pm »
***** si lo que deia jo era fa 2 anys, j***r com passa el temps xDD
« Darrera modificació: 18 de de 2007, 19:56:37 pm per X-Men Aigua »
28-05-2011 - Eibar -

kabra antiegarenca

• Visitant
« Respondre #18 el: 18 de de 2007, 20:17:11 pm »
jo tink una pregunta e eskultat ia mes d'un cop de k sajunta el ce sabadell i el mercantil¿? algu em pot informa be d'aquest tema¿?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #19 el: 18 de de 2007, 22:41:57 pm »
aixo es imposible company  :no:   i es una llastima per que podria ser una opcio moooolt interesant  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/