Primerament tinc que dir que el missatge q vaig escriure ahir a la nit el vaig haber d fer molt ràpid més q res perq m'estaven esperant i vaig voler fer un resum molt general del que va ser el partit, ara bé anem a aclarar una serie d cosetes:
- Està clar i és evident q el Barça no juga malament, i per molt malament q pugui jugar sempre fa un futbol més vistós q el seu rival ( per alguna cosa he creat una enquesta preguntant quin partit d la temporada considereu que a sigut el millor i en la majoria són partits del Barça, més q res perq és l'equip q fa millor futbol d'Europa això ja ho sabem, i no d'ara), el q volia dir és q el Barça porta 3 partits que li està costant molt tenir ocasions, la defensa està fent bastantes aigües, sort de Valdés! perd bastantes pilotes i potser estar deixant jugar més del q acostuma a deixar jugar normalment.
Apart d'això ningú em pot negar q el Barça d'aquesta temporada no és tan bo ni tan superior a la resta d'equips com la temporada passada q si q veies a un equip totalment superior a tothom i q guanyaria a tot el q se li possés per davant.
Sobre la primera part està clar q el Barça va ser superior al Real Madrid, tan en possessió com en ocasions, d fet en va tenir 2 davant d Casillas molt bones i el Madrid les 2 úniques aproximacions li van significar un gol i un penal a favor q va significar el 1-2, pero precisament per això tampoc m'arrisco ni vaig voler dir ahir q el Barça havia fet una bona primera part, perq a un ekip q li marquen a casa 2 gols en dos vegades q arriven en menys d 20 minuts jo ho sento molt pero no puc dir q a fet una GRAN PRIMERA PART!! per molt q tingui un parell o 3 d'ocasions clares davant del porter.
Sobre l'arbitre anem a ser clars i consisos, a veure, jo primerament i és el més important penso q no a influit en el resultat final del partit.
Està clar q errors en va tenir, com dieu per aki es podria haber expulsat a Sergio Ramos a l'inici del partit i es va fer el ***** ( suposo q perq tmp debia voler expulsar a un jugador tan aviat, si passa en el min 40 l'haguès expulsat), li va perdonar la segona a Deco, com tmb va tardar en treure targeta a Diarra, jugador molt dur durant tot el partit, ara ve Messi va fer algun q altre cop d colze q tmb va passar desaparcebut, el linier va pitar un fora d joc a la segona part a Van Nistelrooy q no era i hagues pogut significar el 2-3 perq es quedava sol davant d Valdés, el penal al Barça sóc partidari d q es pot pitar tranquilament, és penal, ara ve són penals q al minut 93 NO ES PITEN A NINGÚ, i ningú és a ningú, perq s'hauria d pitar perq és el Barça i sobre Ronaldinho? doncs no, o tots moros o tots cristians... i weno poc més a dir de l'arbitre, simplement penso q si es va equivocar va se pels 2 bàndols i q no em serveix com a "excusa" per a justificar q el teu màxim rival en hores baixes i amb jugadors importants com Cannavaro i Beckham lesionats d'entre d'altres, et marqui 3 gols a casa i gairebé s'emporti els 3 punts.
Sabeu el q és més trist per això? q l'arbitre només sigui just pels 2 bàndols en els partits del Barça i el Madrid i sigui imparcial NOMES el dia q juguen entre ells. I perq dic això? doncs perq el penal a Ronaldinho en un partit contra qualsevol altre equip s'haguès pitat, perq l'expulsió a Oleguer si no hagués sigut contra el Madrid no s'hauria produit, perq si en comptes de Sergio Ramos fos Marchena el q fa la falta a Ronaldihno a la primera meitat, hauria sigut expulsat, perq si en comptes d Diarra o Deco els jugadors q s'els va "perdonar targeta" haguessin sigut Dani Alves o Capdevila tmb haurien sigut expulsats... etc, etc....
En fi, i resumint, si donc per bo el partit q va fer el Madrid i dolent el q va fer el Barça és més q res perq considero ara per ara molt més ekip i superior el Barça q el Madrid i jo era un dels q m'esperava un 2-3 a 0 en el partit d'ahir. I ha veure, el Barça dsp de venir d perdre a Sevilla, dsp d kedar fora d'Europa i sapiguent q avui el Sevilla juga un partit teóricament assequible doncs penso q estava força obligat ahir a guanyar els 3 punts i no ho va fer. Del Madrid dir que s'ha autodescartat totalment del títol de lliga, pero algú d veritat pensava q el Madrid es veia guanyant una lliga per molt q ahir pogués guanyar al Barça? jo crec q els primers q ja no creuen en ells són ells mateixos, així q pràcticament tmb poden donar per bo el punt aconseguit al Nou Camp, q si els blancs arriven a Champions aquesta temporada ja serà molt... en fi, crec q ara m'he explicat millor q en els 3 minuts d'ahir en q vaig escriure el missatge.