Autor Tema: SABADELL - PERALADA  (Llegit 11281 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: SABADELL - PERALADA
« Respondre #20 el: 04 de de 2007, 21:56:46 pm »
 Es necessita un cop d´autoritat el Diumenge davant del Perelada, per treure el mal gust de boca a l´afició davant de la DESFETA de Dissabte i tamé perquè els rivals no ens comencin a perdre el respecte, cosa que està començant a suceïr una mica als partits de fóra. Aquest partit ha d´estar ja guanyat a la primera part....

L´únic consol és que difícilment ens trobarem amb una jornada amb una combinació de resultats tan DESASTROSA a Tercera com la d´aquesta semana....

I en quant a les crítiques a Gerard, absolutament fóra de lloc.  I més quant les seves aportacions són positives en un altíssim porcentatge de missatges. Tú Gerard, ni cas....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Londinense

• Visitant
« Respondre #21 el: 05 de de 2007, 02:07:18 am »
Si, pero teniu present que el vi i xampan de Perelada es molt bo i si os enborraxen abans del partit, tururut.
Cuidado ! no es fieu de ningu.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #22 el: 05 de de 2007, 08:01:23 am »
Si, pero teniu present que el vi i xampan de Perelada es molt bo i si os enborraxen abans del partit, tururut.
Cuidado ! no es fieu de ningu.

juguem a casa nostre ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat arlequinatjove

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #23 el: 05 de de 2007, 11:54:45 am »
espero sabadell guanyi a casa amb claritat c.e.sabadell 3-0 peralada. No crec pasi sabadell perdi a casa de un rival molt fluix. A mi el que preocupa es sabadell ha de guanyar fora de casa sinò ens quedarem fora play off.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #24 el: 05 de de 2007, 12:15:47 pm »
tu tranquil reusenc aqui pots dir lo que vulguis i ets venvingut, tu fas opinions i no et fiques amb ningu i fas critiques amb arguments no como el amic londinense,que a mi me da que li fot rabia que tu parles en aquest foro amb tota la llibertat que segons ell no hi ha.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #25 el: 05 de de 2007, 14:01:16 pm »
Guanyarem al Peralada,i desitjo que per golejada.Hem de donar un cop d´efecte i agafar una ratxa positiva fora de casa. :beer2 :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #26 el: 05 de de 2007, 14:40:31 pm »
Son tres punts vitals!!!

Com ensopeguem com a Barcelona, estarem insegurs fins a l'ultim partit hi ha k guanyar com sigui!!

TOTS A LA NOVA CREU ALTA!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #27 el: 05 de de 2007, 18:00:56 pm »
 :scut 3-0 PERALADA
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #28 el: 05 de de 2007, 18:18:29 pm »
Després d'una altre ensopegada a fora, toca guanyar a la NCA per no entrar en nervis i calmar l'entorn.

4-1 a favor del CES ;)

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #29 el: 05 de de 2007, 18:55:41 pm »
Aquets 3 punts s'han de conseguir con sigui.. Ja em fallat a BArcelona pero a SAbadell no es pot.

Hi ha k animar al CES
TOTS A LA NOVA CRE ALTA :bandera

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #30 el: 05 de de 2007, 19:46:22 pm »
Malgrat el meu pesimisme, aposto per un 2-0 amb gols d'olles i valera

CESabadell, doneu-me una alegria.

joseph

• Visitant
« Respondre #31 el: 06 de de 2007, 19:52:02 pm »
Em de jugar primer, no tornem anar de sobrats, que tots els equips juguen a tope, cosa que no fem nosaltres ultimament.
Segur que tindran la lliçó ben  apresse.
Un 2 a 0 ja en conformo.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #32 el: 07 de de 2007, 03:33:41 am »
jo tal com vaig dir em conformo amb 1-0 perque s'ha de guanyar com sigui pero el meu pronostic es :

Sabadell 3 (Montero 2, Ollés) Perelada 1

per cert i com a simple curiositat avui quan he nat a treballar he vist el cartell de promoció del carnet de soci al 50 % i l'eslogan era "jo soc del Sabadell.tu sents arlequinat ? " no creieu que es van deixar un "ET" entre sents i arlequinat? xDD ja se que es una xorrada pero ho volia dir perque sense el ET no te cap sentit  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #33 el: 07 de de 2007, 11:13:52 am »
això de que falta el et ja ho van dir al diari de sabadell però jo crec que sents arlekinat? si que té sentit. Vol dir si sents, si respires, si vius arlekinat, si forma part del teu ser i ho portes dins i és més que un sentiment. No només que ho sentis amb el "et" sino que sents amb els  tots els teus sentits . Respires arlekinat i forma part de tu i llavors sents arlekinat p es la teva esència
 No sé si em sé explicar però penso que aquest és el sentit i està fet expresament
« Darrera modificació: 07 de de 2007, 17:12:30 pm per hicks »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #34 el: 07 de de 2007, 15:58:32 pm »
sip si que t'expliques Hicks, gracies per l'aclaració segur que deu ser aixo que dius  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #35 el: 07 de de 2007, 22:32:23 pm »
no pensem en golejades i pensem en jugar el partit que el peralada  tambe  juga :****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat arlequinatjove

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #36 el: 09 de de 2007, 15:29:27 pm »
Vec sou obtimistes, jo tambè m'ha afageixo a la gresca arlequinada, crec sabadell és molt superior. Ha de marcar les diferencies ha de gunayar 4-1 una cosa així. el peralda pot ser sigui el primer en marcar. desprès a la segona part serà nostra.

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #37 el: 09 de de 2007, 22:21:04 pm »
Malgrat el meu pesimisme, aposto per un 2-0 amb gols d'olles i valera

CESabadell, doneu-me una alegria.  :scut

Balboa

• Visitant
« Respondre #38 el: 09 de de 2007, 22:21:46 pm »
Jo crec k kedarem un 2 a 1 i el gol del perelada de penal.  :xin-xin

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
Re: Peralada amborraxats
« Respondre #39 el: 10 de de 2007, 11:35:11 am »
tranquil londinense que guanyarem i gracies per estar pendent de nosaltres que és el que té això de ser el sabadell. Que els de terrassa, nastic, reus o similars sempre estan pendents de nosaltres pq encara que estiguin a primera o segona o el que sigui saben que mai tindran la nostra afició.
Encara recordo quan anavem al camp del nastic aquest  estava el camp buit i quan venien ells a la Nova Creu Alta mai eren més de 50 quan nosaltres anavem a Tarraco uns 300-400com a minim. Clar que feia 50 anys que no estaven a primera i vés a saber quan tardaran a tornar quan baixin aquest any que ho tenen bastant fotut (mira que deixar que marxés el Diego Torres i fitxar el Makukula aquest que ha vingut només a cobrar, ).
Doncs això gracies a tots els que ens seguiu amb aquesta barreja de admiració i enveja sana i tranquils que ho estem preparant tot per tornar al lloc que ens pertoca. Jo de tú em preocuparia del teu equip pq nosaltres a primera o a tercera som del sabadell i sempre estarem amb el equip ja sigui contra el Perelada o contra el Madrid. No se si això pasa per les terres d´allà baix.
Ja que vius a Londres i estas tan aborrit pots anar a veure jugar el arsenal i saludar al Almunia que encara és un arlekinat més. Vosaltres heu tingut un porter que jugués una final de la champions? No crec pq el vostre porter se las traga totes
« Darrera modificació: 10 de de 2007, 16:29:38 pm per hicks »