Autor Tema: SABADELL - PERALADA  (Llegit 11288 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: SABADELL - PERALADA
« Respondre #60 el: 11 de de 2007, 18:51:40 pm »
goooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo ool  de Roberto Morales  por fin, minuto 33

CE SABADELL FC     2    -    0     CF PERALADA

ahora penalti y

goooooooooooooooooo ooooooooooooooooool  otra vez Roberto Morales

CE SABADELL FC     3   -    0     CF PERALADA    y el Peralada con nueve jugadores.

:visca    :visca    :visca    :visca    :visca
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #61 el: 11 de de 2007, 18:57:27 pm »
Goooooooooooooooooo ooooooooooool el cuarto de la tarde Sergio González

CE  SABADELL   4  -  0   CF PERALADA   :dance    :visca    :balla    :xin-xin    :anims

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #62 el: 11 de de 2007, 19:02:48 pm »
FINAL DEL PARTIDO

CE  SABADELL   4  -  0   CF PERALADA

Victoria importante, aunque resultado engañoso, todos los rivales directos han perdido, por tanto hemos recuperado terreno y ahora a el Prat, a por los tres puntos.

VILANOVA   0  -   3   MASNOU  :ok
MATARO   1  -  0   GIRONA       :ok

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
« Respondre #63 el: 11 de de 2007, 19:04:09 pm »

Jo em reafirmo en lo que he dit, no es pot fer el chorres així amb el cuer i no resolent el partit fins al darrer minut.

Un 4-0 no maquilla el partit ni la situació, no us deixeu portar pel resultat, és enganyós.

D'acord, aprofitem per millorar els gols a favor, etc. etc., però ...

Forero Més Catxondo

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #64 el: 11 de de 2007, 19:26:29 pm »
partit enganyos a la primera part am un unic gol de villanova i a la segona part a partir de les 2 expulsions em dut el ritme i em markat 3 gols(2 morales i 1 sergi) i volia destacar k valera sa esforçat i mereixia markar un gol.

4-0 i ara a per al prat
Visca el Sabadell!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #65 el: 11 de de 2007, 19:31:06 pm »
Resultat enganyos ja que hem jugat molt lents durant tot el partit pero bueno golejada al fi i al cap i una victoria mes a la NCA. i aprofitant els resultats dels demes tornem a estar segons i a 6 pts del cinquè. jornada perfecta !!  :clap :clap
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #66 el: 11 de de 2007, 19:33:38 pm »
Vinc de la N.C.A i si s'ha aconseguit un bon resultat 4-0 contra el cuer aixo entrava en els guions,però ha costat mes del compte i també ha estat un partit bastant aborridet fins els 3 gols en 10 - 15 minuts del Sabadell bueno aquest partit es historia i a pensar en el partit al Prat  :trebol
i jornada rodona  :trebol

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #67 el: 11 de de 2007, 19:42:44 pm »
Hola, vaja bany ens ha donat el Masnou, i els 3 penals que el àrbitre ha pitat ha favor del Masnou no es excusa per la derrota tan contundent. Enhorabona per la victoria sobre el Peralada, ja vaig dir que seria fàcil. Be, espero que el Sabadell no tingui cap mes ensurt i es classifiqui per el play of, ja que a Vilanova no veure les eliminatories, al menys voldre estar a la NCA veient com el equip marxa d´aquesta categoria que no li correspon. :xin-xin
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #68 el: 11 de de 2007, 19:44:49 pm »
els 3 gols de penal? j**** deunido com se les gasten els arbits, avui nosaltres per fi ens han fet un arbitratge correcte i no ho dic perque deixes amb 9 al Perelada sino perque no ha tingut complicacions. aviam si guanyeu el proxim partit ! anim xavier  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #69 el: 11 de de 2007, 19:47:38 pm »
El Vilanova té mes problemes amb els arbits de lo que pensava

Anims Xavier i espero que estigueu a les eliminatories d'ascens amb nosaltres  :beer2

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #70 el: 11 de de 2007, 19:48:33 pm »
Es parla massa de q a partir de les expulsions tal i pascual, pero si no fa falta el primer jugador expulsat era gol segur, i si el segon no fa el penal també. No siguem tan negatius si us plau que si haguessim anat a buscar els gols tan desesperadament ens n'haguessin clavat 2 o 3, o no vau escarmentar els que vau anar al mini?. Avui el valera m'ha sorpres, a part de saber donar suposades clatellades he pogut veure que també sap correr, anarsen en velocitat i fins i tot regatejar. Potser no era tan mal fixatge i el que necessitava era temps per poder fer coses... i el jose mari m'ha agradat molt avui també, no estava tan lent i torpon com a altres partits. Sense fer res un ekip no marca 4 gols i ja veieu que hi ha ekips que poden tenir mals partits, o sino que li preguntin als sevillans que els ha passat avui... lo pitjor d'avui es que he pogut veure la falsedat de la gent, treient mocadors quan només guanyavem 1-0 i veien com aplaudien tot contents al final del partit (i d'una cosa a l'altra potser no havia passat ni 1 quart d'hora...). Pq no han seguit pitan al final del partit? Som uns amargats de veritat, mai estem contents amb el que tenim. Si es perd pq es perd, i si es guanya pq es guanya malament...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #71 el: 11 de de 2007, 19:50:59 pm »
Gracies PIPO, la veritat es que el Manou ha donat un bany de joc (el vilanova ha jugat horroros). Es lo bo que te d´anar amb dos equips, que si un no es classifica, sempre hi ha el altre. Aquesta setmana vaig a sabadell, anire ambientanme per la ciutat per quan arribi el play of, que no faltare (encara que la dona es posi malalta, com hem va fer en el partit que va venir el vilanova).  :balla
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #72 el: 11 de de 2007, 19:51:36 pm »
Felicitats x la victoria
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Connectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #73 el: 11 de de 2007, 19:52:32 pm »
Hem marcat molt aviat i ens hem relaxat massa estona del partit, si ens arriben a marcar, ja veuriem quin hauria estat el resultat final.
Se sap que li ha passat al Toni Mora ? ha recaigut de la lessió ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #74 el: 11 de de 2007, 19:53:26 pm »
lo pitjor d'avui es que he pogut veure la falsedat de la gent, treient mocadors quan només guanyavem 1-0 i veien com aplaudien tot contents al final del partit (i d'una cosa a l'altra potser no havia passat ni 1 quart d'hora...). Pq no han seguit pitan al final del partit? Som uns amargats de veritat, mai estem contents amb el que tenim. Si es perd pq es perd, i si es guanya pq es guanya malament...

a general a la zona de dalt on hi han els 6-7 senyors d'uns 50 anys nomes saben criticar durant tot el p*** partit i en el 2-0, 3-0 i 4-0 ni han celebrat els gols es realmen patetic sincerament. ESTEM A TERCERA ***** no podem jugar com el dream team, s'ha de guanyar i punto.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #75 el: 11 de de 2007, 19:55:01 pm »
Bon resultat si, però el joc.... ai el joc... no estem jugant massa bé i a més amb els cuers... desde la marxa de Sergio Iglesias el equip no toca tan bé... i potser als play offs tenim problemes.... espero que poc a poc tornem a jugar bé, perque sino.... Destacar a Roberto Morales que ha jugat de maravella, com sempre Montero també, i un Valera que s'ha esforçat!! VA SABADELL!! MAI CAMINARÀS SOL!!  :anims :beer2

PD- Si l'altre dia li van robar una pilota al furia_sbd i a un company, avui de que poc no ens roben el bombo a mi i al Xavii, esta boig aquest tiu... mare meva ens ha perseguit durant tot el camí dient-nos de tot i ''que ese bombo te lo quito yo ahora mismo''....  :****
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #76 el: 11 de de 2007, 19:58:11 pm »
ki es aquest tio que us vol robar navarrog? xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #77 el: 11 de de 2007, 19:58:30 pm »
Es veritat aquest home casi ens roba el bombo: sortiem de la NCA i ens preguntava si li deixavem i despres ens a dit ahora se lo quito yo en un momento que si no se que, pero al final molt parlar i poc fer.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #78 el: 11 de de 2007, 20:00:31 pm »
Nose es una ''persona gran''xD k va amb una samarreta del CES antiga i amb una BUFANDA també ANTIGA i ens ha perseguit, es el mateix que li va robar la pilota la setmana passada al furia_sbd  :****
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #79 el: 11 de de 2007, 20:00:34 pm »
Es parla massa de q a partir de les expulsions tal i pascual, pero si no fa falta el primer jugador expulsat era gol segur, i si el segon no fa el penal també. No siguem tan negatius si us plau que si haguessim anat a buscar els gols tan desesperadament ens n'haguessin clavat 2 o 3, o no vau escarmentar els que vau anar al mini?. Avui el valera m'ha sorpres, a part de saber donar suposades clatellades he pogut veure que també sap correr, anarsen en velocitat i fins i tot regatejar. Potser no era tan mal fixatge i el que necessitava era temps per poder fer coses... i el jose mari m'ha agradat molt avui també, no estava tan lent i torpon com a altres partits. Sense fer res un ekip no marca 4 gols i ja veieu que hi ha ekips que poden tenir mals partits, o sino que li preguntin als sevillans que els ha passat avui... lo pitjor d'avui es que he pogut veure la falsedat de la gent, treient mocadors quan només guanyavem 1-0 i veien com aplaudien tot contents al final del partit (i d'una cosa a l'altra potser no havia passat ni 1 quart d'hora...). Pq no han seguit pitan al final del partit? Som uns amargats de veritat, mai estem contents amb el que tenim. Si es perd pq es perd, i si es guanya pq es guanya malament...

Tens tota la rao, es diu k em guanyat pk em jugat contra 9 jugadors, pero les expulsions han estat a causa de 2 jugades molt perilloses del sabadell k eran gol casi segur.
I just sobre meu, per on diu el PIPO, hi havien uns señors k no paravan de criticar  :paret

Tambe vull destacar al Paco valera, a mi no em feia molta gracia, pero avui ha demostrat k pot ser un jugador molt valid pel sabadell  :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!