és q és increible, jo hi ha molta gent q no la entenc.
Jo a l'inici de temporada quan vaig anar a fer-me el carnet d soci ( per cert, primera temporada q em feia soci del Sabadell, apesar d portar molts anys anant a el 80% de partits de la temporada a casa) ja vaig anar mentalitzat i amb la idea de que a Tercera veuria futbol bastant fluixet, equips q passarien per la NCA com a maletes i q es dedicarien només a intentar evitar d q nosaltres markessim, autèntiques caricatures d'ekips i weno en general poc nivell i poques jugades d qualitat. Pero weno aquesta gent q critiken tan q esperen veure al camp? faltes a l'estil Ronaldinho, bicicletes a lo Zidane? la majoria d socis sabem al q anem al camp, i és a animar a l'ekip d la ciutat i intentar fer-lo tornar el més aviat possible a una categoria decent del fútbol espanyol sigui Segona B o amb anys Segona A.
Era evident q veuríem partits realment aborrits akesta temporada, jugades d'aquelles q et fan possar malalt ( vease xut a porta q gairebé va al corner d un jugador del Peralada ahir a la segona meitat o vease el rebuig d'un defensa del Peralada q va enviar la pilota si no recordo malament fora d la NCA ja és difícil eh!!) pero weno ES LO QUE HAY q es diu vulgarment, sóm el Sabadell pero el Sabadell amb jugadors de Tercera Divisió!! d'això n'hem d'estar mentalitzats, no és q siguem un ekip d Tercera amb jugadors d Primera ( a l'estil Juve a la Serie B) són jugadors d Tercera, per això ahir al camp vam tornar a comentar q en cas de pujar hauríem d pensar-nos molt bé quins jugadors ens poden servir per a una Segona B, q crec q un 50 % tirant a mooooooooolt llarg, la resta no poden jugar a Segona B i menys en un CE Sabadell.
El q no pot ser q et passis el partit dient: és q vaya mataos, és q vaya petardos, tu has visto esto? esto es una m*****, mira q somos malos, vaya panda d muertos...... com alguna gent diu al camp, temps al temps, ara estem a Tercera i em d sortir del pou, no esperem gran joc, sta clar... ara bé, partits com el d'ahir en q al minut 30 d la Primera part podríem tenir-lo encarrilat no cal esperar al 75 per a sentenciar-lo.