Autor Tema: SABADELL - PERALADA  (Llegit 11270 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3603
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: SABADELL - PERALADA
« Respondre #80 el: 11 de de 2007, 20:13:28 pm »
kuan el vegi aket tio ja veuras lu k li dire...  :****  :****   :**** es un ...****
Visca el Sabadell!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #81 el: 11 de de 2007, 20:15:16 pm »
weno 3 puntets més que es queden a casa.
Sobre el partit doncs s'ha començat amb alguna q altre ocasió i marcant molt ràpid el gol, avui semblava q el q acostumem a fer a la segona part s'estiguès fent a la primera pero res, amb l'1-0 ens em relaxat i em donat "vidilla" al Peralada q a intentat aproximar-se a la nostra porteria sense èxit.
A la segona part doncs igual q acabava la primera, amb el Sabadell jugant a res i perdent moltes pilotes al centre del camp i weno el Peralada intentant "algo" tmb sense èxit perq ocasions clares tmp és q n'hagin tingut els visitants les coses clares.
Això fins q a entrat Toni Mora i  Valera i l'equip a agafat un altre caire, ens em aproximat en perill, em tingut un parell d molt bones ocasions per a marcar el segon gol i weno a partir d llavors han arrivat els 3 golets.
Destacar q ens han pitat el segon penal d la temporada ( crec q en contra no se n'ha pitat cap) i weno si la setmana passada es deia per aki q dsp de la "criticada" q vam fer tornant del Mini avui si guanyàvem no fessim massa xou, doncs està clar q no el farem perq tal com hem pogut veure tots el marcador no a sigut ni molt menys el reflex del futbol ofert pel nostre ekip a la NCA, crec q era partit d'1-0 ara si n'hem fotut 4 millor q millor així pujem el gol averaje general, ara q continuo dient q no s'ha millorat  i q per a jugar un PLAY OFF en condicions falta mooooooooooooolt més futbol del q em vist avui a la NCA, dos ekips molt lents i amb pocs recursos.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #82 el: 11 de de 2007, 20:48:05 pm »
Be, 3 punts que serveixen per posar-nos segons a 6 punts del 5è, com fa dues setmanes però amb dos jornades menys, s'havia de guanyar i s'ha guanyat, es cert que després del 1-0 ens em adormit, però a la segona part quan em apretat una mica han caigut 3 gols, per mi ha estat un bon partit en que no he vist perillar la victoria del CES.

No entenc les crítiques que diuen k així no es pujarà a 2ªB, més que res pk encara no estem jugan el play-off, temps al temps, i torno a dir que no podem esperar k els 38 partits que te la lliga els guanyem per 5-0 i demanant que els jugadors es deixin la pell a cada partit, que això pasa factura, en el play-off s'han de jugar 4 partits i els jugadors no poden estar rebentats a la jornada 38.

:anims :scut C.E. Sabadell F.C. :scut :anims

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #83 el: 11 de de 2007, 20:55:46 pm »
Curiositat. La temporada 93-94 varem disputar el partit nº 28 a la jornada nº 29 despres de la incomprensible suspensió a la jornada 25 del Barça "C"- Sabadell per quatre gotes de res mentres que a la tarda es jugaba al mateix escenari un Lleida-Logronyes per clausura del camp d'esports. Despres d'aquel 28é partit (com el d'avuí) i si comptabilitzem les victories a tres punts com ara i no a 2 com llavors, resulta que teníem 53 punts (tres menys que aquesta temporada) fruit de 15 victories (9 a casa que equivalen a 27 punts i 6 a fora que equivalen a 18 punts), 8 empats (5 a casa i 3 a fora) i 5 derrotas (1 a casa i 4 a fora).
Portavem 58 gols a favor (42 a casa i 16 a fora) i 27 en contra (16 a casa i 11 a fora).

La classificació era: 1er Terrassa 40 punts, 2on Barça "C" 39, 3er Sabadell 38, 4rt Balaguer 38 i 5é Jupiter amb 34. (2 punts per victoria).

Aquest any estem mes forts a casa (nomes un empat per 13 victories que equivalen a 40 punts) pero estem mes fluixos a fora (4 victories, 4 empats i 6 derrotes que equivalen a 16 punts pels 21 obtinguts la 93-94).

Hem marcat 7 gols menys (51 per 57 la 93-94) i n'em encaixat ela mateixos (27 per 27).

ferni20

• Visitant
« Respondre #84 el: 11 de de 2007, 20:56:25 pm »
jo del q em queixo IVO és del ritme baix q se li ha donat al partit, em jugat en molts minuts ( especialment a  l'inici de la segona meitat ) a mig gas, com si faltés motivació per a jugar akest partit nose... potser el tenir un rival d'aquestes característikes tmb et  treu una mica les ganes d jugar bé a futbol pero q nose... perq em d jugar el partit tan lents? perq quan arrivem a l'àrea contraria sempre estem retrocedint la pilota com si tinguessim por d'entrar? hi ha hagut moments d la segona meitat en q la gent staba bastant indignada i amb raó, d fet un avi q tenia davant meu a començat amb les mocadorades i no parava, no pot ser q juguem caminant per molt q el rival no motivi massa, em d ser una mica més ambiciosos i si podem matar el partit al minut 30 d la primera part doncs el matem, jo no vull guanyar 5-0 simplement vull q si anem 1-0 i tenim possibilitat d crear ocasions per a fer el 2-0 doncs o fem.
Ara entenc el q deia un home fa 2 setmanes al camp quan deia: algú q hagi vingut per casualitat per primer cop akesta temporada al a NCA i veu akest futbol us penseu q tornarà?  la veritat és q veient partits com el d'avui és bastant difícil crear afició jeje, perq això només o aguantem els q sóm realment aficionats al CE Sabadell i volem amb bojeria el millor per aket ekip.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #85 el: 11 de de 2007, 21:02:25 pm »
  Crec que era un partit per 2-0 i aquest hagués estat el resultat si no s´hagués comès la falta sobre Paco Valera, perquè era gol segur.

El resultat molt bo, la jornada, extraordinària....  En quant al joc, crec que ha el Sabadell ha incorregut en massa relaxació després d´adquirir aventatge tan aviat. Això no vol dir també que s´hagi d´anar cap endavant en plà suicida, però això ja s´ha demostrat negatiu en unes quantes ocasions;  Barça B, Girona, etc., sinó el controlar la pilota el màxim de temps possible, per evitar que el rival es creixi. Aquest guió de tanta superioritat i de no saber "matar" el partit, m´ha recordat una mica el partit amb el Palafrugell, encara que amb un final molt més feliç.... Tenim temps i aquestes situacions es poden solucionar abans de la fasse decissiva i d´aquesta manera augmentaran molt les nostres opcions, doncs tenim molts altres elements positius. ( i es bo també, dossificar-se una mica en alguns partits ).
 M´han agradat les ganes de Valera, necessita més minuts, de fet és un jugador que se l´ha questionat massa i realment el "curriculum" anterior del jugador, inclosa la mitja temporada amb l´Alzira és força bo.   Morales també molt bé, amb un "penalty" molt ben executat a més i ressaltar que realment es coneix i molt quan Toni Mora està al camp....

56 punts....  Això és lo important i a més a més "endolcits" amb la combinació de resultats que és ben bé el "negatiu fotogràfic" de la desafortunada jornada anterior. I fixem-nos en un detall;  igualem ja al Vilanova, com a equip màxim golejador de la categoria.  Això demostra que "pòlvora" no en falta.

Veiem la classificació, sembla que el Mataró pot entrar de plè a la lluita i havent vist com les gasten al seu camp, poden tenir les seves possibilitats com s´ha demostrat avui.  El que seria important és que els 3 primers acabéssin de marcar definitivament el territori, de cara a la seva lluita per l´ordre de les primeres posicions
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #86 el: 11 de de 2007, 21:16:28 pm »
Ja vec el problema ferni20, que no us agrada la concepció que te l'entrenador del futbol, en Moya es un entrenador de fer el minim per guanyar, però si estem segons no ens podem queixar i el futbol "resultadisme" ara per ara funciona. Es cert que pel seguidor i l'espectador que va a la NCA el que veu en el partit en alguns moments no es pot cualificar d'espectacle, jeje, però en fi estem a 3ª, molts cops m'ho repeteixo en veure el CES, sobretot a fora...

Això em recorda al Reus que a principi de temporada era un equip de 1-0 i que pel k es diu no feia un joc atractiu, però k al final feia que 3 tres punts es quedesin al Nou camp municipal de Reus.

Vinga que ara toca pensar en el Prat

• President
  • un camp de primera
« Respondre #87 el: 11 de de 2007, 21:20:42 pm »

Està clar que és així i realment el que volem tots és guanyar.  O es que preferíeu el "futbol espectacular" de Jaume Bonet de l´any passat i l´ineficàcia absoluta de cara al gol que portava associada?   A més a més, l´equip té fasses "elèctriques" que visualment són també força atractives de cara a l´espectador.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #88 el: 11 de de 2007, 21:27:11 pm »
Com molt be dius IVO aki el k importa es el resultat i no el joc, mes val resultat k joc, k en definitiva es el k ens importa per sortir rapidament d'akesta categoria, ojala fossin les 2 coses pero esta clar k no sempre pot ser...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #89 el: 11 de de 2007, 21:44:36 pm »
Mal partido y ya van varios.Si biene un equipo decente haora ala creu alta suma puntos seguro estamos flojos y el juego no hes nada bonitoy somos el SABADELL EN TERCERA .

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #90 el: 11 de de 2007, 21:51:03 pm »
Mal partido y ya van varios.Si biene un equipo decente haora ala creu alta suma puntos seguro estamos flojos y el juego no hes nada bonitoy somos el SABADELL EN TERCERA .

Cambia totalmente el partido ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #91 el: 11 de de 2007, 22:04:44 pm »
Ja vec el problema ferni20, que no us agrada la concepció que te l'entrenador del futbol, en Moya es un entrenador de fer el minim per guanyar, però si estem segons no ens podem queixar i el futbol "resultadisme" ara per ara funciona. Es cert que pel seguidor i l'espectador que va a la NCA el que veu en el partit en alguns moments no es pot cualificar d'espectacle, jeje, però en fi estem a 3ª, molts cops m'ho repeteixo en veure el CES, sobretot a fora...

Això em recorda al Reus que a principi de temporada era un equip de 1-0 i que pel k es diu no feia un joc atractiu, però k al final feia que 3 tres punts es quedesin al Nou camp municipal de Reus.

hi ha molta gent  q sembla q no sàpiga q estem a Tercera a la NCA.
Jo em queixo de la intensitat de l'equip i d la forma d jugar sempre dins de les nostres possibilitats i sapiguent q tenim un ekip bastant limitadet técnicament com és normal, ara ve em de ser concients q sóm el Sabadell pero a Tercera, hi ha molta gent  q això no ho sap.
Fa vàries setmanes q em fixo amb gent del  lateral k  es dediquen només a enfotresse'n, dir q sóm dolents, xiular i criticar a jugadors i en general el joc de l'equip tan si guanyem com si no, i nose això si q o trobo bastant lamentable, q es pensen? em sembla q han vist molts partits pel PPV de Primera Divisió, i fràncament si es pensen q em d guanyar cada partit per 5-0 i siguent 100% superiors a cada rival estan molt ekivocats, i la veritat akests si q fan bastant mal a l'equip, una cosa és q no s'animi al camp ( q avui s'ha animat ben poket la veritat), l'altre q es pugui fer autocritica per aki en el fòrum sense menyspreciar a ningú i simplement dient q s'hauria d millorar, ara això d'anar a riure i criticar només al a NCA sigui contra ki sigui i vagi el partit com vagi doncs és TRISTISSIM.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Peralada amborraxats
« Respondre #92 el: 11 de de 2007, 22:39:39 pm »
Com està el mòn...

Per cert, el Perelada està molt motivat per aquest diumenge, i no pas per el ví.
vinga va! insinues primes? a més de 10 jornades del final...i a TERCERA!

Si, primes!
La que un directiu seu oferia als jugadors per guanyar a la NCA. A part de que venien motivats per guanyar la setmana passada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #93 el: 11 de de 2007, 23:02:46 pm »
paco valera a estat el millor del partit desde el meu punt de vista

• President
  • un camp de primera
« Respondre #94 el: 12 de de 2007, 17:14:51 pm »

hi ha molta gent q sembla q no sàpiga q estem a Tercera a la NCA.
Jo em queixo de la intensitat de l'equip i d la forma d jugar sempre dins de les nostres possibilitats i sapiguent q tenim un ekip bastant limitadet técnicament com és normal, ara ve em de ser concients q sóm el Sabadell pero a Tercera, hi ha molta gent q això no ho sap.
Fa vàries setmanes q em fixo amb gent del lateral k es dediquen només a enfotresse'n, dir q sóm dolents, xiular i criticar a jugadors i en general el joc de l'equip tan si guanyem com si no, i nose això si q o trobo bastant lamentable, q es pensen? em sembla q han vist molts partits pel PPV de Primera Divisió, i fràncament si es pensen q em d guanyar cada partit per 5-0 i siguent 100% superiors a cada rival estan molt ekivocats, i la veritat akests si q fan bastant mal a l'equip, una cosa és q no s'animi al camp ( q avui s'ha animat ben poket la veritat), l'altre q es pugui fer autocritica per aki en el fòrum sense menyspreciar a ningú i simplement dient q s'hauria d millorar, ara això d'anar a riure i criticar només al a NCA sigui contra ki sigui i vagi el partit com vagi doncs és TRISTISSIM.

Doncs seria qüestió de començar a cridar l´atenció a alguns, Ferni....

Aquests no són arlequinats, simplement són gens que s´avorreix, a més a més d´amargada i que van a passar al rato al camp. I que en realitat són d´altres equips....

Jo recordo un cas en el partit Sabadell-Espanyol B, de fa tres temporades, el del 3-4, amb l´equip lluitant "a braç partit" per evitar el descens i un personatge molt a prop meu, criticant i despotricant els 90 minuts.  Després d´una discusió bastant encesa, em va confesar que era el primer partit que anava a veure del Sabadell aquella temporada.

ferni20

• Visitant
« Respondre #95 el: 12 de de 2007, 20:44:33 pm »
és q és increible, jo hi ha molta gent q no la entenc.
Jo a l'inici de temporada quan vaig anar a fer-me el carnet d soci ( per cert, primera temporada q em feia soci del Sabadell, apesar d portar molts anys anant a el 80% de partits de la temporada a casa) ja vaig anar mentalitzat i amb la idea de que a Tercera veuria futbol bastant fluixet, equips q passarien per la NCA com a maletes i q es dedicarien només a intentar evitar d q nosaltres markessim, autèntiques caricatures d'ekips i weno en general poc nivell i poques jugades d qualitat. Pero weno aquesta gent q critiken tan q esperen veure al camp? faltes a l'estil Ronaldinho, bicicletes a lo Zidane? la majoria d socis sabem al q anem al camp, i és a animar a l'ekip d la ciutat i intentar fer-lo tornar el més aviat possible a una categoria decent del fútbol espanyol sigui Segona B o amb anys Segona A.
Era evident q veuríem partits realment aborrits akesta temporada, jugades d'aquelles q et fan possar malalt ( vease xut a porta q gairebé va al corner d un jugador del Peralada ahir a la segona meitat o vease el rebuig d'un defensa del Peralada q va enviar la pilota si no recordo malament fora d la NCA ja és difícil eh!!) pero weno ES LO QUE HAY q es diu vulgarment, sóm el Sabadell pero el Sabadell amb jugadors de Tercera Divisió!! d'això n'hem d'estar mentalitzats, no és q siguem un ekip d Tercera amb jugadors d Primera ( a l'estil Juve a la Serie B) són jugadors d Tercera, per això ahir al camp vam tornar a comentar q en cas de pujar hauríem d pensar-nos molt bé quins jugadors ens poden servir per a una Segona B, q crec q un 50 % tirant a mooooooooolt llarg, la resta no poden jugar a Segona B i menys en un CE Sabadell.
El q no pot ser q et passis el partit dient: és q vaya mataos, és q vaya petardos, tu has visto esto? esto es una m*****, mira q somos malos, vaya panda d muertos...... com alguna gent diu al camp, temps al temps, ara estem a Tercera i em d sortir del pou, no esperem gran joc, sta clar... ara bé, partits com el d'ahir en q al minut 30 d la Primera part podríem tenir-lo encarrilat no cal esperar al 75 per a sentenciar-lo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 12 de de 2007, 20:52:35 pm »
ara bé, partits com el d'ahir en q al minut 30 d la Primera part podríem tenir-lo encarrilat no cal esperar al 75 per a sentenciar-lo.

Jo, d'això és el que em queixo. Que no 'matem' els partits com el d'ahir quan toca (Palafrugell, Peralada, Balaguer, etc...)

Però MAI protesto (fins el minut 90+) contra cap jugador del meu equip, ja que crec que és quan estan més malament que és quan s'ha d'animar-los.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #97 el: 13 de de 2007, 02:25:52 am »
Luego pasa lo k pasa k tenemos enemistades por todas partes  :paret

Pronostico un 4-0  :beer2

Por cierto....xDDDD  8) :hurra

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #98 el: 13 de de 2007, 09:15:57 am »
Lo del lateral de general (cerca del corner que da al Olimpia) no tiene nombre. Cuantos minutos estuvo Mora en el campo? Creo que no llegó a 30. Pues cada vez que perdía un balón o se equivocaba en un pase pitos en general. Señores que SOM EL SABADELL, pero un Sabadell a 3ª que jugando mejor o peor SOLO repito SOLO ha cedido un empate en casa, y le pitamos a un jugador que está demostrando que es de lo mejorcito que ha pasado por aquí en muchas temporadas!!!
Es como para hacerselo mirar.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #99 el: 13 de de 2007, 11:00:06 am »
Teneis razon hay gente que se cree que esta en el nou camp o yo que se ,como si ser socio fuese lo mismo,no lo entiendo la verdad ,como le pueden chiflar por un dia que no juega bien, la gente (algunos) creo que no entienden la realidad actual de este club,como si se pagara una fortuna por ser socio,eso de que el publico es soberano para protestar es ccierto, pero señores que estamos en 3 que los jugadores son semi-profesionals,que juanje conduce autobuses un poquito de sentido comun.PERO lo que si es preocupante es la falta de animos al equipo , ahora vienen partidos importantes vamos a ver si mejoramos porque es que no se anima mucho.