Autor Tema: Barça - Madrid  (Llegit 6199 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Barça - Madrid
« Respondre #40 el: 12 de de 2007, 22:01:15 pm »
 :boig El que està clar es que el Barça no es el mateix... Sobre el partit del dissabte com vaig comentar, l'arbit no va afectar al resultat de 3-3 i si tant es queixen que donin les gràcies com dic a Valdes i Messi que si no arriva a ser per ells el Barça fa pena al Nou Camp, si que es veritat que el barsa amb 11 no jugava malament però tampoc bé, no ens enganyem... el Madrid va sortir molt bé i es va trobar amb  0-1 al minut quatre... poc a poc es va nar motivant i es va veure superior al barsa ... la expulsió d'olagué era clarissima... el penalti era groga sense dubtes i la falta que li va fer a Gago també... per tant bona explusió... que Ramos mereixia la vermella, doncs si... però també deco en una  de les moltes faltes que li van fer a Guti(per cert esta bastant tocat del partit), aixi que del arbit nose de que es queixen... tots els culers diuen que pel penalti a ronaldiño mare meva, nose si us vau fixar en les imatges de laSexta que mentre Diarra empenyava a ronaldiño aquest li donava amb la mà... que podia haver pitat penal doncs potser si pero no ho veig clar... pel que es veu si al barsa no li afavoreixen(com cada setmana) els arbits els culers no stan contens i si el barsa juga malament mai reconeixen res...., bon arbitratge  :clap2

PD- labtec, no creo que los merengues estuvieran así, ya que su equipo jugó bien y dió la cara en el nou camp
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #41 el: 12 de de 2007, 22:01:39 pm »
mira labtec, con la única persona aficionada del Barça con la qual he discutido aquí eres tu. Si t lees el post verás q con el resto d gente no he tenido ningun problema hablando del Barça, sabadellfreak, 100% sabadell, Birri etc... creo q ninguno me a faltado al respeto, tan solo han dado su opinión al estar en desacuerdo conmigo,  solamente tu te comportas como un ENFERMO del Barça, la vida son mas cosas q el Barça tio, dsp vas diciendo a la gente q se tomen una pastillita antes d ir a dormir, quizas te la deberias tomar tu con los disgustos q t debes llevar cuando pierde tu ekipo, q yo si pierden bién y si van ganando cambio d canal ja ves tu el problema.

ferni20

• Visitant
« Respondre #42 el: 12 de de 2007, 22:23:03 pm »
anar en contra del Barça és anar en contra de la meva terra? si home si.
Labtec un problema molt greu q tens tu és que tens massa mania a a ajuntar política amb futbol, d fet en aquest post ja ha sortit el PSOE i el PP i encara no entenc el perquè.... tu deus ser dels que diuen que amb el PP el Barça no guanyava lligues i amb Zapatero si,  no hi crec massa jo amb aquests mites.
Que quan hi havia Franco el Madrid era el equipo del gobierno és una cosa evident, pero que la post guerra ja a passat  i fa molts anys que no crec que la política tingui massa a veure amb el fútbol ( per molt q Zapatero sigui del Barça), la Federació si que influeix bastant en el desenvolupament de la lliga desde sempre pero amb la política no entraré.
En fi, crec que s'està allargant massa el tema, està clar que de derbis s'en va jugar 1 dissabte pero que cadascú l'ha vist d forma diferent ,és la gràcia del futbol si tots estiguéssim d'acord amb tot doncs també seria aborrit, ara ve no tinc ganes de entrar en baralles personals amb ningú parlant de futbol en general i menys parlant concretament de Barça o Madrid, continuo dient el mateix... que guanyi la lliga el millor ( El Barça segurament ) pero perfavor que la guanyi sense ajudes.

PD- ah i si no vols llegir els meus missatges al fòrum no els llegeixis, ets ben lliure. Jo seguiré llegint els teus perq crec que excepte quan parles del Barça els teus comentaris acostumen a ser força interessants. I weno els del Barça tmb els seguiré llegint perquè per molt q n'estigui desacord doncs sempre i quan siguin raonats i sense menysprear a ningú doncs em resulta interessant veure les opinions d tothom.
« Darrera modificació: 12 de de 2007, 22:27:05 pm per ferni20 »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 12 de de 2007, 23:14:37 pm »
Claro que en Catalunya hay gente que no es del Barça, son gallegos, andaluces, asturianos, extremeños y hasta canarios, es normal que el sentimiento catalanista no lo lleguen a comprender ni a entender  nunca, ni lo que representó ese equipo para Catalunya en un momento dado, lee historia y aprende que es lo que se dice y piensa de Catalunya fuera de ella y porque se ataca al Barça fuera y dentro de Catalunya, lee la historia del Lluis Compayns y aprende de que va todo esto.

Labtec, aquí, t'haig de rectificar.

El meu millor amic és català, fins a la mèdula, és profundament independentista, conservador de les tradicions catalanes gairebé fins a la radicalitat, i no és culé. És arlequinat i perico.

El meu pare és català, del Panedès, molt arrelat a la terra. És només arlequinat. I no li agrada el Barça. Un dels seus germans, és del Nàstic i tampoc soporta al barça.

Una cosa no té a veure amb l'altre. Hi ha gent que ha 'patit' la barcelonitis radical a les seves carns, i no t'interessa el Barça, o  fins i tot li acaben agafant mania (eh, ferni!).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #44 el: 12 de de 2007, 23:30:22 pm »
Ja es fa pesadet el tema eh...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #45 el: 13 de de 2007, 02:55:05 am »
jo nomes dire que si ets catala, vius a catalunya i no ets del barça, tard o d'hora li acabes agafant mania perque tenim barça hasta la sopa, sabem hasta quan va a ***** el ronaldinho and company total que acabes fins els collons. m'imagino que si vius a Madrid i no ets del Real Madrid deu passar exactament el mateix. i per acabar jo vull que perdin madrid i barça hasta als entrenaments i quan s'enfrenten entre si el que vagi millor que perdi aviam si algun altre equip pot guanyar titols en contes d'aquests 2. es lo que tenen els equips que mouen a les masses que no deixen indiferent a la gent o els estimes o els odies :xin-xin
« Darrera modificació: 13 de de 2007, 03:16:42 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #46 el: 13 de de 2007, 14:41:00 pm »
jo nomes dire que si ets catala, vius a catalunya i no ets del barça, tard o d'hora li acabes agafant mania perque tenim barça hasta la sopa, sabem hasta quan va a ***** el ronaldinho and company total que acabes fins els collons. m'imagino que si vius a Madrid i no ets del Real Madrid deu passar exactament el mateix. i per acabar jo vull que perdin madrid i barça hasta als entrenaments i quan s'enfrenten entre si el que vagi millor que perdi aviam si algun altre equip pot guanyar titols en contes d'aquests 2. es lo que tenen els equips que mouen a les masses que no deixen indiferent a la gent o els estimes o els odies :xin-xin
:oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: tot es resumeix en això.

i força Depor PIPO!!!!!  :beer2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #47 el: 13 de de 2007, 16:58:51 pm »
impresionante la que se armado, vamos a ver me podeis decir en que foro estamos y de ke ekipo soys??

si estamos de acuerdo en esto dejemonos de tonterias! :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Balboa

• Visitant
« Respondre #48 el: 13 de de 2007, 21:58:26 pm »
impresionante la que se armado, vamos a ver me podeis decir en que foro estamos y de ke ekipo soys??

si estamos de acuerdo en esto dejemonos de tonterias! :xin-xin

Estic amb tu aquest forum es del sabadell i si os tinguesiu que baralla que sigui parlan des Sabadell.  :beer2  :beer2  :beer2

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #49 el: 14 de de 2007, 01:32:27 am »
Todo la jornada anterior en esta pues casi los jugadores azulgrana no podían ni mirar al árbitro porque seguidamente eran amonestados, mientras los madriquitas, estaban a sus anchas, un árbitro honesto habría dejado al mandril sin el sevillano, sin el diarrea y el gallego de rubia cabellera.
Pues nada por la experiencia que tengo me da que le están preparando el final de liga para el equipo que nos representa a todos, si, ese que lleva la bandera española a cualquier campo donde juegue, sea nacional o extranjero, cuatro años sin titulos son muchos años.

Si eso anulamos el partido y se lo damos al barça por dejar al madrid con 7 jugadores  :laugh: Como exageramos tambien, es increible el fanatismo k tenemos algunos...
Como puedes hablar del señor del pito cuando este os ha favorecido durante toda esta temporada? K me lo diga esto un aficionado k no es del barça ni del madrid lo entiendo, pero k me lo diga un cule o uno del madrid, los 2 ekipos mas favorecidos por los arbitros, por favor... Con todo esto te kiero decir k el final de la liga no esta preparado, sino k aki hay 2 ekipos k estan siendo favorecidos toda la temporada, y uno mas todavia, el bar$a por supuesto, pero aki vamos hablando sin mirarnos a nosotros mismos  ;)

PD: ya no podia aguantarme mas... :-[
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #50 el: 14 de de 2007, 02:07:10 am »
ferni totalmente deacuerdo contigo en todo menos en lo ultimo k as escrito  :**** xDDDD.
En fin, acabra resultando k el buen juego del madrid en la segunda parte tmb era gracias al arbitro que les habia dicho como jugar xDDD.

estoy notando MIEDO en los cules  ;D , quizas duela k un madrid en plena crisis de un baño en el CAMP NOU al gran Far$A de ronalpinhos y el m... eto'o, en fin que si no es por messi todavia estariais llorando.

Venga no tngais miedo que esta liga creo k o la llevais.

:cavall --> estais como el cavallo vamos jajajajajajajajaj

(FUERZA CELTA :D)