Autor Tema: Les nits a Sabadell...  (Llegit 33649 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Les nits a Sabadell...
« Respondre #20 el: 21 de Setembre de 2007, 14:23:10 pm »

Per cert, tmb he vist q inaguren aquest cap de setmana el PALADIUM CLUB, al costat del Paladium, és una mena de pub per a majors de 21 anys.

on es exactament aquest local? lo que abans era el Arts o el que era ara dalai bar? o es en un altre lloc?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #21 el: 21 de Setembre de 2007, 15:06:45 pm »

Per cert, tmb he vist q inaguren aquest cap de setmana el PALADIUM CLUB, al costat del Paladium, és una mena de pub per a majors de 21 anys.

on es exactament aquest local? lo que abans era el Arts o el que era ara dalai bar? o es en un altre lloc?

no ho se pipo, ho he vist a una revista q donen al CNS.  Possa PALADIUM THE CLUB, bar & club, el nou bar de la Zona Hermetica al costat del PALADIUM DISCO.

Cuida el teu look!   + 21 anys.

( sona interessant un local així trankilet per majors de 21 anys eh  ;D, ja hi treurem el cap algun dia....)

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #22 el: 21 de Setembre de 2007, 15:07:53 pm »
demà 22 inaguració de la discoteca JET-SET del grup "La Plata" ( antiga discoteca el Cel, Malalts de Festa...), un local condemnat al fracàs al igual q el Guateque....

3 ambients: zona dance, zona pop i privé.

demà regals i nois entrada gratuita + copa (amb flyer) fins a les 2: 00 h i noies igual però tota la nit.

Serà una altre cutrada?

Me gustaría ver el Dance y el Pop que ponen en esa discoteca a mi...   :blink

Porque ninguna discoteca dice abiértamente "Pachanga, lolailo y reggaton"??   Es que no queda bien??    Pues eso antes que ENGAÑAR a la gente   :****
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #23 el: 21 de Setembre de 2007, 15:08:27 pm »

no ho se pipo, ho he vist a una revista q donen al CNS.  Possa PALADIUM THE CLUB, bar & club, el nou bar de la Zona Hermetica al costat del PALADIUM DISCO.

Cuida el teu look!   + 21 anys.

( sona interessant un local així trankilet per majors de 21 anys eh  ;D, ja hi treurem el cap algun dia....)

jajaja si, aviam si demà m'entero on es quan vagi per la ZH  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Ferni

• Visitant
« Respondre #24 el: 21 de Setembre de 2007, 15:17:18 pm »
demà 22 inaguració de la discoteca JET-SET del grup "La Plata" ( antiga discoteca el Cel, Malalts de Festa...), un local condemnat al fracàs al igual q el Guateque....

demà regals i nois entrada gratuita + copa (amb flyer) fins a les 2: 00 h i noies igual però tota la nit.

Serà una altre cutrada?

Porque ninguna discoteca dice abiértamente "Pachanga, lolailo y reggaton"??   Es que no queda bien??    Pues eso antes que ENGAÑAR a la gente   :****

weno en lo de dance ya ponen : House y todo exitos
en pop ponen mejores exitos nacionales e internacionales
Y zona privé, decoración exclusive.....

Ya es d imaginar lo  q pondrán d música... lo d todos sitios.... lo q pasa q ese local sta condenado a poner música "mala" y vieja!! si almenos fueran novedades.....

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #25 el: 21 de Setembre de 2007, 15:20:22 pm »

Serà una altre cutrada?

weno en lo de dance ya ponen : House y todo exitos
en pop ponen mejores exitos nacionales e internacionales
Y zona privé, decoración exclusive.....

Ya es d imaginar lo  q pondrán d música... lo d todos sitios.... lo q pasa q ese local sta condenado a poner música "mala" y vieja!! si almenos fueran novedades.....

Lo de Dance se podría discutir... bueno tu y yo sabemos lo que es el DANCE.... Pero bueno, en lo de POP... por ahí no paso.... Si es Pop, vale, me quito el sombrero... la primera discoteca de la zona que se alejaría de la mediocridad musicalmente hablando y ole por ellos... Pero si es mas de lo mismo, repito (Pachanga, lolailo y reggaton), pues que lo digan, no engañen a la gente y le llamen a cada cosa por su nombre...   :snore:

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #26 el: 23 de Setembre de 2007, 17:18:55 pm »
Per cert Ferni ahir vaig estar al The Paladium Club i no es cap local nou, es la sala petita de Paladium (Privee) que ara es diu aixi i ja no hi ha conexió a les 2 sales, o vas a la gran (Park Paladium) o vas a la petita (Paladium Club)  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #27 el: 01 de Octubre de 2007, 15:18:53 pm »
que tal el jet set??alguien a estado ya??
SOM DE 2a A!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #28 el: 06 de Desembre de 2007, 16:21:06 pm »
Que tal la sala DRINKING del costat del Paladium, algú hi ha estat?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #29 el: 06 de Desembre de 2007, 17:36:49 pm »
Que tal la sala DRINKING del costat del Paladium, algú hi ha estat?

Estuve el dia de la inaguracion y no pinta mal, el local es bastante grande, con 3 barras y sus respectivas camareras (k lo sepas ferni xDDD), con 1 o 2 futbolines y dispone de un espacio con mesas, el ambiente k habia no estaba mal, aunk al ser la inaguracion es un poco dificil de saber k tipo de gente ira, aunk a mi me da k sera tipo bora. Los precios de las bebidas no tengo idea, pero vamos si dicen k el botellon se va a acabar, digo yo k seran bajos los precios xDD Y de musica pusieron bastante musica española.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #30 el: 07 de Desembre de 2007, 20:30:31 pm »
Bueno, es verdad que el Jet Set este ha cerrado ya??     :o   Vaya tela con el DJ Siscu este, anda que le ha dado mucha vida al garito....   :laugh:   Y de Friends, que sabeis de ella?   También chapada?   Con lo de moda que se puso con eso de mayor de 25 años.... Vaya tela...   Y con el D&D que ha pasado??    Es la muerte también del house en Sabadell??   Ahora en su lugar inauguran "MySpace"... Cuanto durará?   Se admiten apuestas...   Y bueno, lo mismo para el Drinking este, a ver cuanto tarda en cambiar de nombre...

Vaya tela con la ZH, cada dia da mas   :exxxx

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #31 el: 08 de Desembre de 2007, 13:58:11 pm »
El Jet Set ya lo dije yo...    :ejem   No ha cerrado, pero ahora es "Noche Latina".... En  fin, no se como no le han cambiado el nombre, pero con el flyer que tengo de la inauguración de hace tan solo dos meses de que si musica de todos los tiempos, bla bla, mejor la rompo, no?    :snore:

Por cierto, también pasé  por la puerta del Studio 54... Sabeis que tal está?  Desde la puerta parecia como demasiado..... pijo, no se. Con ese parking exclusivo, esos cochazos en la puerta.... Lo que me sorprendió es que habian gogo's y chicos bailando..... en la puerta!   Y con la musica practicamente en la calle....   

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #32 el: 09 de Desembre de 2007, 14:35:46 pm »
Ayer estuve en el Drinking este que comentabais un ratito, y la verdad es que esta bastante bien, con sus mesitas pa tomar una copita tranquilamente, con surtidores de birra en algunas mesas para exarle algunas monedillas  :laugh: y bueno que me gusto bastante, de gente estaba bien, no se si en una semana normal se estara tan bien (por el puente me imagino que habia menos gente) pero tiene pinta de ponerse hasta los topes  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: VIDA DISCOTEQUERA
« Respondre #33 el: 31 de Juliol de 2008, 14:29:09 pm »
m'han dit que les uniques que ara mateix a l'estiu queden obertes a zona hermètica son Sal i La Plata. De Sal tinc bones referencies, pero algú em podria comentar que tal es La Plata? i quin tipus de gent hi va? :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #34 el: 31 de Juliol de 2008, 20:19:33 pm »
m'han dit que les uniques que ara mateix a l'estiu queden obertes a zona hermètica son Sal i La Plata. De Sal tinc bones referencies, pero algú em podria comentar que tal es La Plata? i quin tipus de gent hi va? :beer2

La Plata és per la gent cansada del Bora i i q considera q no val la pena pagar 12 € per anar a escoltar reggaeton.
La sala és més aviat petitona, jo no la definiria com a discoteca, sinó com a pub o bar musical ( a dalt hi ha una sala però que molt poques vegades la obren).
De música possen una mica de tot, més tirant a pachangueo-reggaeton i algo de pop-espanyol, i sobre l'ambient doncs considero que està força bé, no és ni una guarderia com el Bora Bora ni tampoc és tan per gent tan grandeta com la Sal, vaya que l'ambient és de 23 a 28 anys aproximadament.
La pega és que difcilment omplen i que em sembla q tanquen a les 4.30 h com a molt tard, vaja que és el típic lloc pel dia que vols sortir de tranquis i anar a dormir d'hora ( i sense gastar gaire ja que no pagues entrada però és consumició mínima obligatoria...)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #35 el: 01 de Agost de 2008, 12:10:05 pm »

pués mal tan informado xD
yo ayer estuve como en 5 discotecas de allí y no entré en ninguna de esas 2 que mencionas..xD
igual te refieres a agosto, el DRINKING abre en agosto!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #36 el: 01 de Agost de 2008, 21:27:31 pm »

yo ayer estuve como en 5 discotecas de allí y no entré en ninguna de esas 2 que mencionas..xD

Toni, recuerda q los "jueves universitarios" lo abren todo pero por ejemplo el Bora el fin de semana no está abierto, Paladium tengo referencias de que en fin de semana dejó de funcionar hace tiempo, My Space y Dalai provablemente también estén cerrados al haber carpas. Lo único q quizas esté abierto es el el Guateke q a saber como se llama ahora, creo q Circus, y bueno el Costa Sur almenos en julio debe haber funcionado, hoy y mañana ya no creo...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #37 el: 01 de Agost de 2008, 22:53:50 pm »

Toni, recuerda q los "jueves universitarios" lo abren todo pero por ejemplo el Bora el fin de semana no está abierto, Paladium tengo referencias de que en fin de semana dejó de funcionar hace tiempo, My Space y Dalai provablemente también estén cerrados al haber carpas. Lo único q quizas esté abierto es el el Guateke q a saber como se llama ahora, creo q Circus, y bueno el Costa Sur almenos en julio debe haber funcionado, hoy y mañana ya no creo...

que pasa que en agosto no hay jueves? xDDDDD

el habla del mes de agosto en general, no del sabado xD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #38 el: 02 de Agost de 2008, 00:05:07 am »

Hombre Tony, pero si se habla de salir por la Hermetica lo normal es que sea los fines de semana.
No todo el mundo es igual de golfo q tu por ejemplo  q sales los jueves :mmmm.
Si nos ponemos en este plan seguramente habrá locales abiertos toda la semana en la ZH: Manisero de la Salsa y otro local de chamaquitos que hay cerca del Dalai.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #39 el: 02 de Agost de 2008, 01:46:33 am »

Hombre Tony, pero si se habla de salir por la Hermetica lo normal es que sea los fines de semana.
No todo el mundo es igual de golfo q tu por ejemplo  q sales los jueves :mmmm.
Si nos ponemos en este plan seguramente habrá locales abiertos toda la semana en la ZH: Manisero de la Salsa y otro local de chamaquitos que hay cerca del Dalai.

más golfo que tú no creo "desigualero"  :xin-xin
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana: