m'han dit que les uniques que ara mateix a l'estiu queden obertes a zona hermètica son Sal i La Plata. De Sal tinc bones referencies, pero algú em podria comentar que tal es La Plata? i quin tipus de gent hi va?
La Plata és per la gent cansada del Bora i i q considera q no val la pena pagar 12 € per anar a escoltar reggaeton.
La sala és més aviat petitona, jo no la definiria com a discoteca, sinó com a pub o bar musical ( a dalt hi ha una sala però que molt poques vegades la obren).
De música possen una mica de tot, més tirant a pachangueo-reggaeton i algo de pop-espanyol, i sobre l'ambient doncs considero que està força bé, no és ni una guarderia com el Bora Bora ni tampoc és tan per gent tan grandeta com la Sal, vaya que l'ambient és de 23 a 28 anys aproximadament.
La pega és que difcilment omplen i que em sembla q tanquen a les 4.30 h com a molt tard, vaja que és el típic lloc pel dia que vols sortir de tranquis i anar a dormir d'hora ( i sense gastar gaire ja que no pagues entrada però és consumició mínima obligatoria...)