Autor Tema: Copa Coca cola  (Llegit 1834 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Copa Coca cola
« el: 14 de de 2007, 12:14:23 pm »
M'ha semblat sentir avui i ahir a radio marca y a la cadena Ser, que disabte dia 17 es fa la copa coca cola a sabadell al estadi nova creu alta... axo es vritat???

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
Re: Copa Coca cola
« Respondre #1 el: 14 de de 2007, 14:03:17 pm »
Si. Es faran dues repesques. No se els dies, en principi havia de ser els dies.
SANGUI

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 14 de de 2007, 14:47:49 pm »
He sentit l'anunci a M80 i han dit akest dissabte  :hurra

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 14 de de 2007, 15:28:51 pm »
de que es tracta aquesta copa?  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 14 de de 2007, 15:33:18 pm »
Cert, és aquest dissabte i acull la fase final del sector.

S un torneig a nivell escolar.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #5 el: 14 de de 2007, 16:32:03 pm »
Doncs suposo que cuan el Benjamí A tingui k jugar el partit k el certifiquí com a guanyador de la Lliga amb varies jornades d'antelació, la directiva no s'oposarà a que es jugui en l'estadi de la Nova Creu Alta com a premi pels nens no? Per que ja m'estic veient que la directiva dirà que no per que no es faci mal be la gespa... i la cedeix per la copa coca cola..

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #6 el: 15 de de 2007, 02:10:24 am »
Doncs suposo que cuan el Benjamí A tingui k jugar el partit k el certifiquí com a guanyador de la Lliga amb varies jornades d'antelació, la directiva no s'oposarà a que es jugui en l'estadi de la Nova Creu Alta com a premi pels nens no? Per que ja m'estic veient que la directiva dirà que no per que no es faci mal be la gespa... i la cedeix per la copa coca cola..

Aquí estic totalment d'acord amb tu... Em sorpren que fa dos anys no es pogués entrenar més d'un cop a la setmana a l'estadi, que les noies del Superlliga (màxima divisió femenina), haguèssin de jugar a Bellaterra (que pertany a Cerdanyola del Vallès, no pas a Sabadell) i que des d'un temps ençà la Nova Creu Alta sigui escenari de dos concerts i una Copa Coca-Cola...

Igual que dic això, dic també que trobo encertat que el filial jugui contra La Románica a l'Estadi.

I pel que fa a la Copa Coca-Cola propiament... es jugarà una repesca, com bé dieu, on participaran 4 equips: el sotscampió de Barcelona, de Lleida, de Saragossa i em sembla que de Balears o València, no estic segur del quart. I com ja comenteu, els equips participants són instituts... Un d'ells és La Salle de no sé on, és l'únic que se m'ha quedat. I el de Barcelona és de Palamós, crec, però com a Girona no tenen seu, van participar a la de Barcelona.

Per cert, també he escoltat la roda de premsa del Sr. Ayuso i m'ha sobtat que s'oferís Sabadell com ciutat per albergar aquesta Copa Coca-Cola. Fins ara es jugava a la ciutat esportiva de l'Espanyol (a Sant Adrià), i ja van 5 edicions que venen sent així (inclus jo la vaig jugar, jajaja). Ara el Sr. Ayuso ha proposat que la fase barcelonina es disputi a cavall entre St. Adrià i Sabadell, portant així molta més gent a la ciutat (més nanus, més familia, més equips...). Però la meva pregunta és: Per jugar on????? A la Creu Alta??? Perquè si juguen 30 equips a la creu Alta llavors si que serà un patatal el camp...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 15 de de 2007, 02:22:16 am »
Futbol  14/03/2007  15:27
La Nova Creu Alta acollirà aquest cap de setmana la fase de repesca de la V edició de la Copa Coca-Cola

Gerard Rubinat / La ciutat de Sabadell acull per primer cop aquest cap de setmana una fase de la Copa Coca-Cola de futbol. Una competició on hi participen nens i nenes d'entre 13 i 15 anys d'escoles de tot el territori espanyol. Es tracta de la fase de repesca del grup C d'aquesta competició que arriba aquest any a la seva V edició. Aquest matí s'ha fet la roda de premsa al Casal Pere Quart que ha servit per donar a conéixer en què consisteix el torneig i també per promocionar aquest tipus d'iniciatives a Sabadell. Dissabte, l'estadi de la Nova Creu Alta serà l'escenari de luxe on quatre equips es jugaran, en una lligueta convencional, el passi a la fase final que es jugarà a Sevilla els propers 25, 26, 27 i 28 de juny. Es tracta d'una de les set fases de repesca on hi participen els subcampions de cada una de les 28 seus del territori espanyol. A l'estadi del Centre d'Esports Sabadell, hi assistiran els segons classificats de Barcelona, Lleida, Palma de Mallorca i Saragossa. Per la ciutat comtal, hi participa el Col·legi Vedruna de Palamós i és que la ciutat empordanesa no té seu pròpia. Des de Lleida arriba l'IES Josep Lladonosa, de Palma l'escola La Salle, i de Saragossa el Colegio 'El Buen Pastor'.

Només és el principi
El regidor d'Esports de l'Ajuntament de Sabadell, Josep Ayuso, ha mostrat els seu agraïment a Coca-Cola i a Octagon, l'empresa organitzadora, per haver pensat en Sabadell per acollir aquest esdeveniment. També ha assegurat que "la ciutat sempre tindrà els braços oberts a aquest tipus d'actes ja que són una manera de donar oportunitats al col·lectiu de nens i nenes". El director de comunicació de Coca-Cola, Ferran Martí, ha avançat un principi d'acord per tal que de cara a l'any que ve Sabadell tingui més presència en aquesta competició. Aquest acord consistirà en dividir el calendari de la fase provincial de Barcelona entre la Ciutat Esportiva del RCD Espanyol i les instal·lacions del Centre d'Esports Sabadell.

Més actes formatius
De cara a l'any que ve hi ha alguns actes que es volen repetir en aquesta fase final de la província de Barcelona. El representant de l'empresa organitzadora Octagon, Iñigo Ciganda, ha explicat aquestes diferents iniciatives que han dut a terme per tal d'involucrar als nens i nenes. Es tracta de classes magistrals amb ex professionals del futbol i d'una iniciativa on un nen o una nena de cada ciutat faran de reporters i cobriran els diferents partits. El vencedor de la fase final de Sevilla disputarà la Fase Intercontinental que tindrà lloc a la Meca del futbol, a Brasil.

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilització, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 15 de de 2007, 18:45:46 pm »

Difereixo lleugerament... l'estadi és municipal i per tant, qui dona o treu llicències per jugar-hi és l'ajuntafems i no pas el Centre d'Esports Sabadell. :scut
Per cert que el mateix ens val per tot el raonament que ha fet l'amic Adry. De fet, ja es veu en la noticia que ens ha adjuntat: qui ho ha presentat ha estat el regidor d'esports (aquell que encara creu que la temporada passada ens salvavem amb l'empat davant el Llevant) i no pas el president del C.E. Sabadell o qualsevol altre representant de l'entitat arlekinada. :bandera
En fi, són tan espavilats aquests de l'ajuntafems que són capaços de fer com la temporada passada i posar un altre concert de música en dates de possibles play-offs quan, per cert, en l'època dels germans Cano (centenari) era completament impensable, impossible i de bojos fer un concert a l'estadi... en fi, que les coses només són bones si les proposen segons qui, oi sr. Bu$hto$ :icon_question: :icon_exclaim: :****
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 15 de de 2007, 19:29:33 pm »
En fi, són tan espavilats aquests de l'ajuntafems que són capaços de fer com la temporada passada i posar un altre concert de música en dates de possibles play-offs quan, per cert, en l'època dels germans Cano (centenari) era completament impensable, impossible i de bojos fer un concert a l'estadi... en fi, que les coses només són bones si les proposen segons qui, oi sr. Bu$hto$ :icon_question: :icon_exclaim: :****

Home, has de tenir pressent que els germans Cano, estaven enfrontats a l'ajuntament, i en canvi ara, el club és tecnicament propietat de l'ajuntament (com el camp).

I jo em pregunto... i així, perquè no hi pot jugar el femení els seus partis? No és l'estadi on hi juga el CE Sabadell? No és l'equip femení de categoria més alta de la ciutat? PErquè unes coses si i les altres no?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 15 de de 2007, 20:32:44 pm »

Home, has de tenir pressent que els germans Cano, estaven enfrontats a l'ajuntament, i en canvi ara, el club és tecnicament propietat de l'ajuntament (com el camp).

I jo em pregunto... i així, perquè no hi pot jugar el femení els seus partis? No és l'estadi on hi juga el CE Sabadell? No és l'equip femení de categoria més alta de la ciutat? PErquè unes coses si i les altres no?

Ara que treus el tema Birrero tens raó..però més aviat suposo que serà per la categoria perque la majoria d'instal·lacions on juguen seran de sorra no? :cool
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 16 de de 2007, 01:48:15 am »

No tots són de sorra, t'equivoques company Èric. De fet, l'últim partit com a forànies vam jugar al Municipal dels Alumnes Obrers de Vilanova (gespa, on va jugar la sele catalana el mateix cap de setmana), i aquesta setmana tornem a jugar en gespa contra el Barça. I també hem jugat al camp de l'AEM, del Levante Las Planas... en gespa. Així que no és aquest el motiu.

Tot i això, veig acceptable que no hi jugui ara el femení pel tema de la categoria, però fins fa un any, que estàvem a Superlliga...

Ara que treus el tema Birrero tens raó..però més aviat suposo que serà per la categoria perque la majoria d'instal·lacions on juguen seran de sorra no? :cool

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #12 el: 16 de de 2007, 14:54:19 pm »
preguntu?i el club treu algun benefici economic? :ejem
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #13 el: 16 de de 2007, 16:27:03 pm »
preguntu?i el club treu algun benefici economic? :ejem

NO.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #14 el: 16 de de 2007, 19:18:56 pm »
És un estadi municipal..... de l'ajuntament.... cocacola esta en gairebe totes les festes.... cedint stants a les festes de les barriades, festes majors, actes...

jo diria que te mes pinta de un dia per un i un altre per l'altre D'interssos vaja!!! o podriem dir ganes d'ajudar-se mutuament  :Hecho_polvo:
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #15 el: 17 de de 2007, 12:48:00 pm »
el deixen aixi com aixi?doncs no se penso que tindrien que fer caixa ,treure algun patrocini no se ,perque aixi nomes veig contras,la gespa etç no ho tenc :**** :****manel bustos tiu,a casa meva no e votara ni déu :**** :**** :**** :paret
sempre amb l'equip sobretot quan perdem