El Barça és el millor ekip de la lliga. Això és una cosa q sabem tots.
I partits com el d'ahir són els que un ekip q vol guanyar la lliga ( en aquest cas el Barça n'és un) ha d guanyar, i són partits q un Sevilla o un Madrid no sabrien guanyar, treurien un trist empat i desenganyeu-vos, davant d'un Depor tan nul en atac i amb akests jugadors doncs un empat és més aviat perdre 2 punts q guanyar-ne 1.
És per akest motiu q el Barça guanyarà la lliga, perq encara q sigui patint sap guanyar partits q altres ekips no saben guanyar.
i avui doncs d moment, i tenint en compte q el Sevilla és pràcticament impossible q guanyi a Navarra doncs el Barça ja li portarà de marge 2-3 puntets al segon classificat.
Jo ja vaig dir q el Barça dsp d kedar fora d Champions doncs no deixaria escapar akesta lliga i q dels partits q li queden només crec q pot perdre punts al Calderon i potser perdrà un parell d punts a la Romareda, pero q res més.
Màxim es deixarà guanyar a la última jornada contra el Nàstic si els blaugranes ja han cantat l'alirón abans d la última jornada.
I sobre l'arbitre d'ahir no tinc massa a dir, simplement q potser va deixar passar algunes faltes tan per un ekip com per altre i weno q hauria pogut expulsar perfectament a Etoo pero weno, apesar d'això crec q per una cosa o una altre el Depor no hauria puntuat ahir al Nou Camp, ni amb expulsió d'Etoo ni sense, un ekip q no sap xutar a porta i q és més lent q " el caballo del malo" és impossible q tregui res d bo del camp del líder. Apart d'això el Barça és un ekip amb recursos q amb 10 jugadors tmb hauria marcat el segon gol al Depor i s'hauria emportat els 3 punts.