Hola GENT!! sóc nou al forum tot hi que porto més de mig any llegint els vostres comentaris, i avui m'he decidit a ingressar en aquest forum! ( sento no aver-me presentat al forum de presentacions encara, prometo fer-ho demà per si a algu li pot interessar).
Després de la finalització dels ascens a la Segona divisió "b" i davant de la quantitat de propostes o opinions sobre la composició del grup del
de cara a la temporada 2005-2006, aquesta nit m'he trencat les banyes per intentar desxifrar la composició dels 4 grups de cara al próxim any ( sempre que es mantinguin fidels a l'esquema dels grups de la temporada recentmen finalitzada). Espero que el 8 de juliol no en surti mol mal parat peró jo crec que la cosa pot anar així:
Grup I:
Comunitat de Madrid: Alcalá de Henares, Alcorcón, Atletico de Madrid "b", Fuenlabrada, Leganés, Móstoles, Rayo Vallecano i San Sebastián de los Reyes.
Illes Canaries: : Castillo, Lanzarote, Las Palmas, Pájara Playas Jandía, San Isidro, Univ. Las Palmas i Vecindario.
Galicia: Celta "b", Negreira, Ourense, Pontevedra.
* Opció 1 per decidir l'últim equip del grup: Racing de Santander "b".
* Opció 2 per decidir l'últim equip del grup: Oviedo o Marino de Luanco.
Grup II:
Euskadi: Alavés "b", Amurrio, Athletic "b", Barakaldo, Lemona,Portugalete, Real Societat "b", Real Unión i Zalla.
Castella i Lleó: Burgos, Cultural Leonesa, Palencia, Ponferradina, Salamanca, Valladolid "b" i Zamora.
Rioja: Recreación i Alfaro.
*Opció 1 per decidir els dos últims equips: Oviedo i Marino de Luanco
* Opció 2 per decidir els dos últims equips: Un dels dos asturians i Racing "b".
Grup III: El grup del
CATALUNYA: Badalona, Barça "b", Figueres, Hospitalet, Gramanet, Reus, Sabadell, Sant Andreu i Terrassa.
Pais Valencià: Alcoià, Alacant,Benidorm, Llevant "b" i Villajoiosa.
Aragó: Osca, Universitat de Saragossa( amb aquest ningu hi contava!) i Saragossa "b".
Navarra: Osasuna "b" i Peralta.
Castella- La Mancha ( ho he traduït bé?xD): Conquense
* En aquestes condicions un dels 3 equips de castella- la mancha que competirán a segona "b" hauria d'estar al grup III i per proximitat geogràfica tindria tots els números el ja vell conegut Conquense.
Grup IV:
Andalusia: Alcalá, Algesires, Baza, Córdoba, Écija, Jaén, Linares, Marbella, Sevilla "b".
Extremadura: Badajoz, Díter Zafra, Extremadura, Mérida i Villanueva.
Murcia: Aguilas i Cartagena.
Ceuta i Melilla: Ceuta i Melilla.
Castella- La Mancha: Almansa i Talavera( continua a segona "b" després de vencer al Mirandés a l'eliminatoria per mantenir la categoria).
Bé aixó es tot, a partir d'ara si no m'exilieu espero donar la tabarra per aqui sempre que el temps m'ho permeti. Espero que no m'allunyi massa del que seràn els grups.
P.d: Com a curiositat afegiria que la temporada 2005-2006 Andalusia, Catalunya i Euskadi serán les tres regions amb més equips a la categoria (9); mentre que les Illes Balears es queden sense cap representació a la categoria, després del descens del Mallorca "b" i l'eliminació dels quatre "aspirants" de tercera a mans dels equips catalans.
Aquest any serà el nostre!!! us envia una cordial salutació el novato del Forum, Kituz*.