Autor Tema: PENYA ARLEQUINADA CATALUNYA CENTRAL... per que no?  (Llegit 1828 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
Re: PENYA ARLEQUINADA CATALUNYA CENTRAL... per que no?
« Respondre #20 el: 18 de de 2007, 20:26:39 pm »
Sé de bona tinta que de Calaf, en baixa algun, i dels bons.... :balla

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #21 el: 18 de de 2007, 21:14:34 pm »
La millor iniciativa en molt de temps.Moltes felicitats i endavant amb aquest projecte.Per tornar a ser un club gran s´ha de començar amb iniciatives com aquesta. :cheer :cheer :cheer :xin-xin :xin-xin :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #22 el: 18 de de 2007, 23:09:13 pm »
Espero ke el tema no es desvii , la idea era d la Catalunya Central i estic llegint no se ke d Terrassa...Veiam , no comparem  , elS D Terrassa viuen aki al costat , no es el mateix!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #23 el: 19 de de 2007, 10:46:31 am »
si pero seria bo, que els arlequinats que venen de fora es reagrupin i vagin engrescant a gent amb el sabadell,yo tinc ilusio per pujar a segona b i aprofitar la inercia, i estar a dalt l' any que be jeje :hurra :hurra :hurra
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #24 el: 19 de de 2007, 13:39:13 pm »
La idea és excel·lent, perkè molt pocs ekips d'aki Catalunya tenen tanta afició fora del seu municipi (i menys des de Bristol  :D!). Els de Sallent q deia el Visi (el meu germà, hola noi!) també sé ki són, almenys el pare, i són fanàtics del nostre club com ningú! És un orgull molt gran tenir tants seguidors de fora de Sabadell, i més estant a 3ª divisió. No us dic res si fossim a Primera!! En fi, d'això últim encara keden alguns anyets (esperem pocs...!). Jo per feina volto pel Berguedà i voltants. Ja m'enteraré si hi ha algú per aki dalt q segueixi el nostre ekip com akests nous amics del centre de Catalunya. Ànims i Visca el Sabadell!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #25 el: 19 de de 2007, 15:10:50 pm »
Muy buena idea, a ver si se consigue.  :clap2

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #26 el: 19 de de 2007, 16:06:16 pm »
donc jo també sóc de sallent, jeje..

necessitaria que em féssiu arribar diferents contactes per missatge privat o a: arlequinatscataluny acentral@gmail.com. així a vera si contacto amb el de calaf, moià, etc...

es més, el de vic va genial pels desplaçaments, ja que te una empresa d'autocars !!

properament, miraré de contactar amb la directiva per si em poden passar contactes. així, em facilitaran la feina i miraré de contactar amb tots ells. i si un d'ells per casualitat té un bar... ja tenim seu social !!
« Darrera modificació: 20 de de 2007, 19:14:53 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #27 el: 19 de de 2007, 16:33:53 pm »
Amic Kita,

ja pots comptar amb la penya @rlekinats.com i amb mi mateix a títol personal si fa falta, pel què sigui amb aquesta encertada proposta :icon_exclaim: :clap2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!