Salutacions a tot els usuaris del fòrum.
M'he registrat només per aclarir algunes coses contradictories dites per l'usuari margsihool i algún més.
Primerament, contestant al noi de Reus.
Et diré que sembla ser que tens certa obsesió en fotre m**** sobre naltros, primer insultant i espequlant sobre ideologies polítiques a Red Psikiàtrik de cara a la gent del teu grup al vostre fòrum, posteriorment signar a futcat animant per a la recta de la temporada, i ara, contradient al que havíes dit al vostre fòrum, dient que hi han "redskins" a red psikiàtrik.
Qualsevol persona que tingui mínima idea sobre com ha estat i està el rollo skin a Catalunya (no cal llegir cap llibre de l'ayatollah Viñas...
) sap que a Sant Boi va haver-hi una forta escena skinhead anys enrera, i molt gent que formava part d'aquest col·lectiu havia compartit grada amb red psikiàtrik tot i no ser membres del grup. La gràcia està en que parlo de quan aquest nano de reus no debia saber que era un skin, ja que actualment no hi ha cap skin a red psikiàtrik ni és habitual que hi hagi ningú d'aquest "rotllo" a la grada dels mateixos.
Ja contestant a markgsihool, red psikiàtrik es va iniciar com un grup d'amics que volíen donar més color a l'estadi i donar empenta a l'equip a l'any 98 i per aquella época havia gent al grup ficada al món de les grades (al gol nord amb bbnn, sang culé, etc...) molta d'aquesta gent va deixar tot aixó per centrar-se amb l'equip del seu poble i intentar que el projecte tirès cap endavant, afegint-se poca gent al grup durant els últims anys, però la majoria de la gent que s'hi afegia era totalment aliena a aquestes "mogudes".
Amb aixó vull justificar, que fins i tot gent del grup s'ha vist sorpresa del fet succeït(no entraré a jutjar si l'han patejat, no patejat, o el q sigui, no ho he vist, però em crec el q m'ha dit la gent q conec..) i no arribaven a entendre el perquè d'aixó.
A mí, personalment, no em sorprèn, i entenc que tot i que no és justificable "el modus operandi" del que ha passat, així és el futbol i punt.
Jo tinc entès com va l'asumpte, he conegut des de fa anys algún q altre de hools vallès, tinc amistat amb gent de boixos vallès, amb gent que ha compartit grada amb vosaltres i fins i tot he estat amb alguns dels "més jovenets" (ja sabràs a qui em refereixo..) en alguns altres affairs a la ciutat comtal (m'agrada anar a fer cervesses cada setmana a un bar que comença amb V. i deus conèixer)
El que realment em sorprèn, és que intentis justificar aixó amb coses que van passar al partit de l'anada quan el tracta va estar inmillorable i no se si és per quedar bé de cara a gent del teu pròpi grup o que, però ets 100% conscient d'aixó, quan fins i tot a l'últim moment, quan anaveu als cotxes ens vam desitjar sort mutua a la lliga.
Odio haver d'escriure aquestes coses per internet, però més odio l'hipocresia.
Perdoneu per la parrafada, i molta sort al Sabadell a la promoció d'ascens, que tot i el que ha succeït no deixa de ser un dels equips que sempre m'ha caigut simpàtic, per sobre dels "vermells d'egara"...
BTS