Autor Tema: SABADELL - SANTBOIA  (Llegit 16859 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: SABADELL - SANTBOIA
« Respondre #160 el: 28 de de 2007, 00:31:33 am »
Hauriem de deixar el tema akest , s'allargaria molt pk per exemple de l'ultim missatge del ferni hi ha coses ben dites i ke m'agraden i coses ke discreparia po si entrem a discutir punt per punt ens allargariem massa i si a sobre ja entrem amb insults entre arlekinats malament rai. En una d les coses on crek ke s'ekivoca el ferni es en lo d la Romanica i es per culpa d la desconeixença d la historia , po li diria ke al llarg d la historia de Hooligans Vallés , ens hem hagut d defensar d coses grosses kom ke et vinguin 50 tios del Castelló carregats d'armes blankes , i torno a dir lo ke he dit en un altre post , en el playoff es possible ke ens trobem situacions pitjors ke la gent d la Romanica

Desconnectat CanOriacArlekinat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #161 el: 28 de de 2007, 00:37:28 am »
Me parece muy bien que si te vienen 50 navajeros los mateis si hace falta. Aqui esta en juego la defensa propia. Pero no recurramos al pasado para justificar la agresion del domingo por favor. Que jugamos con el Santboia, no con el Castellon, el Murcia o el Real Madrid. El pasado fue glorioso, volveremos a la gloria, pero hoy por hoy estamos en 3ª. Humildad y sacrificio para salir del pozo.

Dejar el tema? Querras decir dejar la violencia de una puñetera vez.

Defender a los mios? Te refieres a que tengo que apoyar a cualquier aficionado o socio del CE Sabadell haga lo que haga? Todo es valido y justificable? Debemos aplaudiros toda la Nova Creu Alta y ponernos de pie, agradeciendoos que estabais deseando enganchar a algun aficionado rival despistado x el estadio para agredirlo?

Menos insultar? El "listillo" no te ha faltado al respeto. He dicho que la aficion del sabadell tenemos un mal concepto (ganado por hechos tan cobardes como los de este domingo) de aficion intolerante y irrespetuosa. Y no es una cosa que deba pasarse por alto por que te encienda o te deje de encender. Es mas, encuentro increible que la directiva de nuestro CES no tome cartas en el asunto de una vez x todas, ni tan siquiera se posicione en contra de la violencia. Si te gusta la violencia no la traigas a nuestro estadio, tienes 6 dias y 22 horas para divertirte todo lo que quieras, respeta esas 2 horas de deporte para eso: deporte.

Lo que de verdad deberia encenderte es intentar justificar agresiones a traicion y dejar el futbol a un 2º plano. O me vas a decir que el domingo el interes de Hooligans Valles estaba en el terreno de juego? Enseñando una bufanda del otro equipo (seria el trofeo de caza que os llevasteis valientemente no?), y cantando de todo menos animar a nuestro CES...Y asi despedisteis a nuestros jugadores? Corriendo a mas no poder hacia el gol norte?

Ya es hora que tanto directiva como socios y aficionados, digamos bien fuerte y sin dudar: NO A LA VIOLENCIA EN LA NOVA CREU ALTA !!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #162 el: 28 de de 2007, 00:46:58 am »
Però ke estas diciendo??? Para empezar lo d no insultar-se iba para todos entre ellos un compañero mio d penya. I encima , pk dices lo d justificar?? Si encima he defendido ke gente del grupo no estabamos de acuerdo con lo del domingo.... Si lo ke kerias era atacar por atacar aki te kedas po flipo con el rollo fuera d lugar ke a mi me has metido  , y ke coño sabes tu en ke me fijaba yo? la has *****...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #163 el: 28 de de 2007, 01:24:06 am »
jo no se que va passar diumenge,vaja no vaig veure res,pero penso que esteu alguns exagerant molt,per cert al play-off el que trobarem depen l'equip que toqui el de la rapita es una rebuda amb catifa vermella en comparaçio,i tambe fot que molts que tant parlen al anar a camps contraris si troben merder rapidament busquen als hooligans que els defensin(jo he vist a un bon grupet al camp del hospi anar a buscar als hooligans dien que els del hospi els volien pegar)prou de tanta hipocresia home,a casa son dolents i fora els voleu aprop? cuanta gent deia a sant carles,llastima que no han vingut els hooligans?

PD=per si algu ho pensa,no soc d'aquesta penya,encara que al marc al hool_arlekinat i alguns mes els conec personalment i se que mai repeteixo mai farien res contra cap arlequinat,PROU HIPOCRESIA I LES COSES A LA CARA QUE NO MOSSEGAN HOME

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #164 el: 28 de de 2007, 01:42:14 am »
Jo estava el dia que dieu a Castalia i mare meva, allo si que van ser incidents de veritat. jo estava sincerament acollonit totalment xDD per les grades van volar bombos i de tot, ja l'any anterior hasta les velles ens insultaven i amenaçaven pero el dia del frente orellut va ser ja la *****.
I per la meva part jo vull als Hooligans tant a casa com a fora
1- per l'ambientació que donen en els partits amb els seus cantics
2- perque imposen respecte i els de l'altre equip s'ho pensen 2 cops abans de dir-te alguna cosa
i 3- perque tots els aficionats al Centre D'esports Sabadell hem d'estar units passi el que passi que no tenim 100 mil socis per a sobre tenir piques entre nosaltres.

VISCA EL SABADELL I VISCA HHVV !!!  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #165 el: 28 de de 2007, 13:05:32 pm »
mira tio de canhoriach  lo mucho paso fue un empujen vale
'?ellos alli nos insultaron y mas cosas, *************** que estuvimos animando al equipo mucho rato todo el partido, eres un ****** porque no sabes que esos angelitos del sant boi unsultavan y acojonavan a los xicos de resistencia que estavan en la valla que valientes y buena gente son pobrecillo por un empujon te pones asi?sin un cate ni nada?al salir estos del sant boi en su campo empujaron a un crio del sabadell tu estavas?asi que deja ya el tema, ademas la aficion del sabdell no se mancha cuando viene un grupo al campo que no tenga amistad con amistad con nosotros siempre sale nuestro nombre,no loa aficion del sabAdell ,nosotros animamos mucho al equipo mucho como los que mas ,y gente como tu espera un simple empujon para criticar sigue asi , que el dia del reus de vas a quedar ciego del tifo historico que vamos a hacer el mejor de tercera, solo te pido que veas las cosas buenas que no ves y menos ataques contra nosotros que hay muy buena gente y tios que viven por el club
« Darrera modificació: 30 de de 2007, 18:08:45 pm per WebTeam SBD »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

• Entrenador
« Respondre #166 el: 28 de de 2007, 13:08:49 pm »
dagar i pipo teniu rao,reflexeu la veritat :beer2 :beer2 :beer2 igualment a tots els que ens critiquen els animo a animar mes al sabadell y a aconseguir l'ascens :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #167 el: 28 de de 2007, 19:42:05 pm »
Com us agrada ficar m**** eh! He estat parlant amb una de les persones implicades i m'ha explicat tot lo contrari i confio en ell i m'ho crec..ell solament va fer una empenta al seguidor en qüestió..
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

ferni20

• Visitant
« Respondre #168 el: 28 de de 2007, 20:54:08 pm »
esteu començant a treure coses q no venen a cas, q si desplaçament a Castalia q si històries a Hospitalet.
Crec  q ja està tot dit sobre el tema violència a l'estadi, tothom té la seva opinió. Jo vaig fer el resum del partit com sempre i vaig destacar un fet puntual q no acostuma a passar al camp pero q no cal estar-ne parlant tota la setmana crec jo, no cal ni justificar-se d res ni parlar-ne més, suposo q qui o va fer sabrà els seus motius particulars d perq o va fer. Simplement espero q a la resta d'afició del CE Sabadell no s'ens relacioni amb la violencia i jo pugui anar trankilament per tots els camps, com he anat fins ara sense q ningú es vingui a ficar amb mi.
Ah, i trankils q jo no aniré a demanar a cap penya q em defensi si mai em passa res al camp, gràcies a Déu mai he tingut problemes amb ningú i si els tinc ja m'espavilaré.  :beer2   salutacions!

ferni20

• Visitant
« Respondre #169 el: 29 de de 2007, 21:13:17 pm »
jo no he dit en cap moment q no hi hagi pebrots.
Jo simplement he volgut dir q seria mes justificable agredir a akesta gentussa q venen a molestar i fer mal als nostres jugadors del B q no pas a 4 pobres "matats" ´de poble en perdó de St Boi. Clar q cadascú sap amb ki es pot i no es pot ficar.
Dsp  no m'he ficat en cap penya en concret, jo simplement em keixo d'uns fets produits el passat cap d setmana.
A mi sincerament m'és igual caure bé o malament als altres ekips, pero q són ganes d fer-se agafar enemics sense motiu nose... això és una cosa q no depén d mi.
I el tema dels desplaçaments q s'han fet l'has tret tu, ningú m'és t'ha vingut a dir q no haguessis anat a un lloc o altre, tu ves on vulguis com tothom fa.
En fi... crec  q aki hi ha moltes ganes d discutir i no entraré en akest joc ni amb tu ni amb ningú.

PD en autocars no m'hi has vist perq he anat amb cotxe, a pocs pero amb cotxe. I perq hagi anat a menys partits q altre gent no em considero q sigui pitjor aficionat q consti, q jo desde ben petit q segueixo el CE Sabadell.

• Entrenador
« Respondre #170 el: 29 de de 2007, 22:03:28 pm »
dius coses que negues i les as escrit,et dic que a sant boi no va haver respecte i prou deixem el tema  ferni

• Entrenador
« Respondre #171 el: 31 de de 2007, 03:33:18 am »
a partir d'ara no podre respondre a provocacions ni donar la meva opinio perque si no em faran fora del forum,em podeu insultar i dir el que vulgueu ok?visca la democracia