Autor Tema: SABADELL - SANTBOIA  (Llegit 16881 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: SABADELL - SANTBOIA
« Respondre #80 el: 25 de de 2007, 20:54:09 pm »
mark a mi m'es igual a veure, simplement m'agrada veure ambient a la NCA i m'agrada q vinguin penyes i aficionats rivals, i més en un partit d Segona B o Tercera, nose és un partit d futbol més complet.
Ahir veia el derbi canari i doncs veus l'essencia del futbol, l'alegria d'una afició ( la del Tenerife) i la tristesa de la altre perq perden ( en aket cas els del Las Palmas), és bonic veure en un gol o un racó penyes estil ANDREUENCS o TORCIDA ESCAPULADA o els HOSPITXOSOS inclús q seria un derbi contra el Terrassa sense afició rival?
El q em molesta perq akesta temporada encara cap penya s'havia acostat a la NCA i un dia q en ve una q crec q s'ha comportat normal doncs passen coses així.. jo només demano q el dia contra el Reus no passin coses així, més q res pel Gerard i altres persones q admiren al CE Sabadell hi ha la seva afició, i no voldria q tornessin a casa amb mal sabor d boca.
Algú li agradaria anar a un camp visitant i acabar estirat per terra i q et prenguessin una bufanda? doncs a mi desde petit m'han dit q no facis als demés el q no t'agrada q et facin a tu.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 25 de de 2007, 21:13:06 pm »
Avui també hem disfrutat a la NCA, personalment em sap greu que la familia Playa que no haigi presenciat el partit, no se'n perden cap ni a casa ni a fora, ni que hi haigin terratrèmols o huracans, però per raóns personals avui no hi eren.
El Play-off crèc està assegurat, falta que un cop a dins es tingui sort i bons arbitratges.
Per altra banda, hi hàn uns quants jugadors que s'hauria de mirar de que segueixin la propera temporda, començant per el Porter De Navas.  
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #82 el: 25 de de 2007, 21:15:52 pm »
Avui també hem disfrutat a la NCA, personalment em sap greu que la familia Playa que no haigi presenciat el partit, no se'n perden cap ni a casa ni a fora, ni que hi haigin terratrèmols o huracans, però per raóns personals avui no hi eren.
El Play-off crèc està assegurat, falta que un cop a dins es tingui sort i bons arbitratges.
Per altra banda, hi hàn uns quants jugadors que s'hauria de mirar de que segueixin la propera temporda, començant per el Porter De Navas. 

:o   :o
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #83 el: 25 de de 2007, 21:17:57 pm »
hola,soc aficionada al santboià i vull aclarir els incidents,ferni20 té tota la raó i han pasat encara més coses...marc crec que tu ets del grup de hooligans i no entenc com pots dir les coses que dius...

He estat al costat dels 10 nois del grup de psikitariks que han vingut i he vist perfectament el que ha passat...

A la primera part res a destacar però a partir de la mitja part sense paraules...a la mitja part un seguidor santboià ha sigut AGREDIT per 4 persones del sabadell,de discussió re de re,lan patejat,l´han tirat al terra i li han ROBAT la bufanda del santboià que a la segona part ensenyaveu desde el vostre gol,em semblen patètiques aquestes actuacions i més quan ells NO HAN FET RE,només animar al santboià i cap càntic contra vosaltes,puc donar detalls del noi que ha sigut perquè veieu que no menteixo,era un noi de més de 30 anys amb el pel llarg que anaba amb una samarreta del sabadell i que a la segona part s´ha posat una suadera,el mateix que insultava al minut 80 als jugadors del santboià quan calentaven.

A part marc no se com dius que al nostre camp ells van fe ralgu quan saps que es mentida,al nostre camp ells cap insult cap al sabadell,però si fns i tot vaig veure com alguns de vosaltres parlaveu amb ells abans del partit d´anada,perquè aquest cambi d´actitud??

El noi ha sigut agredit davant d´un directiu del santboià que ha avisat als 3 mossos que hi havien al camp,però no heu tingut prou amb l´agressio i robar-li la bufanda que a la segona part cuan acababa el partit heu començat a cantar contra ells i al finalitzar el partit heu donat TOTA LA VOLTA AL CAMP i heu aparegut darrere del seu gol insultant i amb l´intenció de agredir-los,que hagués pasat sino arriven estar els 3 mossos?

Si no en teniu prou quan els 3mossos han escoltart els 10 membres d´aquesta penya us heu quedat al bar 2PENYA SABADELL"insultant aquesta gent i amb gerstos amençadors i no han pogut sortir del camp en 20 minuts.

Puc ser del santboià del sabadell,del manresa o del vista alegre però aquest fets que explico són certs 100%perquè els he visut a 10 metres meus i sigui qui sigui això és una vergonya pel futbol...ara encara us pregunteu per quina rao extranya no ve cap grup a animar????

No entenc com agrediu un noi i intenteu agredir altres pel sol fet de que siguin de l´equip contrari,perque marc aquesta gent al partit d´anada no us van fer re dere,que inclús algun va parlar de bones amb vosaltres,nose estic molt decepionada amb aquests fets perque els socis que avui heu anat al camp sabeu de sobres que no hi hagut cap provocacio per part santboiana,i crec que una gent es reccorti tot el camp per vindre a per seguidors santboians i s´esperin mitja hora al bar per agafar-los son coses PREMEDITADES.

La veritat marc no tinc ganes de discutir amb tu,segurament tu seràs una bona persona pe`ro tots aquests fets que explico son innegables,la agressió la vist mñes gent del sabadell que han sigut per sort els mateixos en parar els 4 que volien calentar aquell noi.

Lo dit me´n vaig molt trista de sabadell i no per la derrota,el sabadell ha sigut un club historic que sempre m´ha caigut molt be,felicitats per la victoria però reflexiune-ho sobre aquests fets que sabeu que no és el primer cop que passa al vostre estadi,la gent que ve animar al vostre estadi ve amb POR.

Un 10 per l´aficio del sabadell en general,socis arlenquinats al final del partit quan veien que els santboians tenien que estar escoltats pels mossos sel´s hi queia lacara de vergonya.

FELICITATS PER LA VICTÒRIA I SORT EN EL PLAY OFF!!

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #84 el: 25 de de 2007, 21:21:15 pm »
Bueno pues para seguir con la costumbre algunos de los que  le han quitado la bufanda al seguidor del Sant Boi delante de los lavabos han entrado gratuitamente con la permisibilidad del portero.

¿HASTA CUANDO?

:scut

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #85 el: 25 de de 2007, 21:22:20 pm »
Ah per cert,puntualitzar al noi de reus que aquests nois fa anys que animen al santboià i no hi cap skin o redskin o com es diguin aquest grup,no se d´on has tret això només animen al santboià i punt.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #86 el: 25 de de 2007, 21:27:01 pm »
Doncs les 2 versions son bastant contrariades, algu no diu la veritat  :ko
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #87 el: 25 de de 2007, 21:29:41 pm »
pipo,no tinc ganes de discussions,però pregunta als amics de ferni20,pregunta als socis del sabadell que ho han vist,pregunta als socis del sabadell que han vist com els santboians no podien sortir fins mitja hora després,si us plau..

en fi..sort!!

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #88 el: 25 de de 2007, 21:31:08 pm »
Por cierto el que agredio al seguir del Sant Boia llevaba pantalones caquis y una bomber.
Tenia toda la pinta de ser un angelito...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #89 el: 25 de de 2007, 21:31:26 pm »
No, si jo no dic que no et cregui, tal com ho has exposat m'imagino que deu haver estat aixi. jo al descans me quedat a les grades i no he vist res per aixo no opino.
sort igualment  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #90 el: 25 de de 2007, 21:33:07 pm »
sort a vosaltres pipo,la veritat es que al meu cor sempre hi hagut un petit tros pel sabadell,per això avuime´n vaig més trista encara.

Lo dit,sort!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #91 el: 25 de de 2007, 21:34:11 pm »
mira clariana yo estava davant i ningu a patejat ningu a caiguta al terra i prou, yo vaig anar a sant boi i aixo que dius que no ens van dir res , o *** ***** o no vols dir la veritat, ** ** ****,yo estava al bar i va venir , fare com tu, un grup de tios del grup aquest amb un tio d'uns 40 anys amb una estelada , iens va dir, son uns nazis fills de p*** no pujareu mai,i mes coses  durant el partit ,sense dir res anavem dos,i al carrer un parell de tius d'aquesta peña em van amenaçar , perque potava una sudadera del boixos ,aixi que no vinguis aki a fotre merder perque si vosaltres alla la lieu , no parlis d'aqui i no hi ha hagut cap patejada,aixo de la bufanda, es una xorrada a molts camps que e anat de petit entre ells el del nastic ens an apredegat i moltes coses mes
« Darrera modificació: 30 de de 2007, 17:57:33 pm per WebTeam SBD »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

• Entrenador
« Respondre #92 el: 25 de de 2007, 21:36:46 pm »
gerard reusenc tens tota la rao alla a sant boi anaven amb pancartes de redskins es igual ,aixo d'entrar gratis?a la mitja part molta gent surt al bar,la meva peña no te res a veure .

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #93 el: 25 de de 2007, 21:37:52 pm »
Mark no nos hagas participe a toda la aficion del CE SABADELL de vuestros problemas

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #94 el: 25 de de 2007, 21:38:38 pm »
marc,serà l´últim missatge que escric,mira t´he llegit altres missatges per aquí i semblaves molt coherent,però saps perfectament que no et van dir res d´això,pero si el 99% d´ells son culés marc,si jo us vaig veure parlant abans del partit i a la mitja part amb alguns d´ells amistosament,no ho entenc en serio que puguis justificar algunes actituds d´avui.

que tingeu sort i m´acomiado de vosaltres i visca el sabadell!!que pujeu a segona b de tot cor.

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #95 el: 25 de de 2007, 21:40:58 pm »
Cuando entrais en plan "mogollon"al inicio del partido el 80 % de los que lo hace es sin pagar un solo centimo.
La culpa que duda cabe es del portero que hace la vista gorda...

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #96 el: 25 de de 2007, 21:41:23 pm »
gerard reusenc tens tota la rao alla a sant boi anaven amb pancartes de redskins es igual ,aixo d'entrar gratis?a la mitja part molta gent surt al bar,la meva peña no te res a veure .

pero marcccc,pancartes de red skins??? ??? ??? ???

però si l´unic que tenen que es pugui semblar a la parula de red skins es una bandera vermella(que avui portaven) que posa el nom del grup "red psikiatrik" i banderes de catalunya,i es diuen red pel color de la samarreta no perquè siguin redskins

• Entrenador
« Respondre #97 el: 25 de de 2007, 21:41:28 pm »
clariana em sap greu es tant veritat que van dir aquestes coses, con que el tio del sant boia a caigut al terra inclus un segurata del sant boia, que va anar a fer fora a la gent que estavan a les valles ens va dir que marxessim que ens volien calentar salutacions i que pujeu l 'any que be a segona b clariana :beer2 :beer2

• Entrenador
« Respondre #98 el: 25 de de 2007, 21:46:03 pm »
el que em va dir aixo del barça , portava un parche i banderes independentistes es igual clariana ,yo no vull problemes nomes et desitjo lo millor i ya esta e explicat el que ens va pasar i prou no vull lius,

ripolletenc tots els hhvv que anem al camp som socis , yo tambe e vist a algun porter fer la vista gorda ,pero a la mitja part deixen sortir a totohom

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #99 el: 25 de de 2007, 21:50:26 pm »
jo no parlare d'aquest incident perque no le vist pero tinc una teoria ... no creieu que en un camp de futbol hi hauria d'haver-hi mes policia? a les carreteres hi han mossos per tot arreu si posa a 60 i vas a 70 et foten el multasso i en un recinte esportiu on es creuen molts sentiments on se li pot anar la olla a qualsevol hi han 2 pringats que no imposen respecte ni res. al camp mateix de la rapitenca ens podien haver trencat la cara perfectament i ja no nomes per parar la violencia i si un dia volen saltar 10 tios al mitg del camp? ki els parara? els guardes de seguretat que tenen 60 anys i no poden ni amb el seu cos? no se ho trobo bastant patetic tot plegat.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -