hola,soc aficionada al santboià i vull aclarir els incidents,ferni20 té tota la raó i han pasat encara més coses...marc crec que tu ets del grup de hooligans i no entenc com pots dir les coses que dius...
He estat al costat dels 10 nois del grup de psikitariks que han vingut i he vist perfectament el que ha passat...
A la primera part res a destacar però a partir de la mitja part sense paraules...a la mitja part un seguidor santboià ha sigut AGREDIT per 4 persones del sabadell,de discussió re de re,lan patejat,l´han tirat al terra i li han ROBAT la bufanda del santboià que a la segona part ensenyaveu desde el vostre gol,em semblen patètiques aquestes actuacions i més quan ells NO HAN FET RE,només animar al santboià i cap càntic contra vosaltes,puc donar detalls del noi que ha sigut perquè veieu que no menteixo,era un noi de més de 30 anys amb el pel llarg que anaba amb una samarreta del sabadell i que a la segona part s´ha posat una suadera,el mateix que insultava al minut 80 als jugadors del santboià quan calentaven.
A part marc no se com dius que al nostre camp ells van fe ralgu quan saps que es mentida,al nostre camp ells cap insult cap al sabadell,però si fns i tot vaig veure com alguns de vosaltres parlaveu amb ells abans del partit d´anada,perquè aquest cambi d´actitud??
El noi ha sigut agredit davant d´un directiu del santboià que ha avisat als 3 mossos que hi havien al camp,però no heu tingut prou amb l´agressio i robar-li la bufanda que a la segona part cuan acababa el partit heu començat a cantar contra ells i al finalitzar el partit heu donat TOTA LA VOLTA AL CAMP i heu aparegut darrere del seu gol insultant i amb l´intenció de agredir-los,que hagués pasat sino arriven estar els 3 mossos?
Si no en teniu prou quan els 3mossos han escoltart els 10 membres d´aquesta penya us heu quedat al bar 2PENYA SABADELL"insultant aquesta gent i amb gerstos amençadors i no han pogut sortir del camp en 20 minuts.
Puc ser del santboià del sabadell,del manresa o del vista alegre però aquest fets que explico són certs 100%perquè els he visut a 10 metres meus i sigui qui sigui això és una vergonya pel futbol...ara encara us pregunteu per quina rao extranya no ve cap grup a animar?
No entenc com agrediu un noi i intenteu agredir altres pel sol fet de que siguin de l´equip contrari,perque marc aquesta gent al partit d´anada no us van fer re dere,que inclús algun va parlar de bones amb vosaltres,nose estic molt decepionada amb aquests fets perque els socis que avui heu anat al camp sabeu de sobres que no hi hagut cap provocacio per part santboiana,i crec que una gent es reccorti tot el camp per vindre a per seguidors santboians i s´esperin mitja hora al bar per agafar-los son coses PREMEDITADES.
La veritat marc no tinc ganes de discutir amb tu,segurament tu seràs una bona persona pe`ro tots aquests fets que explico son innegables,la agressió la vist mñes gent del sabadell que han sigut per sort els mateixos en parar els 4 que volien calentar aquell noi.
Lo dit me´n vaig molt trista de sabadell i no per la derrota,el sabadell ha sigut un club historic que sempre m´ha caigut molt be,felicitats per la victoria però reflexiune-ho sobre aquests fets que sabeu que no és el primer cop que passa al vostre estadi,la gent que ve animar al vostre estadi ve amb POR.
Un 10 per l´aficio del sabadell en general,socis arlenquinats al final del partit quan veien que els santboians tenien que estar escoltats pels mossos sel´s hi queia lacara de vergonya.
FELICITATS PER LA VICTÒRIA I SORT EN EL PLAY OFF!!