Autor Tema: AE PRAT - CE SABADELL FC  (Llegit 9400 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
Re: AE PRAT - CE SABADELL FC
« Respondre #60 el: 18 de de 2007, 14:42:10 pm »
Bon dia a tothom, vinc de veure el partit en directe i vaja m**** de partit. Ha estat força fluixot el Sabadell, sort que el Prat no era gaire bo, que si no no sé què hagués passat. Per cert, algú em podria explicar perquè han expulsat al Paco? Des del camp s'ha vist com era substituit i quan se n'anava ha tornat al camp i l'arbitre l'ha expulsat.

Saluts

PD. Per cert el camp mooolt petit, anem a anar més i ens han de fer un altre camp per a que hi cavessim tots.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #61 el: 18 de de 2007, 15:04:01 pm »
Bueno hoy hemos hecho lo que tiene que hacer un equipo grande.Ganar en que no se juegue bien,ahora la ssemana que viene hes una buena prueba.Yyo no lo veo nada claro. :scut :bandera

ferni20

• Visitant
« Respondre #62 el: 18 de de 2007, 15:05:56 pm »
victoria important la d'aquesta matinal en el camp del Prat.
Penso  q era un camp en el q pràcticament estàvem obligats a guanyar, i ho hem fet apessar djugar una part sencera amb un jugador menys.
El joc de l'equip doncs no ho se, suposo q els q hagin anat a veure el partit ja ens aniran informant, jo pel q he sentit a la primera part doncs primera part força aborridota on només un xut a porta pel Prat i un xut a porta per a nosaltres, el més important és q dsp d 2 mesos em tornat a guanyar fora d casa i segons com vagin els resultats d'aquesta tarda podríem distanciar-nos a 9 punts del cinquè ( 9 punts ficticis per això ja q el Vilanova encara té pendent els 35 min. de partit amb el Blanes) , distancia q començaria a ser molt seria.

Com a nota negativa algun q altre " aficionat" per a dir-ho d'alguna manera del CE Sabadell q la a liat a camp del Prat i q a tingut problemilles amb els Mossos d'Esquadra.
Alguns més els i valdria quedar-se a casa q no pas anar a embrutar el nom del nostre ekip pels camps d futbol.

Desconnectat foraster

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #63 el: 18 de de 2007, 16:20:33 pm »
No es pot parlar Ferni, que en todas partes cuecen habas, i vosaltres, ja en porteu mes de una cuita, resistencia lo del guarda jurad de Sants molt bo, a veure si pugeu sort. Fins un altra.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #64 el: 18 de de 2007, 16:20:43 pm »
Victòria molt important, bona presencia arlekinada, tots una ''mica'' mulladets...xDD i hem disfrutat molt!!! lo més positiu com sempre els punts lo més negatiu, k de nou Valera ma decebut... VISCA EL SABADELL  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #65 el: 18 de de 2007, 16:21:42 pm »
que a pasat amb aquest afeccionat?ferni?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

ferni20

• Visitant
« Respondre #66 el: 18 de de 2007, 16:55:03 pm »
que a pasat amb aquest afeccionat?ferni?

nidea mark, a Radio Sabadell anaven dient q hi havia problemes entre algun aficionat del CE Sabadell i els Mossos d'Esquadra, això a la primera part.
Hi ha la segona part segons han dit a ràdio Sabadell han dit literalment "els Mossos d'Esquadra s'acaben d'endur a un aficionat del CE Sabadell, no cal dir del grup a q pertany, alguns m'es els i valdria quedar-se a casa que no pas haber vingut al Prat" això és més o menys el q han dit.
No se q haurà passat, jo em suposo q haurà sigut algun membre dels Hools q la deu haber liat per allà, segons el q possava al fòrum del futbolcatalunya.com un aficionatdel Prat deia q i havia un del Sabadell enfilat a la balla, no crec q només passés això, per enfilar-te a una balla no se t'emporten a comissaria, alguna cosa més haurà passat.....
El q trobo trist és q cada vegada q es desplaci aquest grup, ja dic si és q a sigut akest grup eh, hi hagi d'haber merders amb els Mossos i haguem d donar mala imatge pels camps.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #67 el: 18 de de 2007, 17:27:50 pm »
Partit dificil, travat k el Sabadell al final ha sapigut guanyar gracies a un acció de murri de Roberto Morales. Com molt be diu el Navarro ens hem mullat pro ha valgut la pena! :beer3
K BOTE, K BOTE, K BOTE LA CREU ALTA!!!! :botador :botador
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #68 el: 18 de de 2007, 17:44:11 pm »
sumem fora de casa!! i em tingut molta sort am el gol del morales

1-2 visca el sabadell
Visca el Sabadell!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 18 de de 2007, 18:44:44 pm »
Quan Mora i Valera l'han liat, he pensat que avui pringariem i que sortiriem del Sagnier amb el cul calent. No es poden repetir aquestes tonteries en un partit i anant 0-0 com anavem, carai.

Al final, ens hem endut el gat a l'aigua, i amb 2 bemols, els 3 punts. Gran Morales.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #70 el: 18 de de 2007, 19:29:20 pm »
Torno del Prat amb un gran sabor boca, encara estic cridant el gol de Roberto  :reverencia2 destacar que el Centre D'Esports Sabadell ha lluitat com mai i fins al final durant tota la segona part que l'hem tingut que jugar amb un home menys per un altre expulsió TONTA i ja van unes cuantes aquesta temporada, estic fins els collons de que els arbits destrossin els partits d'aquesta manera  :**** pero sembla que l'expulsió ha motivat mes als nostres jugadors que tot seguit han obert el marcador per part d'Ollés uns minuts mes tard ens han empatat en la UNICA ocasió del Prat en tot el mati (te molt de merit que jugant amb 10 De Navas no hagi tingut feina) i finalment a les acaballes el golassssssss de Roberto que ens ha fet enbojir a tots els que hem estat presents al Prat.

jo no he vist res de lo que expliqueu dels mossos pero estic segur que deu haver estat perque no els deixaven penjar una pancarta que tapava la publicitat o alguna cosa d'aquest estil.

pd y para ti XEX que seguro que me leeras estuviste rallando toda la temporada con que perderiamos en el Prat pq no jugamos con c*****s PUES AHI LO TIENES 1-2 y con 10 !!! y los grandes c*****s del Prat han servido para que De Navas comiera pipas durante todo el partido  :laugh:
« Darrera modificació: 18 de de 2007, 19:57:31 pm per X-Men Aigua »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #71 el: 18 de de 2007, 19:38:52 pm »
i fins al final durant tota la segona part que l'hem tingut que jugar amb un home menys per un altre expulsió TONTA i ja van unes cuantes aquesta temporada, estic fins els collons de que els arbits destrossin els partits d'aquesta manera 

Disculpa'm, però t'equivoques.

En Moya havia demanat el canvi, l'àrbitre l'ha autoritzat, per tant, el jugador no es pot fer marxa enrera. L'àrbitre ha aplicat el reglament de manera correcta.

La culpa de la vermella, és nostra, d'en Valera i d'en Moya.

I potser això ha servit per espavilar a l'equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #72 el: 18 de de 2007, 20:22:29 pm »
que ja ho se birrero que amb el reglament a la ma es groga i per tant expulsio exactament com la de Nauzet fa 2 setmanes porta un anyell tb es groga pero els arbits haurien de saber lo que es DIALOGAR en aquestes jugades tan inutils, després entrades per darrere fortes ni treuen tarjeta d'aixo es del que em queixo,cargarse un partit perque un tio s'equivoca en un canvi ho trobo molt fort  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #73 el: 18 de de 2007, 21:13:08 pm »

Victòria importantíssima de cara a ampliar el "coixí" de punts i consolidar el CE Sabadell a les tres primeres posicions.  El resultat demostra a més a més que el nou plantejament "amarrador" de Ramón Moya era més encertat per aquest tipus de partits (Ni més ni menys així és com ha jugat el Reus tota la temporada i a aquest equip s´el considera poc menys que inaccesible).  Es bàsic que la defensa no cometi errors perquè el gol arriba sempre tenint en compte la multiplicitat d´opcions atacants de que disposem.

Gran progressió de Roberto Morales, jugador que per la seva edat i projecció, convindria començar a tantejar de cara a una possible renovació.

Aquesta jornada ens torna a obsequiar, a més a més, amb resultats bastant favorables;   No solsament les "punxades" de Reus i Vilanova, sinó també l´empat del Santboià, que el "desinfla" una mica de cara al partit de Diumenge que ve i fins i tot el fet de que el Mataró estigui allà dalt, pot no resultar tant dolent, perquè el tenim a una distància interessant i a la vegada pot restar punts a Vilanova i Gavà, equips amb els que encara ha de jugar.

Queden 9 partits.  El gran "play-off" ja s´acosta....   Tenint en compte que tenim 59 punts, crec que amb 4 victòries  (71 punts), estem virtualment classificats i amb 6 podriem "amarrar" el segon lloc.  Fins i tot el primer si una de les sis victòries fos davant del Reus.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #74 el: 18 de de 2007, 23:01:03 pm »
Un company d grup l'ha cagat prenent-se masses confiançes amb els mossos i al final s'ha cremat , ja pagarà les consequencies..Es lo d sempre ,no pots anar a camps aixi si tens la pell molt fina pk sta clar ke els tipics "manolos" d'akests camps acostumen a fer comentaris provocant i tal i s'ha d passar d'ells , al cap i a la fi som nosaltres els ke estem en una categoria ke no ens toca  , stem molestant a tercera coi. Una llastima pk en realitat el noi no ha fet res i es bon nanu i possiblement es quedarà sense anar al playoff per una tonteria aixi  :no:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #75 el: 18 de de 2007, 23:06:42 pm »
I ara no digueu tonteries d ke si es desplaçen els hools hi ha problemes i no se ke no se kuantos coi , siguem justos , no es tracta d penyes  , ha sigut el tipik pike d bar entre dues persones , un tio del prat ha dit tonteries i s'han encarat i clar , els mossos no s'emportaràn a un home d 50 anys del prat , sempre es més senzill endur-se un "radical". Encara haure d recordar Manresa , Rapitenca , Mataró i altres partits on sense Hools hi ha hagut merder..

• Entrenador
« Respondre #76 el: 19 de de 2007, 00:53:02 am »
aixo esta clar tiu  :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #77 el: 19 de de 2007, 08:35:23 am »
i fins al final durant tota la segona part que l'hem tingut que jugar amb un home menys per un altre expulsió TONTA i ja van unes cuantes aquesta temporada, estic fins els collons de que els arbits destrossin els partits d'aquesta manera 

Disculpa'm, però t'equivoques.

En Moya havia demanat el canvi, l'àrbitre l'ha autoritzat, per tant, el jugador no es pot fer marxa enrera. L'àrbitre ha aplicat el reglament de manera correcta.

La culpa de la vermella, és nostra, d'en Valera i d'en Moya.

I potser això ha servit per espavilar a l'equip.

Pensando, pensando, creo que no debiamos quedarnos con diez. Si el árbitro consideró que Valera se había ido del campo y luego entró, el cambio ya se había producido, por lo que la expulsión hubiera sido de un jugador substituido y se podria haber jugado con once; si consideraba que el cambio no se había producido podía haber-se ahorrado la roja a Valera y amonestar a Moya... De todas formas, si se hubiera de enseñar amarilla a todos los jugadores que salen del terreno de juego y regresan sin permiso del árbitro... Vacas mismo recibía instrucciones al lado de su entrenador en la banda, y no sé si estaba fuera pero, o él estaba fuera del terreno de juego o el entrenador estaba fuera del área técnica: amarilla a uno de los dos. El árbitro "mu" malo...

• Entrenador
« Respondre #78 el: 19 de de 2007, 10:48:16 am »
por cierto paco valera , tranquilizate porque nos vas a j**** mas de un partido , con tus tonterias ,esas que no sirven de nada, animo! :cheer

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #79 el: 19 de de 2007, 16:38:26 pm »
Com a nota negativa algun q altre " aficionat" per a dir-ho d'alguna manera del CE Sabadell q la a liat a camp del Prat i q a tingut problemilles amb els Mossos d'Esquadra.
Alguns més els i valdria quedar-se a casa q no pas anar a embrutar el nom del nostre ekip pels camps d futbol.

Ferni, no critiquis sense estar al camp, perquè no va passar res que no passi en qualsevol camp. Discussions entre aficionats que no arriben a més, però com ha dit algú del forum, sempre detindran a un jove i no el típic vell barriobajero de 50 anys. Pensa que en aquesta categoria no s'acostuma a haver desplaçaments. Creieu que el Prat ha acollit alguna vegada alguna afició??? Crec que no i menys de forma massiva, amb la rabia que això comporta pels nadius.
Honor al Sabadell