Autor Tema: Sabadell - Espanyol B  (Llegit 2287 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PSP

• Aleví
  • Missatges: 39
Sabadell - Espanyol B
« el: 28 de de 2005, 09:15:41 am »
Hola a tothom,
Algu sap quan és el partit contra l'Espanyol B? Dissabte o Diumenge? a quina hora?

Jo he estat a Castelló, i la veritat és que hem perdut una oportunitat molt bona de sumar tres punts fora de casa, i a més al camp d'un gran equip.
No ens hem merrescut perdre, hem jugat més i millor que ells, però al contraatac ens han agafat, i és imperdonable que et marquin un gol als 30 segons, que el Tariq com aquell qui diu ni toqui la pilota al rematar, un gol tonot en propia porta (que per cert, crec que el Genis és un gran jugador i no està acabat), etc etc., el penal fallat ja ha sigut mala sort, perquè ha estat molt ben llençat.

Però bueno, això ja és aigua passada, ara hem de pensar en guayar al l'Espanyol, i segur que ens acabarem salvant, patint, és clar, si no no seriem nosaltres.  ;)

Per cert, els aficionats del Castelló són molt mal educats, i no eren joves precisament, eren una colla que millor estarien al  Casal d'Avis jugant a les cartes, perquè sino algun dia tindran un digust i en trobaran algun de sec amb un infart. Realment, molt mal educats, de les pitjors aficions que jo mai he vist.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Sabadell - Espanyol B
« Respondre #1 el: 28 de de 2005, 14:09:44 pm »
Doncs es juga diumenge vinent a les 5 de la tarda.
Crec que estem deixant escapar massa oportunitats i cada cop esta més difícil. De totes formes s'ha de seguir lluitant i una victoria la setmana vinent ens tornaria a posar a la "pomada".
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

friend

• Visitant
Re: Sabadell - Espanyol B
« Respondre #2 el: 28 de de 2005, 14:46:50 pm »
crec q encara estem dins la pomada,pero ara ja sense marge de error, ahir sens va escapar un partit, que tal i com va anar el partit podriem haver guanyat!!
encara queden molts punts per aconseguir i tb ens em d'enfrontar amb rivals directes com son huesca i potser q el badalona estigues dintre d'akesta lluita, i algun mes q se m'oblida!!
crec q encara estem molt vius!!si no cometem errors puntuals i no deixem q ens fikin masa gols, la permanencia esta garantitzada!! ;)

akest es un partit dificil, es un rival q te bastants "altibajos" pero q ara sta atravesant un bon moment de forma gracies a q els seus millors jugadors estan molt be com son joan tomas, jonathan soriano, yague, borja criado etc etc i espero q en roberto camacho no repeteixi el partit de ahir contra el peralta amb nosaltres, ahir es va sortir akest xicot!!

weno pero tinc esperances en el meu ekip crec q podem guanyar... perq no el podem guanyar??? es un ekip mes de la categoria!!jejeje
« Darrera modificació: 28 de de 2005, 15:00:50 pm per friend »

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Encara no m'en se avenir
« Respondre #3 el: 28 de de 2005, 18:33:17 pm »
En un partit que tot ha començat de cara, encara me faig mal als ulls de rascar-me de com ha acabat tot.

Potser el gol del principi de la segona part ha estat per falta de concentració, i el de Genís en pròpia porta, ha sigut mala sort, però perdre així és el que més m'ha fet mal.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!