Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
A per cert jo al PAU VILA.
Sant Nicolau
I.E.S VALLÈS
jajajaja como dice el 100% el suyo de la infancia yo tambien... , jo fui asta 4arto de ESO a "l'escola del carme" grandes profes...
Cita de: resistencia_arlek en 21 de de 2007, 20:21:54 pmI.E.S VALLÈSjajaja IES VALLES es para okupas y hippies. Yo era made in ESCOLA INDUSTRIAL hasta q me jubilé d los estudios.
Cita de: ferni20 en 22 de de 2007, 21:06:11 pmCita de: resistencia_arlek en 21 de de 2007, 20:21:54 pmI.E.S VALLÈSjajaja IES VALLES es para okupas y hippies. Yo era made in ESCOLA INDUSTRIAL hasta q me jubilé d los estudios.pffff pos si...es todo un espectáculo, estamos en carnaval durante todo el año...
Cita de: Balboa en 21 de de 2007, 19:17:43 pmA per cert jo al PAU VILA. No tindras per casualitat un profe que a simple vista es veu super timid,no obre la boca per res,porta ulleres i es moolt moooooolt raro ... es que jo treballo en un restaurant on cada dia desde fa 2 mesos ve aquest personatge a sopar sol i fa coses molt rares i ens va dir un dia que era profe del Pau Vila ... si el tens de profe m'imagino que teniu conya en cada clase pk vaya personatge !!!