Autor Tema: algu em podria explicar les notices de l'olimpia?  (Llegit 3147 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: algu em podria explicar les notices de l'olimpia?
« Respondre #40 el: 24 de de 2007, 17:14:23 pm »
mmmm.... pero pensa que els calers no serien per el ce sabadell, sino per l'ajuntament; son terrenys municipals. En tot cas si algu ens arribes, no su quedaria hisenda? pq, encara tenim deute no? i ja lem eliminat?

ufff els dubtes en tornen a relar pel cap  :clap2

Crec que ja s'ha dit més d'una vegada, però ho recordo: els terrenys són cedits per a us exclusivament esportiu (per part de la familia Borgunyó si no recordo malament) a la ciutat de Sabadell, no són de l'ajuntament. Per tant, no són terrenys que es puguin vendre ni requalificar.
En tot cas, efectivament oblideu-vos de que el C.E. Sabadell en veiés un sol cèntim d'aquesta suposada venda, ja que el club n'és simplement l'usuari ja que és l'entitat de Sabadell que té la categoria més alta a nivell estatal.

Per altra banda i parlant del projecte, vull recordar que això no és més que un PROJECTE. Tot just ara començaran a parlar-ne de com fer-ho. Anteriorment ho vaig dir i sembla que la gent s'ho ha près a conya: fins d'aquí a quatre anys (que tornaran a haver eleccions) que ningú es pensi que veurà una sola excavadora per les instal·lacions d'Olímpia. I sinó temps al temps i tant de bo m'equivoqui :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :paret
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #41 el: 24 de de 2007, 18:24:18 pm »
Per altra banda i parlant del projecte, vull recordar que això no és més que un PROJECTE. Tot just ara començaran a parlar-ne de com fer-ho. Anteriorment ho vaig dir i sembla que la gent s'ho ha près a conya: fins d'aquí a quatre anys (que tornaran a haver eleccions) que ningú es pensi que veurà una sola excavadora per les instal·lacions d'Olímpia. I sinó temps al temps i tant de bo m'equivoqui :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :paret

no home no !! Ara han presentat el projecte, han presentat la maketa, han fet les fotos de rigor, però esperem q començin com abans millor.

pel q se, al juliol, un cop acabades lligues i tornejos faran els estudis pertinents per fer fonaments, prospeccións o cm s digui... i la col.locació de la primera pedra. Llavors fins al gener res, pero el gener del 2008 han de començar les obres.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 25 de de 2007, 13:34:48 pm »
pel q se, al juliol, un cop acabades lligues i tornejos faran els estudis pertinents per fer fonaments, prospeccións o cm s digui... i la col.locació de la primera pedra. Llavors fins al gener res, pero el gener del 2008 han de començar les obres.

:laugh: :laugh: :laugh: Aquesta gent sap quan es podrien fer les obres sense molestar als equips que juguen a les instal-lacions :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #43 el: 25 de de 2007, 13:37:00 pm »
Soy el único al que no le convence el proyecto este del Olimpia??
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 25 de de 2007, 13:40:41 pm »
Soy el único al que no le convence el proyecto este del Olimpia??

No ets l'únic.
No és una ciutat esportiva. És una mini-ciutat del futbol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #45 el: 25 de de 2007, 14:57:45 pm »
I què més voleu? Preferiu no tenir res? Si mira, si no es fa hi ha queixes i si es fa també... a més, es fa més del que es deia que es faria...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #46 el: 26 de de 2007, 23:25:13 pm »
Sigo sin tenerlas todas conmigo...    :mmmm   En estos dias razonaré mi respuesta...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #47 el: 27 de de 2007, 14:49:47 pm »
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!