Autor Tema: algu em podria explicar les notices de l'olimpia?  (Llegit 3151 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: algu em podria explicar les notices de l'olimpia?
« Respondre #20 el: 22 de de 2007, 16:44:13 pm »
vaya que se acabo eso de ir a exar paxanguillas a la olimpia y los campos de de futbito de la olimpia  :bigcry: muchas horas pasadas ahi en mi infancia :disappointed:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #21 el: 22 de de 2007, 17:31:02 pm »
Doncs efectivament: JA ERA HORA :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Aquest projecte està en marxa des de no sé quant temps fa, només faltava que es posessin d'acord entre la FCF i l'ajuntafems. Per variar, signem poc abans de les eleccions... començarem projecte poc abans d'eleccions, per posar la primera pedra i acabarem inaugurant poc abans d'eleccions :icon_question: :ostres :mmmm

Com diu ja moltíssima gent: hauria d'haver eleccions cada 15 dies :icon_exclaim: ::)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
Re: protosta de firmes perque renovin les intalacions de l'olimpia m'ajudeu?
« Respondre #22 el: 22 de de 2007, 17:34:23 pm »
sperat a q començi la campanya electoral ... ja veureu cm llavors ls politics aprofitaran per penjarse medalles (sobretot l'actual alcalde q li agrada molt sortir a la foto)

Ostres amic :icon_exclaim:

La vas encertar al 100% :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :clap2 (<-- pel Randel)

Però vaja, que tampoc era tant difícil esperar-se quelcom per l'estil... :ejem
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #23 el: 22 de de 2007, 17:50:16 pm »
La noticia a la web de la FCF.
És curiós veure que no hi havia cap representant del C.E. Sabadell... ni que fora 'per quedar bé'.

L’alcalde de Sabadell, Manuel Bustos, i el president de la Federació Catalana de Futbol, Jordi Roche, han signat un protocol per fer-ho possible. L’entesa arriba després que les dues parts es comprometessin el passat mes de juny a estudiar la viabilitat del projecte.  La futura Ciutat Esportiva Olímpia-Sabadell serà de propietat municipal i es construirà en terrenys cedits per l’Ajuntament. Mentrestant, la FCF disposarà d’un conjunt d’espais per a millorar les prestacions que actualment reben els clubs de Sabadell i la seva comarca. El futur equipament acollirà una seu de la Delegació del Vallés Occidental, espais destinats als estaments federatius de la FCF que, juntament amb un projecte d’innovació tecnològica permetrà al Comitè Tècnic d’Àrbitres, l’Escola i el Comitè Tècnic d’Entrenadors millorar la seva capacitació i qualificació.  Aquests espais es complementaran amb 2 camps de futbol-11 de gespa artificial, un camp de futbol-7 de gespa artificial, un edifici de serveis i vestidors i el condicionament de les piscines amb serveis complementaris per als esportistes. El projecte també preveu la construcció d’un estacionament per a vehicles.  Amb aquest conveni s’enceta ara un procés per elaborar el projecte, que s’haurà d’aprovar en un termini màxim de 6 mesos. La Ciutat Esportiva Olímpia-Sabadell s’afegirà a d’altres nous equipaments esportius.

Enllaç a la web de la FCF: http://www.fcf.cat/pub/noticiaAmpliada.asp?idnoticia=358&gruponoticia=2
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #24 el: 22 de de 2007, 18:08:58 pm »
Realment em sembla un somni fet realitat. Quina passada d'instal.lacions tindrem a un sol pas de la nostra bombonera!!! Realment és fantàstic que a Sabadell poguem acabar disfrutant d'unes instal.lacions com aquestes. Només la paxoca que farà el nostre estadi amb aquestes instal.lacions al costat, ja val la pena!
Molts pocs equips a Catalunya i a part d'Espanya podrán disfrutar de res semblant. I de pas... a veure si ara que tindrem la Federació instal.lada al costat de casa podem tenir millor tracte... Ja aniria sent hora!!!
Dos camps de futbol 11, una pisicina nova, un camp de futbol 7 i un edifici d'oficines, el canvi serà bestial i per fi s'aprofitarà un espai que per mi estava del tot desaprofitat. Sincerament, crec que aquesta si és una pedra molt sólida a partir de la qual s'ha d'aixecar el futur del Centre d'Esports Sabadell FC, amb instal.lacions com aquestes hi surt guanyant tothom, la ciutat de Sabadell, i per suposat, el Sabadell i el més important, el seu futbol base... el NOSTRE FUTUR!
Per cert, en el diari gratuït "Més Sabadell" es diu que les obres començaran pels volts de juliol. Apa, doncs, que comenci la festa!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Ruben_infpreferent

• Infantil
  • Missatges: 137
  • El vius. Els sents. C.E.SABADELL.
    • www.cesabadell.org
« Respondre #25 el: 22 de de 2007, 20:02:38 pm »
Efectivament quan acabi la temporada ja comencen definitivament. El que tots esperavem i mes els jugadors!!! Botes noves per gespa JA MATEIX  :hurra :hurra :hurra

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #26 el: 22 de de 2007, 20:21:50 pm »
Això hem porta a pensar que un cop s'iniciin les obres, cuan trigaran aquestes??? I el que mes hem preocupa que farà el nostre fútbol base en aquest moments??? Ho dic per que amb la torre, i els 2 camps trigaran moltísim en fer-ho i estic segur que com a minim (dic minim) mitja temporada se l'empasen.... on entrenen els nens aquesta mitja temporada??? el fet de jugar en el camp d'on sigui de local no es cap problema perque els pares porten els nens a jugar kada dissabte i els portaran al camp on sigui, pero el fet de entrenar??? Un nen que juga al Sabadell perque esta a prop de casa i ara el fan anar a entrenar (per exemple...) al camp de la Marina 3 dies en setmana, com va aquest nen a entrenar??? Si els pares no poden portar-lo??? El fet d'aquestes obres ens faran perdre nens en el nostre futbol base a curt plaç.... i hem preocupa perque molts nens (al menos els que yo conec petits) tindran aquest problema... a vera com ho soluciona la directiva.

PD: que no es per queixarme ni res que estic desitjan que la Olimpia sigui de gespa pero que això es un problema que es planteja....

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #27 el: 22 de de 2007, 20:41:06 pm »
Podrien fer tipus transport escolar, amb autocars o minibusos portarlos desde la NCA fins a la Marina ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #28 el: 22 de de 2007, 20:54:51 pm »
Podrien fer tipus transport escolar, amb autocars o minibusos portarlos desde la NCA fins a la Marina ;)

i que ho pagui l'ajuntament o la federació... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Ruben_infpreferent

• Infantil
  • Missatges: 137
  • El vius. Els sents. C.E.SABADELL.
    • www.cesabadell.org
« Respondre #29 el: 22 de de 2007, 22:30:03 pm »
Tinc entes que primer es fara un camp per ke es pugui entrenar i jugar i despres es anira fent el altre d f-11 i f-7

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 22 de de 2007, 23:34:26 pm »
Imatge extreta del diari EL PUNT del dimecres 21 de Març, un plànol de com quedarà.

Per cert, a EL PUNT, cada dimecres parlen (i bastant sovint) del nostre  :scut.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #31 el: 23 de de 2007, 01:27:07 am »
per fi... tot i que no deixen cap pista coberta o pista de futbol sala, que no es lo mateix que futbol 7 . almenys pq els usuais no profesionals puguem seguir fent paxangas... ja veurem si ens deixen trepitjar el camp de futbol 7 i a quin preu. 
Tot i que es una gran noticia pel centre d'esport i futbolistes de sabadell clar esta a part de la federació que tindra la seu al vallès.
hi haura algun tipus de conexió directe amb l'estadi de la Creu Alta com un tunel?
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #32 el: 23 de de 2007, 11:14:31 am »
jejeje no demanen gaire mes que no s'estiren gens, crec que els tres camps son pels equips del sabadell el de futbol 7 per als peques pero podrien truere pasta si lloguessin la pista de futbol 7. pero crec que faran camps de futbol sala a altres llocs per la lliga de l'ajuntament  :botador
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

• Entrenador
« Respondre #33 el: 23 de de 2007, 11:16:28 am »
treieu aquest post jeeejeej ya esta fet

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #34 el: 23 de de 2007, 12:56:18 pm »
No vull ara que se'm titlli de coses que no toquen, perquè aquí som així, però... Ara ningú es queixa ni possa cares amb el títol de culpable?

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #35 el: 23 de de 2007, 14:50:23 pm »
aaaa una altre cosa....

...si ara fan la ciutat esportiva dels equips de Sabadell i de la Federació no tindria cap sentit tirar a terra la Nova Creu Alta per fer un altre camp a can pixa, no? tampoc crec que tindria cap sentit tirar a terra l'estadi per aixekar-ne un altre de nou  :paret

ufffff quin trencaclosques

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #36 el: 23 de de 2007, 18:09:51 pm »
Ja van dir que no el tirarien... pero a la gent li agrada especular molt. I quan van presentar akest projecte de l'olimpia ho van tornar a dir i van dir justament això, que no té sentit que surtin aquests comentaris si faran la ciutat esportiva ;)

• Entrenador
« Respondre #37 el: 23 de de 2007, 18:19:10 pm »
tens rao uffffffffffffffffff ffffff :beer2 es molt complicat

• Entrenador
« Respondre #38 el: 23 de de 2007, 18:20:58 pm »
us dic una cosa amb el cap i no amb el cor, si ens donguessin una millonada per la recalificacio de la creu alta , molts calers i que ens fessin un estadi, no se no se podriem tornar a primera a una economia sana

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #39 el: 23 de de 2007, 23:49:56 pm »
mmmm.... pero pensa que els calers no serien per el ce sabadell, sino per l'ajuntament; son terrenys municipals. En tot cas si algu ens arribes, no su quedaria hisenda? pq, encara tenim deute no? i ja lem eliminat?

ufff els dubtes en tornen a relar pel cap  :clap2