Autor Tema: PER FI: SAMARRETA 100% ARLEQUINADA  (Llegit 1796 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
PER FI: SAMARRETA 100% ARLEQUINADA
« el: 27 de Juny de 2005, 23:23:32 pm »
FELICITAR ALS RESPONSABLES.

Un cop més s'ha demostrat que l'opinió del soci al Forum es té molt en conte ja que segons la secció última hora, la samarreta la temporada vinent serà 100%  :bandera :bandera

Seguim així!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: PER FI: SAMARRETA 100% ARLEQUINADA
« Respondre #1 el: 27 de Juny de 2005, 23:25:18 pm »
Alguna cosa canvia al  :scut!

Caminem cap a una gran societat!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 28 de Juny de 2005, 13:26:54 pm »
I sense akell quadre blanc a leskena. El numero serà en vermell pq sigui ven visible.

wimpi

• Visitant
« Respondre #3 el: 28 de Juny de 2005, 14:08:50 pm »
No crec ke la desisio de posar la samarreta arlekinada x darrere nomes hagi estat influenciada xl forum eh? :p

a tot arreu es deia ke era un fallo, no nomes aki al forum.

en tot cas, ja tenim la samarreta  :bandera :bandera

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #4 el: 28 de Juny de 2005, 17:08:06 pm »
Estic molt content, per fi totalment ARLEQUINATS!!!!!!.
Al any vinen serem grans.
!!!VISCA EL CENTRE D´ESPORTS!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #5 el: 29 de Juny de 2005, 08:11:43 am »
No crec ke la desisio de posar la samarreta arlekinada x darrere nomes hagi estat influenciada xl forum eh? :p

A veure, si els mateixos del forum no creiem en les possibilitats que té aquest mitjà, anem bé. Em sembla que aquest any s'ha demostrat sobradament que la opinió de la gent del fórum, formada per tota mena d'aficionats al Sabadell, té un valor molt alt pels membres de la Junta. D'acord que no som els únics, però som molt representatius del que pot pensar la majoria de socis o simpatitzants, som constants en les nostres opinions i a més tenim el morro d'exposar-les, per si cola i algú en fa cas. La funció del fórum és una mica la de "brainstorming" o com es digui, una tormenta d'idees, d`entre les quals surten moltes de bones i algunes de dolentes, però en tot cas són opcions i ajudes que els dirigents del club poden fer servir (o no), però que aquí estan i ells saben que venen de gent amb ilusió i fe cega en els colors. Jo estic convençut que el que es diu al fórum s'ho pren molt seriosament la Junta, qui és informada per l'Andreu i ens tenen molt i molt en compte.

Wimpi  :beer apa té, per tu solet  :tongue3:
Forero Més Catxondo

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #6 el: 29 de Juny de 2005, 11:45:44 am »
Jo també crec que el foro influeix en les iniciatives del club. No de manera indirecta, pero si que es te en compte la opinió.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 29 de Juny de 2005, 11:57:58 am »
Es clar que influim, hem influit alguna vegada en el preu de les entrades i alguna altra iniciativa ha sortit del forum tb. Lo de les samarretes tb suposo que hem tingut alguna cosa a dir i encara que en alguna cosa no se'ns hagi acabat fent cas doncs s'ha de dir que almenys si q ens han escoltat i q alguna vegada ens han demanat la nostra opinió, que això ja es una cosa molt important ;)

wimpi

• Visitant
« Respondre #8 el: 29 de Juny de 2005, 14:19:28 pm »

A veure, si els mateixos del forum no creiem en les possibilitats que té aquest mitjà, anem bé. Em sembla que aquest any s'ha demostrat sobradament que la opinió de la gent del fórum, formada per tota mena d'aficionats al Sabadell, té un valor molt alt pels membres de la Junta. D'acord que no som els únics, però som molt representatius del que pot pensar la majoria de socis o simpatitzants, som constants en les nostres opinions i a més tenim el morro d'exposar-les, per si cola i algú en fa cas. La funció del fórum és una mica la de "brainstorming" o com es digui, una tormenta d'idees, d`entre les quals surten moltes de bones i algunes de dolentes, però en tot cas són opcions i ajudes que els dirigents del club poden fer servir (o no), però que aquí estan i ells saben que venen de gent amb ilusió i fe cega en els colors. Jo estic convençut que el que es diu al fórum s'ho pren molt seriosament la Junta, qui és informada per l'Andreu i ens tenen molt i molt en compte.

Wimpi  :beer apa té, per tu solet  :tongue3:

vale vale xDDDD

us dono la raó, pero el ke jo vulia dir, ke en el cas concret de la samarreta no em sigut els del forum els unics en donar la veu d'alarma :p

Em consta de mol bona font ke varis membres de la directiva es miren amb una certa periodicitat el forum i son conscients de tot el kes diu.

i des d'aqui vull lençar una nova pregunta ke la posare en un nou post....