No crec ke la desisio de posar la samarreta arlekinada x darrere nomes hagi estat influenciada xl forum eh? :p
A veure, si els mateixos del forum no creiem en les possibilitats que té aquest mitjà, anem bé. Em sembla que aquest any s'ha demostrat sobradament que la opinió de la gent del fórum, formada per tota mena d'aficionats al Sabadell, té un valor molt alt pels membres de la Junta. D'acord que no som els únics, però som molt representatius del que pot pensar la majoria de socis o simpatitzants, som constants en les nostres opinions i a més tenim el morro d'exposar-les, per si cola i algú en fa cas. La funció del fórum és una mica la de "brainstorming" o com es digui, una tormenta d'idees, d`entre les quals surten moltes de bones i algunes de dolentes, però en tot cas són opcions i ajudes que els dirigents del club poden fer servir (o no), però que aquí estan i ells saben que venen de gent amb ilusió i fe cega en els colors. Jo estic convençut que el que es diu al fórum s'ho pren molt seriosament la Junta, qui és informada per l'Andreu i ens tenen molt i molt en compte.
Wimpi
apa té, per tu solet