Autor Tema: com veieu la classificació? qui preferiu del play-off?  (Llegit 1007 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
com veieu la classificació? qui preferiu del play-off?
« el: 27 de de 2007, 21:06:18 pm »

de fet, crec que estem pràcticament classificats. amb casi tres partits de marge de vuit que en queden per disputar, molt malament haurien d'anar les coses per que anés tota la botifarra pel terra.

de fet, tant se fa ser primer o quart, el més important es tenir la "xorra" al sorteig dels play-off.

DEMÀ DIMECRES hi ha un partit molt important. es juguen els 40 minuts restants del "blanes-vilanova" que anava 1 a 1. de proseguir aquest resultat tindríem al cinquè a 8 punts i restant un partit a casa d'ells. si guanyen, tndriem qui talla la classificació a només 6 punts. si perd, seria a 9.

peró en el pitjor dels 3 casos 6 punts poden començar a ser una llosa per 8 partits de lliga regular que queden. i més si tenim en compte que a casa ens venen el reus i el girona, peró també ens venen masnou i premià. o que a fora anem a vilanova i a europa, peró també a blanes i a palafrugell.

en el cas de que el vilanova i (molt important la "i" per que haurien de fer-ho tots dos equips) i el gavà fessin molt bon final de campionat, soposem 5 victòries, 2 empats i 1 derrota (17 punts), el sabadell només sumant-ne 12 ho tindria fet. dubto que vilanova i gavà facin 17 punts amb els calendaris que ténen. l'altre rival més llunyà és el mataró, peró és a 9 punts.

crec que el sabadell ha fet els deures, peró aquest cop quan calia, no a darrera hora. aixó permetrà acabar er fi un campionat de manera mínimament plàcida. recordo que interessa passar a play-off primer i un bon sorteig després. ser el campió del grup és el de menys.

personalment, pronostico que el desplaçament a palafrugell serà més que massiu, serà un nou "novelda". aqui crec que assolirem la classificació matemàtica als play-off. després, m'agradaria un sorteig on ens toquessin equips assequibles, evitant sobretot andalussos, murcians, valencians, extremenys i balears. alguns equips d'aquestes comunitats aviat faran un "bajon" (amb l'acabament de la burbuja inmobiliària que els mantenen), peró mentres tant millor que ens toquin els de cantabria, aragó, navarra, la rioja, astúries, gallecs, canaris...

presentiment: ens tocarà el novelda, tot i que no ténen fàcil la classificació. espero evitar mirandés, granada at., motril, algeciras, jerez, zaragoza b i algun més..

ferni20

• Visitant
Re: com veieu la classificació? qui preferiu del play-off?
« Respondre #1 el: 27 de de 2007, 22:03:24 pm »
jo tinc un dubte pel q fa en el tema dels playoffs.
Si quedem primers classificats juguem la tornada a casa vale, pero la tornada a casa a la primera eliminatoria o bé directament a les dues en cas d passar d ronda?

Jo crec q ens acabarem jugant la primera plaça fins a última hora amb el Girona.
Crec q el Reus tal com sta últimament, té molta pinta d ser el Tercer classificat i weno pel q fa a la quarta plaça no m'atreveixo a dir un `favorit, teóricament hauria d ser el Gavà, q torna a apretar molt fort últimament, pero q el Mataró tmb sta fent una segona volta impressionant. El Vilanova apessar d q jo voldria q entrés a PLAY OFF crec q al final s'acabarà kedant enrrere, el vec molt irregular, pero tot i així té a l'avast d la mà aconseguir-ho. S'ho jugarà tot a casa començant per diumenge contra el Mataró, posteriorment rebrà a la jornada 35 al Gavà i acabarà jugantse-la amb el Sabadell tmb a la penúltima jornada.

Llavors dintre del PLAY OFF,  vull començar evitant els filials q crec q no s'ens donarien gens bé, llavors als ekips andalusos, murcians i valencians hi ha equips com: Mirandés,  Eivissa, At. Balears i Jerez, la resta d'equips q vull eskivar tal com he dit serien andalusos y murcians ( especialment Conquense, Guadalajara, Grnada At y Algeciras).

Possats a triar un equip preferit per a jugar-nos el play off us possaria els aragonesos: Teruel, At. Monzón o a les males el Útebo ( dic a les males perq tenen gspa artificial i prefereixo gespa natural), són desplaçaments dintre del q cap força próxims per a poder fer i rivals q no crec q ens haguessin d passar per sobre. Ara q si ens toca algún ekip d la Rioja, Navarra, Cantabria o Astúries tmp passa rs encara q el desplaçament sigui´més lluny.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 27 de de 2007, 22:44:06 pm »
Si quedem primers classificats juguem la tornada a casa vale, pero la tornada a casa a la primera eliminatoria o bé directament a les dues en cas d passar d ronda?

Doncs molt senzill.
Veiam. Es faran grups de 4 equips. SEMPRE 1 primer, un 2n, un 3r i un 4rt, dels diferents grups de la 3a divisió.
PEr tan, el 1r s'enfrontarà al 4rt, i el 2n al 3r. El que ha quedat primer de la seva lliga, jugarà les dues eliminatories a casa, en cas de passar la primera.
És a dir, si quedés 1r de grup i passes la 1a elimnatoria, jugues la 2a amb la tornada a casa.
Si quedes primer de grup, i t'eliminen a la 1a eliminatoria, i en l'altre partit, el 2n elimina al 3r, doncs el que hauria quedat 2n de la seva lliga, que jugaria contra un quart, jugaria la tornada a casa.

No sé si m'he explicat.  :mmmm
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 27 de de 2007, 22:56:21 pm »

Doncs molt senzill.
Veiam. Es faran grups de 4 equips. SEMPRE 1 primer, un 2n, un 3r i un 4rt, dels diferents grups de la 3a divisió.
PEr tan, el 1r s'enfrontarà al 4rt, i el 2n al 3r. El que ha quedat primer de la seva lliga, jugarà les dues eliminatories a casa, en cas de passar la primera.
És a dir, si quedés 1r de grup i passes la 1a elimnatoria, jugues la 2a amb la tornada a casa.
Si quedes primer de grup, i t'eliminen a la 1a eliminatoria, i en l'altre partit, el 2n elimina al 3r, doncs el que hauria quedat 2n de la seva lliga, que jugaria contra un quart, jugaria la tornada a casa.

No sé si m'he explicat.  :mmmm

vale vale ara ja se com va això.
Jo és q pensava q es jugava la tornada a casa només en la primera eliminatoria y q en la segona es feia per sorteig.
Doncs llavors si q em d mirar d quedar primers o segons si o si, crec q el factor camp serà molt important per a un ekip com el nostre.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 28 de de 2007, 00:35:24 am »
Evitar koms sigui: Toledo , Algeciras , Betis B , Saragossa B , Mirandés , Segoviana , Alcalà i San Fernando. De totes formes , d lo ke no ens lliurarem es d'un ambient calent ke a més d'un l'espantarà tenint en compte kom es fika el crit al cel kuan parlem d Romanica i parides d'akestes , en serio , no se kin futbol heu vist vosaltres po en molts camps ens trobarem això o pitjor

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 28 de de 2007, 01:19:19 am »
Jo no em cansare de repetir que hem de mirar de quedar CAMPIONS de grup com sigui, primer per evitar altres primers de grup (si han quedat primers serà perque no tenen mal equip) i segon perque aixi podrem jugar-nos l'ascens a la Nova Creu Alta que de ben segur estarà amb un ambient impresionant.
No entenc de veritat,com dieu alguns que quedar primers no importa i que lo que s'ha de fer es assegurar el play off i quedar en qualsevol de les 4 posicions.El play off el farem SEGURISSIM, no es prepotencia ni optimisme ni res per l'estil, es la REALITAT.
Per tant s'ha de lluitar fins l'ultim partit per quedar primers i aixi tenir els factors ja citats al nostre favor  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #6 el: 28 de de 2007, 10:21:26 am »

m'agradaria un sorteig on ens toquessin equips assequibles, evitant sobretot andalussos, murcians, valencians, extremenys i balears. alguns equips d'aquestes comunitats aviat faran un "bajon" (amb l'acabament de la burbuja inmobiliària que els mantenen), peró mentres tant millor que ens toquin els de cantabria, aragó, navarra, la rioja, astúries, gallecs, canaris...

Ojalá nos tocara un equipo extremeño. Yo vi un partido del grupo extremeño de Tercera División y el equipo local se presentó con 13 jugadores, el equipo visitante era un recién descendido de 2ªB (Moralo) y ganó 0-1 en el único tiro a puerta de todo el partido. Lo malo que el desplazamiento podría pasarnos factura porque son 1000km, pero para el otro equipo sería lo mismo.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 28 de de 2007, 13:15:10 pm »

Rivals que no m´agradarien;

Zaragoza B, Mallorca B, Eivissa, Denia, Villarreal B, Algeciras, Conquense, Toledo, Betis B i  San Fernando.

Rivals que m´agraden;

Cantàbria, Galícia, Astúries, Navarra, Aragó (excepte Zaragoza B) i la Rioja. 
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #8 el: 28 de de 2007, 14:39:00 pm »
En el partit de la eliminatoria els rivals es preguntan: tu quin lloc en la classificació has quedat? el que hagi quedat mes amunt es el que juga la tornada a casa. Per aixo, el primer SEMPRE juga la tornada a casa, i el quart SEMPRE juga la tornada a fora. Perque? doncs com molt be diu el MUTIO, es fan grups de 4 equips, el 1º contra el 4º, i el 2º contra el 3º.Els guanyadors s´enfrontan en la eliminatoria per determinar qui puja.

Tornant amb el que deia el kitanovsky, dir que el Vilanova no us prendra mai el lloc, per un motiu molt simple, la gran quantitat de baixes que te. Amb el 11 titular hagues sigut un clar aspirant a la lligueta, pero es que li falten 4 ó 5 titulars, a part dels que estan sancionats. Tant Vilanova com Gava i Mataro es lluitaran la quarta plaça, ja que les altres 3 estan adjudicades. Be, a no ser que el sabadell faci com els seus "amics" veins egarencs, que portaven una pila de punts al cinquè i ara estan espantats amb la idea de quedarse fora del play of. Pero aquest equip es un altre història veritat?

Avui, tan aviat acabi el partit del Vilanova posare el resultat per aqui. Em permetreu que desitji que el Vilanova guanyi oi? :xin-xin
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 28 de de 2007, 20:35:26 pm »
de moment

blanes 1 vilanova 2

gol del vilanova

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #10 el: 28 de de 2007, 20:58:26 pm »
goool del vilanova

1-3

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #11 el: 28 de de 2007, 21:04:00 pm »
Estic escoltant Radio Vilanova(canal blau) i paro per que aquest paio es penos

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #12 el: 28 de de 2007, 21:11:19 pm »
final

blanes 1
vilanova 3

Home sabadell, jo es que el escolto des de la bessant vilanovina, jejejeje

be, el cinque queda a 5 punts. Pero vosaltres ja ho teniu fet

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 28 de de 2007, 21:16:42 pm »
Uyy, a 6 punts, de 62 a 56.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 28 de de 2007, 23:11:31 pm »
No entenc de veritat,com dieu alguns que quedar primers no importa i que lo que s'ha de fer es assegurar el play off i quedar en qualsevol de les 4 posicions.El play off el farem SEGURISSIM, no es prepotencia ni optimisme ni res per l'estil, es la REALITAT.

Jo també estic d'acord en que quedar 1rs, a priori, pot ser millor de cara a jugar la tornada a casa.
Però si que tinc clar, que tan si quedes 1r com 4rt, influirà MOLT la sort que tinguis en el sorteig.
Potser quedes 1r i et toca el 4rt d'un altre grup duríssim, i potser quedes 4rt, i et toca un 1r d'un grups fluixet, que també n'hi ha, i molts. Per tan, torno a dir, que el que s'ha de fer és entrar entre els 4 primers, i resar per tenir sort al sorteig. Ara ja no es poden fer especulacions de quin rival balear, murcià o valencià ens tocarà. Ara ja, es qüestió de tenir sort. Res més.

PD, és clar que millor jugar la tornada/es a casa  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es