Autor Tema: Play-off contra algún equip català?  (Llegit 853 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
  • Gènere: Masculí
Play-off contra algún equip català?
« el: 30 de de 2007, 11:27:45 am »
Llegint el mundo deportivo, la meva sorpresa ha sigut que segons aquest diari ens podem enfrontar a algun equip català en les eliminatòries.

Algunos equipos catalanes se pueden enfrentar entre sí

TERCERA DIVISIÓN En las eliminatorias de ascenso a 2ª B, el sorteo será puro

Manuel Ayala  / BARCELONA

30/03/07  03:00 h.Cuando faltan ocho jornadas para la conclusión de la primera fase de la Liga en el Grupo V de Tercera División, todavía son muchos los que desconocen como será la ronda final.

Se clasifican los cuatro primeros, pero en esta edición los representantes de Catalunya no se medirán contra todos los de Baleares, Murcia y Valencia como hasta la fecha había sucedido.

El sorteo será puro así que en cada uno de los cuatro bombos estarán las 18 bolas correspondientes a los primeros, segundos, terceros y cuartos clasificados.

Se enfrentarán en la primera eliminatoria el campeón de cada grupo con un cuarto que, curiosamente, pueden ser de la misma territorial al igual que los subcampeones con los terceros.

Los vencedores disputarán, a doble encuentro, la ronda definitiva que darán el nombre de los 18 conjuntos que ascienden a Segunda División B.

Como en los últimos años, los mejores clasificados en la Liga regular celebrarán el segundo partido en su campo.

És la primera vegada que m'entero d'aquesta noticia.
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: Play-off contra algún equip català?
« Respondre #1 el: 30 de de 2007, 12:04:09 pm »
es molt important quedar primers , perque tenir mes possiblitats, keden 8 partits crec, tant europa com reus marcaran el nostre futur
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 30 de de 2007, 13:20:05 pm »
 :scut Jo aquest nou format no el veig bé, perquè si ens toqués un del equips catalans tindrem la desventatge de que ja ens coneixem com juguem i no crec que sigui beneficios. Espero que ens toqui un altre equip. No em vull trobar ni amb els valencians, catalans o balears. Ni tampoc a cap filial...  :scut
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 30 de de 2007, 14:50:29 pm »
Acabo de llegir lo del Mundo Deportivo i també me quedat flipant  :surprised: :surprised: la ventatge que ens toques un girona, un gava, un vilanova, un reus ... en definitiva un català es que el desplaçament de lla nostre afició podria ser memorable ... al camp del Gavà crec que ni hi  cabriem tanta gent xDD  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 30 de de 2007, 16:06:18 pm »
Jo també ho he llegit aquest matí. No sabia pas que podies enfrontar-te contra equips del teu mateix grup.
Seria molt mala sort que ens toqués algun equip català, tinguent en compte que hi ha 18 possibilitats en total.
El colmo de la mala sort, ja seria que en el grups de 4, quedéssin els 4 equips catalans en un mateix grup  :ostres

Esperem que no.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #5 el: 31 de de 2007, 00:00:29 am »
Estic flipant amb la noticia. Jo el que vaig sentir fa un temps es que volien que s´enfrontesin els 4 del mateix grup i nomes pujes un per grup (cosa que no ho veig be). De totes maneres jo prefereixo que toqui un equip de fora de Catalunya, ja que els d´aqui ja els hem vist tota la temporada..
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
12,32% de Probabilitat
« Respondre #6 el: 31 de de 2007, 09:14:35 am »

Sembla ser que es confirma la notícia.  La veritat és que no m´agrada, perquè ens coneixem massa i el nivell esportiu dels rivals és alt.   Està clar que han optat per simplificar-se el sorteig, per allò de no haver de reservar boles per cada una de les extraccions, etc.

A partir d´aquí la probabilitat estadística calculada de que toqui un equip català, tenint en compte que es fan grups de 4 equips, és de un  12,32 %. Les possibilitats de que fóssin 2 o 3 equips ja són pràcticament ínfimes. (0,54% 2 equips i 0,00787% els 3 equips).

Es una probabilitat baixa, perquè si toquéssin els hem de guanyar igualment, simplement perquè SOM EL SABADELL

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #7 el: 31 de de 2007, 10:52:07 am »
vaya putadeta pero imaginaros por un momento que subieramos los 4 seria un caos ja ja ja 
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat arlequinatjove

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #8 el: 31 de de 2007, 18:32:57 pm »
Tens tota la raò, arlequinat_1987, això tambè vaig llegir ahir es una mica curiossa la notícia. Jo havia sentit una cosa sobre les eliminatories d'acens a segonab. Si no vaig errat la primera ronda no ens pot tocar cap equip català diria jo, ha de ser de la resta d'estat espanyol. A part, enim si quedem 1 al final de la lliga evitariem el primers de cada grup, així doncs altres combinacions. Això si faig sentir no se a on sabadell en cas pases la primera ronda, espero que si, se enfronaria a un equip català.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 01 de Abril de 2007, 12:38:08 pm »
Segueixo pensant que a la RFEF es fumen algunes coses que els afecten el cervell.
No té molta lògica que es puguin enfrontar equips del mateix grup en un play-off d'ascens. El més lògic és que fos un sorteig entre comunitats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...