Autor Tema: proposta a la directiva per el partit del reus  (Llegit 659 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2333
  • Gènere: Masculí
proposta a la directiva per el partit del reus
« el: 30 de de 2007, 22:44:24 pm »
He llegit que s´està pensant en maneres de atreure el major nombre de públic contra el Reus i anar calentant ja el ambient de futbol per el posible i anhelat play-off.
Crec que preus populars no estaria malament peró  em permeto recomanar a la directiva que fés com es va fer fa uns anys amb una bona resposta de públic .
La proposta es que entri gratis o a un preu d´un euro (per exemple) tothom que porti algun carnet d´alguna institució social o esportiva de sabadell com el club, ues....Crec que això comportaria una gran afluència de públic com ha pasat anteriorment i tampoc deixariem de guanyar diners dels aficionats rivals que tendrien que pagar l´entrada com fem nosaltres a tot arreu
« Darrera modificació: 31 de de 2007, 12:40:22 pm per hicks »

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: proposta a la directiva per el partit del reus
« Respondre #1 el: 01 de Abril de 2007, 23:22:18 pm »
Estic d'acord amb tu hicks però n'hi que fos només pel partit contra el Reus però per gunayar i disfrutar nessesitem força gent al camp. No feu pagar als socis perque molts preferiran quedar-se a casa i escoltar-lo per Ràdio Sabadell.

Salut!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: proposta a la directiva per el partit del reus
« Respondre #2 el: 01 de Abril de 2007, 23:27:59 pm »
A mi tambien me parece una buena manera para k vaya bastante gente al campo  :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2333
  • Gènere: Masculí
Re: proposta a la directiva per el partit del reus
« Respondre #3 el: 02 de Abril de 2007, 01:25:43 am »
Es podria organitzar alguna cosa per atrure més gent.
Un esmorçar gratis, calçotada, castells... el ajuntament ( ja que li interesa que s´apropen les eleccions) podria col.laborar e intentar que alguna empresa com el viena regalés un entrepà o alguna cosa aixi.al entrar.
A vure si proposem idees pq noto que estem fent la base del nostre resorgiment i es molt important atreure la masa social com sigui. Ahir al camp del europa ja es nota que tothom té ganes de que tornem a viure futbol de primera ii que cada vegada som més els que recolzem al equip

Desconnectat Fran_87

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 542
  • Gènere: Masculí
Re: proposta a la directiva per el partit del reus
« Respondre #4 el: 02 de Abril de 2007, 15:34:48 pm »
Gran idea la vostra senyors de la directiva......vole m atreure més gent al nostre estadi per aquest partit, per que l'afició sigui el jugador numero 12 i vostés han tingut la gran idea de fer jornada económica. Fantàstic.

Crec que menys de 10000 persones no serem.

Ara parlant en serio, espero que no ens trobem el dia 15 amb 1500 seguidors a les grades, perque aixo de fer jornada econòmica no és la millor forma de atreure més gent al nostre estadi.

Feu un pensament senyors directius, que val més la pena crear un gran ambient al estadi o poder deixar de gunyar uns diners que no crec que guanyèssim molt i ser 1000 persones?

Jo tinc una resposta clara en aquesta questió... ara vosaltres directius no se que en penseu.
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2333
  • Gènere: Masculí
Re: proposta a la directiva per el partit del reus
« Respondre #5 el: 02 de Abril de 2007, 15:52:46 pm »
Primer gran error de la nova directiva. De veritat que no ho entenc. fer-nos pagar als socis despres de tot el que fem per el club i ja ens roben als desplaçaments. Us heu begut l´enteniment? si el que es tracta es de atreure més gent. No ho entenc. Fer pagar als socis és una vergonya en majuscules. Hem de fer alguna cosa
« Darrera modificació: 02 de Abril de 2007, 16:59:57 pm per hicks »

joseph

  • Visitant
Re: proposta a la directiva per el partit del reus
« Respondre #6 el: 03 de Abril de 2007, 22:01:08 pm »
Tot i que em sap greu, per que perjudica el meu club de l'anima, voldría que fos un fracás a nivell d'aficionats , i aixi aprendran aquests directius, que val  mès pajaro en mano que cientos volando.


                            :ko

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14824
  • CHIARA
Re: proposta a la directiva per el partit del reus
« Respondre #7 el: 03 de Abril de 2007, 22:14:04 pm »
He llegit que s´està pensant en maneres de atreure el major nombre de públic contra el Reus i anar calentant ja el ambient de futbol per el posible i anhelat play-off.
Crec que preus populars no estaria malament peró  em permeto recomanar a la directiva que fés com es va fer fa uns anys amb una bona resposta de públic .
La proposta es que entri gratis o a un preu d´un euro (per exemple) tothom que porti algun carnet d´alguna institució social o esportiva de sabadell com el club, ues....Crec que això comportaria una gran afluència de públic com ha pasat anteriorment i tampoc deixariem de guanyar diners dels aficionats rivals que tendrien que pagar l´entrada com fem nosaltres a tot arreu

El que no es socio que pague lo que diga la Junta de Accionista, el socio y seguidor ¿Cuánto pagó en Reus?, no creo que fueran 5€, por tanto tanta importancia a los precios, aunque sean los 2000 aproximadamente de cada partido en la NCA.

VISCA EL SABADELL
                                                                  :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia