Per descomptat que RENOVARE el carnet. "La duda ofende"....
Un club està per sobre dels encerts o desencerts puntuals (i no oblidem que aquest any han estat molt més els encerts) de qualsevol Junta Directiva. Treure´t el carnet és una forma de vinculació, una manera de participar en un projecte històric comú.
A més a més, jo estic disfrutant molt més al camp que a altres anys. Es guanyen partits, es juga bé a estones, es marquen alguns gols espectaculars.... I tant s´em fot que sigui el Perelada com el Palafrugell. L´any passat es perdia amb el "gran Badalona", el "gran Barça B" o el "gran Osasuna B" i l´impresió no podia ésser més decebedora. De que ens queixem aquesta temporada a nivell esportiu, senyors?
120 Euros + 2 jornades econòmiques a 5 Euros, no es tampoc "calderilla", pot representar un esforç per certes economies, com ara el més joves, però tot és relatiu i sino us explico una anècdota.
El carnet de la temporada 2003-2004 , em va costar 150 Euros. Doncs bé, en un dels últims partits, un Sabadell-Cartagena que per cert es va perdre 0-2, la grua em va retirar el cotxe. Conseqüència: 110 Euros de taxes i 63 de multa, total 173, més que un carnet sencer. Un altre exemple podria veure´s analitzant el que gastem tots en telefonia mòbil (i jo m´hi incloc....). Tot és valorable però relatiu.
L´opinió és lliure, però per mi la renovació del carnet ES INQUESTIONABLE. Tant si es puja, com si es dongués el cas de que no pujessin. O es que no va ningú al camp del Girona....?