M'estic quedant realment sorprés de les nombroses propostes al forum i realment n'hi ha moltes de curioses...però n'hi ha una que no aguanto ni vull aguantar. quan sento que algú diu que la gent s'engantxarà al nostre estimat club el dia que posem les entrades a 1 euros....només penso...VA HOME VA!!!!!!
Tots aquests que venen els partits d'entrades a 1 euros, són els que no tornen més si no és "gurrejant" alguna entrada, o el dia que les portes estan obertes. Són els mateixos que van al cine i paguen 6 euros, allà sí no???I van al teatre i en paguen 20 o 25...allà si no???Però pagar per veure el sabadell fa mandra?
Reflexionem tots una mica, i si la gent que no és socia ha de pagar 12 euros, doncs que paui 12 euros o que no cal que vingui!!!
El tema de la jornada econòmia ja és un altre tema, que crec que no s'ha fet bé.
a veure no estic d'acord en q haguem d possar entrades a 1 euro perq la gent s'enganxi al CE Sabadell
Ara ve , tu creus q possant-les a 12 euros la gent s'enganxarà al CES?
mira a mi el bàsquet no m'agrada. Tinc un amic que fa poc temps q viu a Sabadell i curiosament viu davant del Pavelló d'Esports. Va jugar molt temps a bàsquet i és un esport q li agrada i el diumenge de la setmana passada doncs sabia q hi havia partit de l'Imaje i va anar a pagar els 6 euros q val el bàsquet.
Quan va tornar em va dir q s'ho havia passat tan bé, q no sabia q hi hauria tan ambient i q tenint el pavelló aprop aquesta temporada tornaria a anar-los a veure e inclús l'any vinent si es mantenen d categoria potser es faria soci.
jo al dir-me ell això tmb me compromés a anar a veure'ls un dia, encara q no m'agradi el bàsquet.
Weno el q vull dir-te amb això és q per a fer afició s'han d fer preus una mica raonables. Tu penses q el meu amic si el bàsket costés 12 euros ni hauria anat a veure'l el diumenge passat? ni molt menys tornaria a anar-hi un altre dia, 12 euros són 2000 de les antigues pessetes, i això per un partit d Tercera considero q són masses diners per a fer afició. Amb això no et vull dir q algú q sigui mooooolt del Sabadell i no sigui soci no les pagui, clar q les pagarà, pero les pagarà 1 dia, 2 ya no. Y un q no sigui ni d Sabadell pero ara visqui aquí per molt aficionat q sigui a akest esport ( igual q el meu amic del bàsquet) doncs no s'acostarà a la NCA per molt q visqui aprop o ve faci bon dia.
El meu avi era extremeny i l'agradava el futbol. Va anar moltes vegades a la NCA quan el Sabadell estava a Primera i dsp a Segona A, pero s'hi va cansar d'anar precisament per akest tema, pel tema preus d les entrades. Doncs l'altre dia amb el meu pare o comentaven, no se si es veritat pero diu q hi va haber una època q potser era més car veure el Sabadell a Primera q el mateix Barça i això són coses intolerables la veritat.
Crec q fa anys q tenim problemes en aket tema, potser no sóm l'únic ekip perq els preus tan a Segona B com a Tercera a tots els camps són similars, pero weno potser tots els clubs del futbol modest s'haurien de plantejar el fet d rebaixar els preus, així estan la majoria d camps q fan pena d segona B i tercera amb 4 gats. Sempre hi ha la excusa del : a camp del ....... són més cares les entrades.
Algorta el diumenge q ve rebem al Reus Deportiu, q si q és el segon ekip de la lliga pero q a qualsevol persona q no segueixi massa la Tercera li dius q rebem al REus i per a ell és un ekip d mala mort, ESTEM A TERCERA recorda-ho i laveritat rebem ekips d futbol q jo fins fa poc temps no sabia ni q hi haguès futbol en segons quines poblacions: Masnou, Blanes, Palafurgell, Prat, Castelldefels....