Saben perque ens queixem
És que per fortuna o no, no estem massa acostumats a jornades econòmiques d'aquest tipus. I aquest any en portem unes quantes. Si és cert que en els desplaçaments hem pogut adquirir entrades anticipades, però el fet ha sigut que menys de 10 euros no hem pagat mai.
Vostès han pensat que la mitja d'aficionats del Sabadell en els desplaçaments ha sigut d'entre 400 i 500 gairebé cada setmana

Aproximadament 1/3 dels socis del club, ha fet els desplaçaments amb l'equip. Volen que, de nou, aquest terç de la massa social tingui que pagar per veure el seu equip en un partit de casa

Em sembla que s'equivoquen d'allò més. Crec que en la seva escala de valors, és més important fer caixa, que no pas fer una forta pressió ambiental per tal de pressionar al rival. Si realment fan falta calers, això és una cosa que vostès haurien d'haver pensat abans. El partit del 1r contra el 2n, no és per fer diners, és per fer afició. I com més gent vingui a la Creu Alta, millor.
Han pensat també, que hauria pogut ser un bon partit per enganxar possibles aficionats en aquest tram final de lliga.

Han pensat que més d'un s'hauria pogut enganxar també pel play-off

Han pensat que en els no-habituals el boca-orella podria funcionar molt i molt bé. Han pensat que gent que fa molt de temps, desenganyats de pals i més pals, hagi trobat una bona oportunitat per pujar de nou al carro

Podria seguir, i fer una llista molt més llarga, però el més important. Han pensat que fent pagar el soci -que prou cremat està- serem els de sempre

Inclús potser menys. Si no es tracte dels 5 euros srs. directius, ni que fos pagar-ne 1. Es tracte del gest amb el premien als qui paguem el carnet de soci, i als qui hem anat a la majoria de desplaçaments.
Potser en el partit més bonic de l'any, ens haurem de tornar a rascar la butxaca.....

Molt malament srs. directius. Per prendre decisions com aquestes, puc fer-ho jo. No és gens difícil. Si necessiten ingressos atípics, fagin o busquin en altres llocs. No cremin més al soci del Sabadell. I que vostès no tenen la culpa que estiguem a 3a. Sé que estan fent l'impossible per recuperar la 2a B, però no posem més difícil el que podria ser una gran festa del futbol amb el camp ple.
Recordin Srs. directius, rectificar és de sabis, i no ho dubtin. Si es repensen la decisió, nefasta decisió, els direm que han encertat un altre cop.
I és que diuen que "la experiencia es la suma de nuestros desengaños".
PD, Dir per acabar, que aquesta és la meva opinió personal. Es pot estar d'acord o no, però vull fer saber el meu malestar envers una decisió que em sembla del tot equivocada de la directiva. Volem veure les grades plenes, i no ciment.