Autor Tema: Srs. directius, rectificar es de SAVIS  (Llegit 8613 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Srs. directius, rectificar es de SAVIS
« el: 02 de Abril de 2007, 17:32:25 pm »
Saben perque ens queixem  :icon_question:
És que per fortuna o no, no estem massa acostumats a jornades econòmiques d'aquest tipus. I aquest any en portem unes quantes. Si és cert que en els desplaçaments hem pogut adquirir entrades anticipades, però el fet ha sigut que menys de 10 euros no hem pagat mai.

Vostès han pensat que la mitja d'aficionats del Sabadell en els desplaçaments ha sigut d'entre 400 i 500 gairebé cada setmana  :icon_question: Aproximadament 1/3 dels socis del club, ha fet els desplaçaments amb l'equip. Volen que, de nou, aquest terç de la massa social tingui que pagar per veure el seu equip en un partit de casa  :icon_question:
Em sembla que s'equivoquen d'allò més. Crec que en la seva escala de valors, és més important fer caixa, que no pas fer una forta pressió ambiental per tal de pressionar al rival. Si realment fan falta calers, això és una cosa que vostès haurien d'haver pensat abans. El partit del 1r contra el 2n, no és per fer diners, és per fer afició. I com més gent vingui a la Creu Alta, millor.
Han pensat també, que hauria pogut ser un bon partit per enganxar possibles aficionats en aquest tram final de lliga.  :icon_question: Han pensat que més d'un s'hauria pogut enganxar també pel play-off  :icon_question: Han pensat que en els no-habituals el boca-orella podria funcionar molt i molt bé. Han pensat que gent que fa molt de temps, desenganyats de pals i més pals, hagi trobat una bona oportunitat per pujar de nou al carro  :icon_question: Podria seguir, i fer una llista molt més llarga, però el més important. Han pensat que fent pagar el soci -que prou cremat està- serem els de sempre  :icon_question: Inclús potser menys. Si no es tracte dels 5 euros srs. directius, ni que fos pagar-ne 1. Es tracte del gest amb el premien als qui paguem el carnet de soci, i als qui hem anat a la majoria de desplaçaments.
Potser en el partit més bonic de l'any, ens haurem de tornar a rascar la butxaca.....  :ko

Molt malament srs. directius. Per prendre decisions com aquestes, puc fer-ho jo. No és gens difícil. Si necessiten ingressos atípics, fagin o busquin en altres llocs. No cremin més al soci del Sabadell. I que vostès no tenen la culpa que estiguem a 3a. Sé que estan fent l'impossible per recuperar la 2a B, però no posem més difícil el que podria ser una gran festa del futbol amb el camp ple.

Recordin Srs. directius, rectificar és de sabis, i no ho dubtin. Si es repensen la decisió, nefasta decisió, els direm que han encertat un altre cop.
I és que diuen que "la experiencia es la suma de nuestros desengaños".

PD, Dir per acabar, que aquesta és la meva opinió personal. Es pot estar d'acord o no, però vull fer saber el meu malestar envers una decisió que em sembla del tot equivocada de la directiva. Volem veure les grades plenes, i no ciment.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
Re: Srs. directius, rectificar es de SAVIS
« Respondre #1 el: 02 de Abril de 2007, 17:58:19 pm »
Estic toltalment d'acord amb tu mutio, i com ya he expresat també a un altre post hem sembla molt malament ccom la directiva esta afrontant aqest partit de cara a l'aficionat..
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 02 de Abril de 2007, 19:02:23 pm »
Jo també estic d'acord ;)

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #3 el: 02 de Abril de 2007, 19:12:21 pm »
Esque serà pitjor per nosaltres, i pitjor per ells... treuran menys calers de ben segur.  :ko
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #4 el: 02 de Abril de 2007, 19:36:02 pm »
Totalment d'acord amb tu Mutio. Només dir que estem patint un any a tercera, crec que el més important no és fer pagar els socis (s'han de buscar altres vies de guanyar diners), crec que aquest any el que s'ha de fer es el possible perquè l'afició estigui en major nombre amb l'equip. S'ha d'aconseguir l'ascens com sigui, perquè un altre any a tercera no m'ho vull ni imaginar. Si us plau, com bé diu Mutio: rectificar és de savis.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 02 de Abril de 2007, 20:11:44 pm »
Acabo d'escoltar l'entrevista al Soteras a Radio Sabadell en això de la jornada econòmica.
Vaja, he sentit unes raons sense cap ni peus.
Escolti Sr. Soteras.... protegir el soci.... Veiam, si no és per no pagar sr. President. Tranquil perque els que som socis, vindrem tots. Però no som més de 1.500 socis no  :icon_question: Aquest és l'ambient que s'espera  :icon_question:
Si a mi el pagar els 5 euros tan me fa. I li pagaré l'entrada a una persona NO-sòcia. Això no m'importa. El que no es pot fer, és que un partit que podria enganxar MOLTA gent, doncs no serveixi per això.
I pensi una cosa. Pregunti als socis que prefereixen. Entrades a 2 euros i veure el camp PLE, o entrades a 12 euros i veure els 2.000 de sempre.
Si el que haurien de fer per play-off és avaratir el preu de les entrades perque a la Creu Alta no s'hi càpiga.....  :ko
Vaja, que tindrem el mateix públic d'un Sabadell - Peralada, i sino al temps..........

Directiva  :ko

PD, tan de bo m'hagi de menjar les meves paraules i veure un super ambientàs al camp.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #6 el: 02 de Abril de 2007, 20:19:12 pm »
El meu recolçament tb per a les paraules del Mutio.

La meva humil opinió és q no s'hauria de fer pagar al soci. Tampoc tinc clar pujar el preu a les guixetes.

No crec q sigui només perjudicial en l'àmbit esportiu... s'hauria de veure tb dins de l'àmbit econòmic. Per cert, no hi ha millor ajuda q la voluntària (guardioles?).

Potser el millor és q tots els q estiguin en desacord deixin aquí la seva adhesió.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #7 el: 02 de Abril de 2007, 20:19:41 pm »
MUTIO, aixo pasa en tots els clubs, i lumbreres de directius hi han a tot arreu. Ahir a Vilanova, amb el que es jugava, doncs van fer pagar a tots els socis com a ajuda del club, quan el que interessa ara es que el camp vagi força gent.

Doncs que van aconseguir? que el camp anes menys gent que quan ve el Peralada. En fi, tots estan fets pe el mateix patro. Tenen que veure que ara interessa mes classificarse per el play of que treure 1000 euros mes, i els treuen a costa que el camp estigui mes buit. Malgrat aixo, ojala la NCA estigui força plena i el sabadell s´aseguria el primer lloc.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12581
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 02 de Abril de 2007, 20:25:40 pm »
No crec q sigui només perjudicial en l'àmbit esportiu... s'hauria de veure tb dins de l'àmbit econòmic. Per cert, no hi ha millor ajuda q la voluntària (guardioles?).

Aquesta és una gran idea que s'hauria d'aplicar en aquest partit i en els partits del play-off.

Jo sé que donaria diners per el club, encara que soc soci. Però em sembla lamentable que els No-socis hagin de pagar 12€ contra el Reus.

Crec que s'ahurien de posar (com diu josedv) guardioles. Fer pagar als socis i augmentar el preu dels no-socis en un partit important em sembla una equivocació.

I com a màxim, fer pagar a TOTHOM 5€ si es vol fer caixa i presentar un aspecte de les grades acceptable.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

joseph

• Visitant
« Respondre #9 el: 02 de Abril de 2007, 20:25:55 pm »
Jo creía que per fi ens trobabem amb una JUNTA amb més seny que les anteriors, però veig que aixó no cambia, jo parlo amb molts ex-socis i aficionats i tots en diuen lo mateix, amb aquest club ser soci es tindre menys drets que un simple aficionat.
¿ Srs. directius si de una p..... vegada voleu que la gent s'impliqui deixeu de fer la punyeta als mateixos de sempre i procureu que més gent entri a formar part del nostre club.
Deixeu les jornades económiques per la COPA DEL REY si es que ens clasifiquem .
JO EM PREGUNTO SI ARA JA FEU PAGAR, ENS PODEM PREPARAR PER EL PLAY OFF . o no?

:ko

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 02 de Abril de 2007, 20:37:51 pm »
Aquí el que passa és que es valora molt poc al soci. Es normal que surti més a compte no ser soci que ser-ho? A mi el sentiment arlekinat no me'l treu ningú si vaig pagant cada setmana 6 euros comprant entrades anticipades ni res per l'estil i tot i així la majoria hem decidit o bé fer-nos socis o renovar el carnet. Però tot i així encara no veig que es faci res pel soci a part de l'enganxina que ens van enviar en una carta fa un temps... :(  I q no em diguin que també tenim les 3 invitacions pq això de les 3 invitacions son una excusa pq després no es facin jornades encara més econòmikes o portes obertes. És simplement lo mínim que podien fer. No surt ni més econòmic comprar merchandising si ets soci ni res... per què serveix ser soci doncs? Pq et donin un troç de plàstic amb el teu nom i un numero q cada any varia i pq a vegades et prenguin el pèl. I mira que al principi de temporada alguns directius fardaven pq deien que ja havien cobert les pretencions econòmiques que s'havien pressuposat per a aquesta temporada en el tema entrades... Només espero que akesta tarda en la reunió de penyes amb la directiva s'ho hagin repensat i que les penyes hagin defensat molt bé els interessos dels socis i dels simpatitzants. Trobo de molt "********" el demanar ajuda a les penyes per fer coses per atraure a la gent a l'estadi quan son els primers que no fan tot el possible per omplir l'estadi. La patata calenta menjeu-vos-la vosaltres, però no se la passeu a les penyes pq sabeu que sempre ajuden quan ho necessiteu.

PD: Estic indignat, defraudat, trist, desilusionat... i no sé quants qualificatius més per culpa de decisions com akestes. Es nota?
« Darrera modificació: 02 de Abril de 2007, 20:42:10 pm per BIRRI »

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #11 el: 02 de Abril de 2007, 20:43:19 pm »
Lo que si que me ha parecido lamentable es el "desprecio" que ha dejado entrever el señor presidente hacia los NO socios diciendo que si no quieren pagar 12 euros, és lo que hay, y si no quieren pagarlos, que se hagan socios!  :**** eso no puede decirlo un presidente. Y lo de proteger al socio con esta medida no lo veo muy claro la verdad, porque seguramente que si usted fuese preguntando a todos los socios del CES, se quedaria asombrado del tanto por ciento tan elevado de socios que quieren precios más baratos, para asi, dar más ambiente a un partido en el que se necesita que la NCA sea un infierno. Además, con la jornada economica, no se va a recaudar ni la MITAD de lo que se podria haver recaudado con precios normales o algo más bajos, ya que la gente se hubiera animado, conozco a unas cuantas personas que hasta con 10 euros hubieran ido a este partido, pero aora por el simple hecho de ser jornada economica, pues han decidido que no irán. Si ese es el ambiente que buscaban, estoy seguro que desgraciadamente lo aconseguiran. :-\
Esta directiva lo está haciendo muy bien, pero a esta iniciativa, le doy un 0 como una catedral.

PD: Y lo de que el socio paga menos al largo de la temporada, habria que verlo, porque comprando para todos los partidos entradas anticipadas a 6 euros, sale más barato, pero los que somos socios nos hacemos de corazon, porque sentimos a este gran club, y lo queremos lo más alto posible, asi que porfavor, directiva rectificar, y al menos dejar los precios normales, y los socios no pagar.

VISCA EL C.E. SABADELL! I LA SEVA AFICIÓ!! :bandera :scut

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 02 de Abril de 2007, 20:44:30 pm »
Mutio no es podria explicar millor

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12581
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 02 de Abril de 2007, 20:45:54 pm »
Ser soci del Sabadell, és patir, és anar a casa emprenyat sovint, és plorar les derrotes, i alegrarse per les poques victòries. És comprar-se cada any samarretes, bufandes, xupa-xups, i el que es posi per davant pensant que ajudes al club.

Qualsevol Soci del Sabadell, paga més en TOT això, que qualsevol que vingui al cap 19 partits de lliga, play-off i possible copa. Arriba un punt que et planteges si t'estan prenent el pèl o no...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #14 el: 02 de Abril de 2007, 20:48:44 pm »
Ok , estoy deacuerdo , ademas d no conseguir un gran  ambiente , la gente estara muy cabreada y no va a pasar una . No se tiene bastante con estar un año en esta categoria y sin dejar al ekipo  de lado y encima se creen k esto es un Banco. :paret

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1235
« Respondre #15 el: 02 de Abril de 2007, 21:46:29 pm »
La directiva está haciendo una gran temporada y la clasificación del primer equipo lo demuestra. Ahora bien, en esta decisión la han cagado pero bien cagada. Hace dos temporadas, con las entradas a 1 euro en las ultimas jornadas se notó una gran afluencia de gente joven al estadio que todavía hoy estamos notando. Ahora resulta que es al revés, llegan las ultimas jornadas y no sólo hacen pagar al socio sino que 12 € a los no socios. Así no vamos a lograr que se enganche la gente.

Los socios del sabadell vamos a acabar teniendo pesadillas con las jornadas economicas. No teníamos bastante con pagar 12€ en campos como el del Prat (con todos mis respetos) donde te tienes que subir encima de un murete porque sino no ves nada, que además ponen jornada económica en nuestro propio estadio.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #16 el: 02 de Abril de 2007, 23:44:23 pm »
Que no sabe la directiva lo importante que es este partido??  No saben que quedando primeros tenemos muuuchas mas posibilidades de ascender??  Que hay mas importante que ASCENDER este año??  No saben que ganando nos vamos a 5 puntos??  Quedando lo que queda... no saben de la importancia del partido??  No saben que el rival lleva solo 10 goles en contra??  Que es mejor, jugar contra este equipo con 6000-7000 personas (por ejemplo el año pasado contra el mismo equipo), o con las 1500 de siempre si llegamos...??   

RECAPACITEN POR FAVOR!! 
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2370
« Respondre #17 el: 03 de Abril de 2007, 00:11:27 am »
i a la llarga es perden diners pq es pot atreure nous aficionats que vinguin altres partits si s´ho pasen bé e inclus que es facin socis l ány que vé.
Es pan para hoy y hambre para mañana i no sé com volen que vinguin nous socis sinó que el unic que pot pasar es que molts pensin que l´any que vé no es fan pq no els hi surt a compte pq estan pagant tot el any per veure palafrugells, manresa... i un parti una mica guapo en tot el´any i els hi fan pagar.
SI US PLAU RECTIFIQUEU PQ US ESTEU EQUIVOCANT I POTSER EL PRIMER PAS DE QUE NO PUJEM ( ara que la afició estava cada vegada més unida i s´estava creant un ambient guapo no es mereixem això després del que hem patit
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2007, 00:18:25 am per hicks »

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #18 el: 03 de Abril de 2007, 00:29:36 am »
Nous preus Abonaments
Sènior        60 euros
Jubilat/ada  35 euros
Familiar      45 euros
Juvenil        15 euros
Jove           50 euros
Tribuna      75 euros + Carnet
Nens          4 euros

ánimos y entre todos a conseguir dicha cifra y si se supera mejor todavía, los ciudadanos de Sabadell y sus inmediaciones deberían colaborar para lograr los objetivos.      saludos
[/i]

Mensaje enviado por labtec en Diciembre de 2006.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Aquel que se hizo socio en Enero, se va ahorrar casi la mitad de lo que hubiera pagado si hubiera comprado la entrada en todos los partidos de la 2ª vuelta.  Pero, ademas, aquel que se haga socio mañana, se ahorrará dinero ( como mínimo 2 €), si tenemos en cuenta los 4 partidos de Liga que quedan ( 12 +10+10+10) y los 2 partidos de play-off ( 10+10) :   TOTAL = 62 €

De acuerdo que el socio está haciendo esfuerzos para estar con el equipo y que se le tendría que recompensar por éllo, pero creo que si se pide un único esfuerzo en casa será porque es necesario, teniendo en cuenta además que la decisión, como se comprueba en este foro, pudiera ser antipopular.
No digo que el socio no tenga razón en expresar su malestar, pero pensemos que lo último que le interesa a la directiva, creo yo, es crear este clima de desunión. Es importantísimo alcanzar los éxitos deportivos, asumiendo riesgos incluso en la gestión, pero sin poner en riesgo la fragil situación económica de la entidad, cosa que ya han hecho anteriormente otras Juntas y por las cuales aún debemos estar pagando factura.

Sea como sea, lo único que espero en ganar al Reus, y subir a 2ª B ( cosa que todos deseamos).  Y cuantos más seamos, mejor nos lo pasaremos.

P.S. :  Estaríamos dispuestos los socios a pagar 10 € a final de temporada como premio a los jugadores en caso de ascender de categoria?

Ben UNITS el mes jove i el mes vell !!!   Honor al Sabadell  !!!
Honor a la Ciutat !!!  VISCA EL NOSTRE CLUB SEMPRE ESTIMAT  !!!
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2007, 00:33:25 am per Boss.sbd »

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #19 el: 03 de Abril de 2007, 00:32:26 am »
No 'agradat gens la desició de la jornada economica, és una vergonya pels socis :mmmm

PD: Opinió Personal d'un soci
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social