Autor Tema: Srs. directius, rectificar es de SAVIS  (Llegit 8107 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

perditadurango

• Visitant
Re: Srs. directius, rectificar es de SAVIS
« Respondre #40 el: 03 de Abril de 2007, 19:23:25 pm »
Aquí existeix un problema, com a tot arreu. Una cosa és el sentiment del cor i l´altre és el sentiment de la caixa.
Ostres, ara pensava les autoritats també pagaran jornada económica?
Visca el Sabadell

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 03 de Abril de 2007, 19:26:13 pm »
Nois, no puc estar més d'acord amb vosaltres, sobretot amb la reflexió que al respecte ha fet el Mutio. Senzillament, declarar jornada econòmica el partit de lliga amb el Reus és un gravíssim error. És gairebé com dir-li al Reus que vingui tranquil doncs es pot sentir quasi com a casa, amb dos mil persones o tres mil tirant llarg a l'estadi, i un àrbitre, que tan ens està beneficiant aquest any, que podrà pitar el que li roti, doncs en un camp on hi caben prop de 15.000 afeccionats hi acabaran entrant uns tres mil i encara gràcies...
Sincerament, ja no es tracta per pagar o no els 5 euros. Jo sóc soci de tribuna des de ja fa molts anys, els meus sacrificis em costa i la veritat és que ja no ve d'aquí. És sobretot una enorme error des del punt de vista dels no habituals, de la gent que s'acabaria enganxant a l'equip des d'ara fins a final de temporada, i que amb aquests preus optarà per anar a passar la tarda a Barcelona o al Parc Catalunya... Aquesta, senyors directius, és la gent que cal atraure. Repeteixo, jo sóc soci de tribuna, i a mí m'importa poquíssim per no dir gens, que aquesta gent entri al camp gairebé de franc. Vull veure en aquests moments tan decisius de la temprada, una Nova Creu Alta imponent, amb caliu a les grades, que "ruja" en cada falta que ens fagin o en cada gol que marquem.
Vostés mateixos s'han afartat de dir que al llarg de la temporada estaven recaptant més calers de taquilles, però molts més, dels que tenien pressupostats. Doncs a qué ve ara aquesta jornada econòmica? Es tractava simplement de seguir exactament igual. Tinc gairebé la certesa de que de no haver tocat els preus, haguessin recaptat molts més calers, però molts més i a sobre, haguessim vist unes grades arlequinades 100%. Amb aquesta decisió ens estem llançant pedres contra la nostra pròpia teulada. El Sabadell-Reus era un premi pels molts socis que no van dubtar en renovar el carnet malgrat el descens, pels socis que es desplacen cada diumenge amb l'equip... Era un defintiva un reconeixement per aquesta maravellosa afició, pels que van omplir mig camp del Figueres l'any passat o van acabar cantant allò de "a primera, a segona o a tercera, Sabadell!!!!!!!" després de finalitzar el partit a Santa Coloma de Gramanet.
S'han equivocat i greument, i ho sento molt, de veritat. Sr. Soteras a mi no m'ha de protegir ni res ni de ningú, permetim veure una Nova Creu Alta amb 6000 espectadors, permetim veure un entorn de l'estadi col.lapsat el dia del partit, i el demés ho deixem per un altra dia, d'acord?
És un contrasentit bestial, i és quasi segur que recaptarem menys diners dels que podriem haver recaptat si els preus no s'haguessin tocat. Però bé, doctores tiene la Iglesia. i esperem que els molts i molts seguidors, socis del Sabadell que hem criticat aquesta decisió ens equivoquem, però molt em temo que...

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #42 el: 03 de Abril de 2007, 20:01:37 pm »
Jo torno a dir, si el problema es economic de k necessiten els diners per acabar de pulir el presupost o tenir prima per als jugadors de cara al play-off, pk no foten la jornada economica el partit sabadell-girona?¿?¿? No es millor fer una molt bona entrada contra el reus i enganxar a la gent per despres fotra la jornada economica contra el girona? Si la gent surt contenta del reus no su pensara tant despres, i si mes no seriem mes gent k en el cas de k fotin la jornada economica contra el reus...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #43 el: 03 de Abril de 2007, 20:05:22 pm »
ara només falta q plogui i ja veureu quin ambientet q es respirarà a la NCA, se sentiran hasta el soroll de quan tirin l'aigua algun water.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #44 el: 03 de Abril de 2007, 20:14:32 pm »
Jo torno a dir, si el problema es economic de k necessiten els diners per acabar de pulir el presupost o tenir prima per als jugadors de cara al play-off, pk no foten la jornada economica el partit sabadell-girona?¿?¿? No es millor fer una molt bona entrada contra el reus i enganxar a la gent per despres fotra la jornada economica contra el girona? Si la gent surt contenta del reus no su pensara tant despres, i si mes no seriem mes gent k en el cas de k fotin la jornada economica contra el reus...

company jos aquesta bola es mentida.........por ten tota la temporada dient que recaptaben mes del que esperaben de taquilles.......que tenien ja cobert el presupostat per tota la temporada d'ingresos de venda d'entrades(i aixo ja fa setmanes que ho van dir)

asobre escoltant al "senyor" de la penya sabadell,encara tindrem que donar les gracies perque NO FARAN CAP JORNADA ECONOMICA MES D'AQUI A FINAL DE LLIGA REGULAR!!!!!!! nomes faltaria despres del reus nomes queden 3 partits de lliga a casa,per cert gran "democrata"aquest senyor que diu que la directiva no a de donar cap explicacio als socis,i es curios parlen amb 3 penyes i tots a "llepar" el culet a la directiva...PER CERT FELICITO AL MANEL QUE ES L'UNIC QUE DIU EL QUE PENSA DE VERITAT EL SOCI I AFICIONAT DE PEU,VAJA L'UNIC QUE DIU QUE LA GENT NO VOL AQUESTA JORNADA ECONOMICA

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #45 el: 03 de Abril de 2007, 20:25:51 pm »

company jos aquesta bola es mentida.........por ten tota la temporada dient que recaptaben mes del que esperaben de taquilles.......que tenien ja cobert el presupostat per tota la temporada d'ingresos de venda d'entrades(i aixo ja fa setmanes que ho van dir)

asobre escoltant al "senyor" de la penya sabadell,encara tindrem que donar les gracies perque NO FARAN CAP JORNADA ECONOMICA MES D'AQUI A FINAL DE LLIGA REGULAR!!!!!!! nomes faltaria despres del reus nomes queden 3 partits de lliga a casa,per cert gran "democrata"aquest senyor que diu que la directiva no a de donar cap explicacio als socis,i es curios parlen amb 3 penyes i tots a "llepar" el culet a la directiva...PER CERT FELICITO AL MANEL QUE ES L'UNIC QUE DIU EL QUE PENSA DE VERITAT EL SOCI I AFICIONAT DE PEU,VAJA L'UNIC QUE DIU QUE LA GENT NO VOL AQUESTA JORNADA ECONOMICA

Amic dagar sigui kin sigui el motiu per el k volen fer jornada economica no es el moment ideal contra el reus...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
ke mes volen de l'afició?
« Respondre #46 el: 03 de Abril de 2007, 22:52:51 pm »
- Paguem un dels abonaments més cars de 3ª

- Anem cada 15 dies a voltar per catalunya pagant l'entrada dakells camps

- Seguim anant com l'any passat al camp tot i el descens.

- S'ens ven la motot de ke fa mesos ke el presupost d'entrades esta cobert

Despres de pasar les mil i una i de deixarnos la pasta pels camps veins... ara tenen els c... de demanar-nos ke paguem? MÉS? el partit ke havia de servir per omplir el camp... servirà per encabronar al soci i crear un clima enrarit a les grades...

Després d'axio. mimagino que tots els socis que donem suport cada dia a l'equip haurem de pagar apart un abonament especial per al playoff no? i apart del abonament, aurem de pagar encara mes si es fa una jornada economica en akest playoff? fins a on estan disposats a estirar la corda de la paciencia de l'afició?

Si es vol fer caixa, que possin les entrades a 15 o 20€, pero no castiguin més al soci!

No em keixo per pagar 5€ (ke pel sabadell pago aixo i mes), em keixo de ke despres de tot el ke l'acició ha fet, fa, i farà per l'equip i el club en general, des de la directiva no es tingui cap detall (significatiu) envers l'afició.

Ah, i tenir un detall significatiu no es donar una samarreta o repartir banderetes de paper (per cert, fetes per lespenyes) a l'entrada de l'estadi, es no aprofitarse encara més d'un sentiment.

jo per suposat, pagare els 5 € i aniré, el sentiment es casi com l'esperança, mai es perd.

pero... SRS. DE LA DIRECTIVA, S'ESTAN EQUIVOCANT.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #47 el: 03 de Abril de 2007, 23:21:38 pm »
El que hem fa gracia es que deien que les recaudacions de les entrades eren moooolt superiors, i arriben i apujen el preu de les entrades per "igualar el preu al dels altres estadis". A veure, si em dius que la gent que ve d'altres camps fos numerosa, vale. Pero aquesta temporada, el 99.5 % dels diners recollits a guixeta han estat arlequinats, i encara els fem pagar més. Ara, a mes d'apujar els preus, fotem jornada econòmica. Jo tinc clar que últimament l'equip va millor, i ve menys gent, o un número molt similar, quan no ha fet gaire fred ni mal temps en tot l'hivern i lo normal amb la trajectoria de l'equip hauria estat que el número augmentés... No ens adonem que hem de començar JA a enganxar a més gent per fer pinya en l'hipotètic, perque encara no el tenim, play-off?? A més, estem parlant de que no tenim el play-off encara, i pensem en diners per pagar un ascens? Per pagar un bon equip a segona "B"?
MEEEEEEECC! Pifia al canto :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #48 el: 03 de Abril de 2007, 23:40:39 pm »
Por cierto, una curiosidad:

Socios:       Normalmente:  0 Euros ----- Partido del Reus: 5 Euros ===   Subida de 5 Euros
No socios:  Normalmente: 10 Euros---Partido del Reus:  12  Euros ===  Subida de 2 Euros

Bien. Ya sabemos quien se rasca el bolsillo aqui, no??   Eso de proteger al socio....  "retiro lo dicho"??    :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #49 el: 03 de Abril de 2007, 23:41:24 pm »
Jo hi estic TOTALMENT EN CONTRA, i crec que la directiva s'esta equivocant MOLT.

Trobo indignant que s'hagi de pagar més diners, i més aquest any, en que com molt bé heu dit alguns, la gent s'està deixant molta pasta anant a recolçar l'equip als desplaçaments.

El partit contra el Reus serà molt important, i ara que les coses van bé...  ja es podien haver estalviat aquesta brillant idea per enrarir l'ambient!!!

El dia del Reus tothom hauria d'anar al camp com sempre, sense pagar de més!!!!! i animar l'equip com sempre, i guanyar i asegurar mig play-off!!

Òscar

PD: Com a membre dels @rlekinats.com no em sento gens identificat amb el que acabo de veure a la web de Radio Sabadell sobre que "Les penyes accepten que el partit del Centre d'Esports davant el Reus sigui un dia de jornada econòmica".

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #50 el: 03 de Abril de 2007, 23:48:38 pm »
Crec, com es deia a un altre post, q els preus no són d'escàndol...

pero em sembla q el debat q el soci ha posat sobre la taula és un altre:

1. es més important fer caixa q omplir l'estadi (per posar un exemple, baixar de 6.000-5.000 aficionats a 3.000-2000)?

2. I MÉS IMPORTANT ENCARA: REALMENT ES FARÀ MÉS CAIXA D'AQUESTA MANERA?
Les matemàtiques són molt tramposes... en aquest cas a curt termini. I a llarg termini... no era l'hora de despertar l'interés a la ciutat? Jo tinc molta fe en els aficionats fidels del Sabadell i em donava la sensació q aquest dies ells serien els millors publicistes del CE Sabadell... els primers q empentarien a més gent cap a l'estadi (potser futurs espectadors). Ara tindrem menys armes, ens les han tret.

Estic segur q la directiva ho fa amb les millors intencions (això és indiscutible), però si us plau, escolteu la il.lusió q irradia l'afició arlequinada davant d'un probable play off.

Em pregunto:

. algú dels socis signants no es comprometria a pagar 5 euros voluntàriament (guardioles o a canvi d'altres ventatges) si baixessin els preus? Estic segur q tots adquiririen el compromís, senzillament pq a la gent q cada diumenge ve a l'Estadi no li importa els diners, la ràbia q han demostrat en aquest foro és pq tenen por a que hi hagi gent q deixi d'anar... i perdre l'oportunitat de crear ambient (present i de futur) a la Nova Creu Alta! Per què no fem una campanya per obtenir calers per primes? Per què no es demana  a les penyes q col.laborin directament en aquest àmbit?

. i, en tot cas, no es podria treballar amb el partit del reus de cara al del Girona? Que els socis puguin comprar totes les entrades q vulguin pel partit del Reus per un preu reduït... o q puguin comprar entrades per avançat pel partit contra el Girona (calers i gent assegurats). O si no queda més remei... enganxar la gent contra el Reus i fer la jornada econòmica contra el Girona.

Sincerament, com s'ha vist als pocs missatges q he deixat dins d'aquest foro, no m'agrada opinar sobre aquest tipus de temes... però el meu forofisme pel Sabadell ha sentit impotència quan ha conegut aquesta notícia. No tindria la consciència tranquil.la si no afegeixo una cosa. Aquesta temporada fa vint anys q vaig amb molta freqüència a l'Estadi. Des de que treballo a la revista no he tornat a fer-me soci, ja que treballo els diumenges per la tarda. No obstant, entre la segona volta de la passada campanya i aquesta temporada (els mals moments et criden), he anat a uns 15 partits (sempre marxant a mitjans de la segona part i arribant tard a treballar). He invitat a molts amics i sempre he passat per les guixetes (mai entraré dins d'aquest camp amb acreditació de premsa si no es per a treballar). Aquest any he pagat 50 euros en dues ocasions. Si hi ha una guardiola, aquest serà el bitllet que hi ficaré, pq per mi és molt més important saber q vindran 10 'socis' més o q podrem convèncer a venir a uns quants 'no socis' q aquesta quantitat... sobretot si a la llarga el club acaba guanyant esportiva i econòmicament.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #51 el: 04 de Abril de 2007, 00:08:31 am »

PD: i 3a pregunta (gràcies Dagar per recordar-lo)... dins de l'últim play off q vam disputar, on es va fer millor taquilla: al Sabadell-Orense (jornada econòmica) o al Sabadell-Burgos (preus normals i nº d'espectadors mooolt superior)????? M'agradaria conèixer aquestes dades econòmiques.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #52 el: 04 de Abril de 2007, 01:15:30 am »
Entrada anticipada = 9 € 
Entrada habitual en un partido en la NCA = 10 €

Lo dels 5 € dels socis no cal coemntar-ho doncs la majoria dels foreros no ho veuen com un problema, sino que estan d'acord en col.laborar.
 La història també ens diu que els que pagarien 10 € per anar a veure el partit pagaràn 12 € si cal, i els que no estan disposats a pagar 12 € tampoc vindrien si haguessin de  pagar 10 €.
Una altra cosa serà el play-off, i aqui si que potser caldrà "facilitar" que la ciutat s'aboqui amb el seu equip.
 Gracies pel teu suport al nostre club sempre estimat !!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #53 el: 04 de Abril de 2007, 01:44:57 am »
I lo de treure les 15 entrades gratuites de l'arlequinat? això ja es el colmo perderan molta pasta si regalen 15 entrades en fi han perdut els papers totalment  :****
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #54 el: 04 de Abril de 2007, 07:24:27 am »
El tema de les penyes és penos que sempre diguin si senyor
SI US PLAU DIRECTIVA PEL PLAY-OFF ENTRADES POPULARS VOLEM UNA NOVA CREU ALTA PLENA DE GOM A GOM

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #55 el: 04 de Abril de 2007, 09:57:03 am »
guti no faltis el respecte a les penyes, perque es pot dir el que vulguis i es poden dir temes per suposat que hi han opinions que tenen mes pes que d'altres,pero hi ha molta igualtat , i es va parlar del tema ens van exposar coses economicament parlant y que estant fent coses no se ,pero no diguis que tenen ******* la gent de les penyes perque es va parlar i prou,encara que siguis soci es a queixarte a les oficines no se pero no diguis que la gent no te ******* home company  :beer2 :beer2

Marc jo no falto MAI al respecte a ningú, en tot cas són elles (la majoria de penyes) les que es falten al respecte a si mateixes. Moltes en tenen prou amb seguir fent la pilota a la directiva perquè els hi fa l'efecte que així formen part dels VIPS, juas juas juas juas. No serveixen al Sabadell, serveixen als seus propis interessos. Jo no estic gens identificat amb les Penyes antigues i "importants" del Sabadell, perquè estan plenes de dinossauris i fòsils que només saben viure dels temps passats i no tenen ni visió de futur ni les forces ni les ganes per lluitar com s'ha de lluitar avui dia. Que deixin pas a les noves generacions d'arlekinats amb sang nova i que es jubilin. No per ser antics tenen la exclussiva de ser del Sabadell. El Sabadell és més que tots els tejemanejes que puguin fer.

Les Directives sempre han fet servir les penyes (que estan plenes de forofos piloteros) per als seus propis interessos i per intentar manipular a la resta de socis i aficionats que no formen part de cap penya. De fet, la gent que no es de penyes té tendència a creure's el que diuen les penyes.

No dubto que hi hagi algú que en les reunions digui les coses com són, però ja t'asseguro jo que s'encarreguen els demés penyistes de tapar el tema i de justificar per darrera davant la directiva les veus discordants. Jo he sentit personalment dir davant meu que la majoria de penyes "noves" són una m.e.r.d.a, que estan formades per gent jove que no té ni **** idea del que significa el Sabadell i que han de comptar només amb les penyes històriques.

Jo no tinc diners, però tinc sentiment arlekinat i tinc la idea de muntar algun dia una mena de "Plataforma Pro-Sabadell" que no sigui opositora a les Directives, ni molt menys, però que serveixi per donar veu alta i clara als socis i aficionats que no estiguin d'acord amb les actuacions de les Directives.

D'alguna manera s'ha de fer sentir la veu de l'aficionat "de a pié" sense que la ofeguin els mitjans de comunicació o les pròpies penyes.

I et ben asseguro que anar en contra d'algunes decisisions equivocades de la Directiva no és anar contra el Sabadell, que quan us poseus en plan "Robin Hood" de defensor de los pobres, perdeu la referència de la realitat i us mengen el coco.

:xin-xin
« Darrera modificació: 04 de Abril de 2007, 10:02:19 am per GUTI »
Forero Més Catxondo

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #56 el: 04 de Abril de 2007, 10:27:58 am »
Tens raó Guti. Tothom pot tindre la seva opinió però no entenc que totes les penyes estiguin d´acord i no ha hagi ni una que no ho trobi bé . Com es veu en aquest forum hi ha opinions de tota mena (la majoria en contra) i en canvi en les penyes no. No ho arribo a entendre

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #57 el: 04 de Abril de 2007, 10:40:08 am »
guti estic amb tu,i que sapigueu que els mes critics sempre som els hools, pero no se yo tinc tantes ganes de pujar que no penso amb altres coses, pero bueno, anem al camp i alla reivindiqueu-vos amb pancartes , que la gent sapiga que no s'esta d'acord, pero penseu que aixo de deixar de ser soci, ens perjudica a nosaltres perque per sobre de tot, l' escut es el que importa
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #58 el: 04 de Abril de 2007, 12:38:02 pm »
Tens raó Guti. Tothom pot tindre la seva opinió però no entenc que totes les penyes estiguin d´acord i no ha hagi ni una que no ho trobi bé . Com es veu en aquest forum hi ha opinions de tota mena (la majoria en contra) i en canvi en les penyes no. No ho arribo a entendre

Que diguin que totes les penyes hi estan dacord, no significa que a nivell particular els integrants d'aquestes penyes també hi estiguin dacord.

Pero és més complex del que sembla això....  ???
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #59 el: 04 de Abril de 2007, 14:00:41 pm »
Sempre podem fer pressió ambiental al Olimpia veient els jugadors del amateur a 2ª Regional, i veure el futbol de franc.

Volem un sabadell de 2ª Regional de franc, o un Sabadell competitiu, i que potser algun dia retorni a primera?