Nois, no puc estar més d'acord amb vosaltres, sobretot amb la reflexió que al respecte ha fet el Mutio. Senzillament, declarar jornada econòmica el partit de lliga amb el Reus és un gravíssim error. És gairebé com dir-li al Reus que vingui tranquil doncs es pot sentir quasi com a casa, amb dos mil persones o tres mil tirant llarg a l'estadi, i un àrbitre, que tan ens està beneficiant aquest any, que podrà pitar el que li roti, doncs en un camp on hi caben prop de 15.000 afeccionats hi acabaran entrant uns tres mil i encara gràcies...
Sincerament, ja no es tracta per pagar o no els 5 euros. Jo sóc soci de tribuna des de ja fa molts anys, els meus sacrificis em costa i la veritat és que ja no ve d'aquí. És sobretot una enorme error des del punt de vista dels no habituals, de la gent que s'acabaria enganxant a l'equip des d'ara fins a final de temporada, i que amb aquests preus optarà per anar a passar la tarda a Barcelona o al Parc Catalunya... Aquesta, senyors directius, és la gent que cal atraure. Repeteixo, jo sóc soci de tribuna, i a mí m'importa poquíssim per no dir gens, que aquesta gent entri al camp gairebé de franc. Vull veure en aquests moments tan decisius de la temprada, una Nova Creu Alta imponent, amb caliu a les grades, que "ruja" en cada falta que ens fagin o en cada gol que marquem.
Vostés mateixos s'han afartat de dir que al llarg de la temporada estaven recaptant més calers de taquilles, però molts més, dels que tenien pressupostats. Doncs a qué ve ara aquesta jornada econòmica? Es tractava simplement de seguir exactament igual. Tinc gairebé la certesa de que de no haver tocat els preus, haguessin recaptat molts més calers, però molts més i a sobre, haguessim vist unes grades arlequinades 100%. Amb aquesta decisió ens estem llançant pedres contra la nostra pròpia teulada. El Sabadell-Reus era un premi pels molts socis que no van dubtar en renovar el carnet malgrat el descens, pels socis que es desplacen cada diumenge amb l'equip... Era un defintiva un reconeixement per aquesta maravellosa afició, pels que van omplir mig camp del Figueres l'any passat o van acabar cantant allò de "a primera, a segona o a tercera, Sabadell!!!!!!!" després de finalitzar el partit a Santa Coloma de Gramanet.
S'han equivocat i greument, i ho sento molt, de veritat. Sr. Soteras a mi no m'ha de protegir ni res ni de ningú, permetim veure una Nova Creu Alta amb 6000 espectadors, permetim veure un entorn de l'estadi col.lapsat el dia del partit, i el demés ho deixem per un altra dia, d'acord?
És un contrasentit bestial, i és quasi segur que recaptarem menys diners dels que podriem haver recaptat si els preus no s'haguessin tocat. Però bé, doctores tiene la Iglesia. i esperem que els molts i molts seguidors, socis del Sabadell que hem criticat aquesta decisió ens equivoquem, però molt em temo que...
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!