Autor Tema: HEU PENSAT EN NO RENOVAR EL CARNET?  (Llegit 1790 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: HEU PENSAT EN NO RENOVAR EL CARNET?
« Respondre #20 el: 05 de Abril de 2007, 00:06:14 am »
si es normal pero en partidos tan importantes como el ke nos viene ahora lo ves normal??? pos ale pagame la mia! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #21 el: 05 de Abril de 2007, 00:08:21 am »
En primera i segona divisió li veig el sentit però ara que estavem tan animats i tenim que anar fent pinya i caliu cap el play-off que el més important és pujar i fer de la nova creu alta una olla a pressió i que ja sortim guanyant 1-0 per el públic abans de començar

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #22 el: 05 de Abril de 2007, 00:49:59 am »
Bé, jo seré sempre soci del Sabadell, i això que per motius de feina no puc venir gaire a l'estadi.

Penso que potser n'estem fent un gra massa.
Crec que els preus per a veure un Sabadell - Reus, són tant raonables com els emoluments que cobren els jugadors dels equips de 3ª Divisió, potser, en la meva opinió, sobrevalorats.

Volem tenir jugadors de qualitat, que el Sabadell estigui a dalt, qu8e pugi de categoria, però ens consta pagar uns euros per a colaborar en que sigui així.

Llavors la meva pregunta és, la plantilla s'ha de financiar exclusivament amb els ingressos atípics, incloent els diners que posen de la seva butxaca els directius?

Tenim els socis alguna responsabilitat en colaborar amb que l'equip estigui al dia de pagament, i poder tenir un equip competitiu?

Estic en part d'acord que no solament els directius tenen que posar els diners, però pensa que el soci ja paga el seu carnet, o sería normal que per anar al Club Natació, tinguesis que pagar un mes extra, perque els i cuadresin els números .
Aixó o tenen que calcular abans.

:clap :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!