Quatre gats (no la penya)
Serem els de sempre!
Fa temps vaig obrir un post comentar que hi havia dues postures a seguir davant els grans partits com Reus i els del play-off: fer ambient o fer caixa. No cal dir quina s'ha triat i crec que és l'equivocada.
El Sr. Soteras ahir va parlar per la ràdio i va comentar que ells sempre estarien amb els socis, que el tema de la jornada econòmica sempre s'havia fet i que el que no farien mai és que no sortís a compte fer-se soci...
Doncs bé, jo opino diferent. El tema dels socis, a principi de temporada ja saps que tens una massa social d'unes 2000 persones que faci sol, plogui o nevi es faran socis. Què pots fer davant aquesta situació? Doncs o "els defenses" com va dir ahir el president, o pots obrir les portes als no socis que en un futur poden ampliar aquesta massa social.
Trobo bé que se'ns defensi, però em sembla que a la majoria de socis el que prefereix ara és que a la Creu Alta vagin 10.000 persones a fer ambient i que puguin ajudar a l'equip, no pas que s'hagi de pagar 12 euros... perquè no ens enganyem, l'aficionat que va un cop l'any a la Creu Alta no paga 12 euros per veure un partit de tercera!! Sense anar més lluny jo vaig anar a veure els vuitens de final de la UEFA per 10 euros...
I ja per últim, el Sr. Soteras va dir alguna cosa semblant a això: "Si cada setmana el soci es desplaça als camps i paga a equips rivals, perquè no ho hauria de fer ajudant al seu propi club?" A mi m'agradaria donar-li un gir a la truita, i dir: Si cada setmana hem de pagar per veure al Sabadell fora, haurem de pagar ara també a casa? I si, trobo lògic el tema de les jornades econòmiques, cada any es fan, però s'haurien de plantejar a principi d'any, no 1 setmana abans del partit... i més aquest any, que al soci no se'l pot demanar res més, que ha acompanyat a l'equip jornada rere jornada, que s'ha fet soci malgrat baixar... Era imprescindible fer la jornada econòmica? I ja no és per 5 o per 10 euros, és simplement el fet d'haver de passar per la guixeta.