Autor Tema: CE SABADELL - CF REUS  (Llegit 33054 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
  • Gènere: Masculí
    • 100x100 Reus
CE SABADELL - CF REUS
« el: 21 de de 2007, 16:44:02 pm »
Bueno ja nomes queden dos jornades per viure aket super partidas.. :wacky: i segurament la afició del Reus tornara a  fer un desplaçament massiu si les coses no fallen amb algunes coses...

Jo voldria demanar una proposta i que en tots els camps que he anat amb la penya sempre ens an cobrat 15€ per una p*** entrada de futbol, i jo demanaria que per aquest partit no hi hagi JORNADA ECONOMICAA  :visca i que siguin el preu de les entrades normaletes k krek k les teniu a 8€ i anticipades 6. Preu raonable.

Bueno ja parlarem daket partidas i k x fi visitare la NCA  :balla

SALUT :xin-xin

"FORÇA REUS OEOEOEE"
« Darrera modificació: 05 de Abril de 2007, 20:35:48 pm per WebTeam SBD »
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: CE SABADELL - CF REUS
« Respondre #1 el: 21 de de 2007, 16:52:46 pm »
No crec que es canviin els preus per el partit del Reus, ja que necesitarem una molt bona entrada per aconseguir una victoria que pot ser decisiva per quedar primers a la classificació.Esper o i desitjo que el partit el comencem com a liders aixi podriem donar la "puntilla" als Reusencs pero encara falten 2 jornades molt complicades que s'han de guanyar per poder començar el partit com a liders. 

I et desitjo Gerard una bona estada a la capital del Vallès Occidental  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #2 el: 21 de de 2007, 16:55:47 pm »
Si no m'equivoco el preu es de 10 € la general i 6 € anticipada. La vostra directiva pot demanar entrades d'aquestes a la directiva del Sabadell tal com fem nosaltres als desplaçaments.

No crec que pujin els preus. Això no es Sant Boi
SANGUI

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 21 de de 2007, 18:23:26 pm »
personalment gerard as dit coeses mes o menys raonables, menys el que vas comentar de la meva penya, pero alla a reus va haver molt merder a segona b,esperu  que no pasi res pero no pasi com alla cuan van començar a dir terressa ole ole i coses d'aquestes salutacions :pilotasso
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

• Infantil
    • 100x100 Reus
« Respondre #4 el: 21 de de 2007, 19:53:18 pm »
personalment gerard as dit coeses mes o menys raonables, menys el que vas comentar de la meva penya, pero alla a reus va haver molt merder a segona b,esperu  que no pasi res pero no pasi com alla cuan van començar a dir terressa ole ole i coses d'aquestes salutacions :pilotasso

Ome..jo sempre he vist HHVV com una penya com tu ja saps el k penso...i si no es aixi ja mo demostrareu el dia del partit contra el Reus ;) i que segurament tu tinguis rao ja que estas dintre aket grup. Naltros anirem igual no ens hem d'amagar de res. Si des de laltre gol a Reus ja vaig veure que hi havien alguns problemes am els bofios pro wno aixo es normal  ;D
Ja ens veurem, salut

:visca
A.C.A.B.

---------------------------------------------------------------

Doncs millor que nomes valgui 10€o 6€ la entrada, perk ja staba fins el collOoNs de pagar 15€!!

Vinga ja nirem parlant, k ara ens tenim que centrar en els nostres partits importantisim per a les nostres inspiracions.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #5 el: 21 de de 2007, 20:03:59 pm »
es un partit crucial, el millor de la temporada excloent el play-off, ens juguem el lideratt, hem d'omplir la nca am mes de 7000 persones xq no sescapin els 3 pts.

sabadell 2-1
Visca el Sabadell!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #6 el: 21 de de 2007, 20:09:20 pm »
Vaja partidas, jo crec que es un partit per un empat, ja que ningu vuldra arriscar massa. La gent de Reus, per el que vaig veure quan van venir a Vilanova, molt correctes. Espero que sigui un partit sense incidents i es vegi el normal d´aquest partit, un partidas entre els 2 millors equips del grup.  1-1. :botador
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #7 el: 21 de de 2007, 22:12:22 pm »
Vaja partidas, jo crec que es un partit per un empat, ja que ningu vuldra arriscar massa. La gent de Reus, per el que vaig veure quan van venir a Vilanova, molt correctes. Espero que sigui un partit sense incidents i es vegi el normal d´aquest partit, un partidas entre els 2 millors equips del grup.  1-1. :botador

Jo crec k el sabadell no s'hauria de conformar amb l'empat, es important empatar el goal average i si pot ser guanyar-lo. Jo dic k kedaran 2-0  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 21 de de 2007, 22:16:50 pm »
no comencem a parlar d'un partit tant important, sense saber que farem aquesta setmana contra el santboià i contra l'europa d'aqui 2....jo firmo guanyar aquests 2 partits que venen, i perdre contra el reus...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 21 de de 2007, 23:01:08 pm »
no comencem a parlar d'un partit tant important, sense saber que farem aquesta setmana contra el santboià i contra l'europa d'aqui 2....jo firmo guanyar aquests 2 partits que venen, i perdre contra el reus...
perdre amb el Reus? de cap manera.
Jo firmo en guanyar aket diumenge, empatar a camp del Europa i guanyar al Reus d'aquí 25 dies ( q entre mig tenim Setmana Santa!)

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #10 el: 22 de de 2007, 11:40:16 am »
reusenc, d'acord amb tu

A.C.A.B    :clap2 :clap2 :clap2 :clap2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #11 el: 23 de de 2007, 20:08:25 pm »
Només que vingui la mateixa gent que l'any passat ja seria bastanta gent, la general de davant de tribuna feia goig, estava a tope.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #12 el: 24 de de 2007, 12:40:25 pm »
L'any passat estava molt però que molt ple, ojalá tornem a ser els mateixos... hem de fer més propaganda encara... però no posar CE Sabadell FC vs Reus Dep. sino posar que ens la juguem, i que es un partit crucial per jugar el play-off i que ens juguem el liderat!!  :dance

Si es vol guanyar el partit no s'ha de lesionar ningú i els jugadors han d'estar al 100%, Ramon Moya ha de posar l'alineació més bona que pugui aver perque es una prova de foc. S'ha de guanyar si o si!  :xin-xin
 :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #13 el: 25 de de 2007, 19:56:57 pm »
Guanyara el sabadell 1-0 gol de sierra en el minut 93.

• Infantil
    • 100x100 Reus
« Respondre #14 el: 25 de de 2007, 20:02:21 pm »
Guanyara el sabadell 1-0 gol de sierra en el minut 93.

No tinc gens clar k guanyi el Sabadell, ho dic perk avui el Reus a perdut i a Sabadell o donara tot i es veura qui es el rey de la tercera divisió i qui te la millor defensa de tota spanya, dona igual la gent k porteu, mira la gent k vau nar a Reus i va guanyar el Reus 1-0 jeejej, avui stik una mica calent pel robatori davui...pro wno ja sem pasara diumenge k be.

:beer2
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 25 de de 2007, 20:10:01 pm »
l'any passat al sabadell-reus erem uns 8.000

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #16 el: 27 de de 2007, 15:41:51 pm »
ºperdoneu : kin dia es juga contra el reus? el 8 o el 15?
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #17 el: 27 de de 2007, 15:44:52 pm »
ºperdoneu : kin dia es juga contra el reus? el 8 o el 15?

el 15  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #18 el: 27 de de 2007, 15:47:03 pm »
per setmana santa no hi ha lliga  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #19 el: 27 de de 2007, 15:49:07 pm »
es juga el 15, per setmana santa hi ha descans. menys mal !!

per cert, cec que guanyarem i ens faltaran -un cop acabat el partit- tres punts per assegurar matemàticament els play-off.

després quedar primer tan me fot. només m'interessa enquadrar els play-off amb equips navarressos, càntabres, asturians, aragonessos, ...