Autor Tema: CE SABADELL - CF REUS  (Llegit 33933 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: CE SABADELL - CF REUS
« Respondre #20 el: 27 de de 2007, 15:51:50 pm »
Doncs jo crec que es molt important quedar primer, jugar-te un ascens a casa no es el mateix que fer-ho a fora, en qualsevol camp de deu ens sera molt mes complicat aconseguir-ho que en una Nova Creu Alta plena  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
sabadell-reus (y jornada econòmica)
« Respondre #21 el: 30 de de 2007, 14:05:37 pm »
doncs e llegit al diari de sabadell que potser per el sabadell-reus el club farà jornada econòmica, amb algun preu especial per als socis...jo personalment no ho trovo malament si es poden treure alguns calarons, tots ens ho fan a nosaltres en cada desplaçament(exceptuan les entrades avançades) per que no nosaltres? per un partit... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: sabadell-reus (y jornada econòmica)
« Respondre #22 el: 30 de de 2007, 14:34:39 pm »
pero a RS diuen que el club vol omplir el camp amb 5 o 6000 persones, ¿amb jornada economica ho aconseguiran?nose, jo no vull criticar aquest tema pero el soci del sabadell paga una cuota bastant alta per estar a tercera divisio si a sobre em de pagar.......
bueno  que no sembli que jo no vull pagar eeeeh que jo nomes vull donar un altre punt de vista, crec que si al final els socis paguem sera bo pel club  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #23 el: 30 de de 2007, 14:50:25 pm »
Doncs nose, per una part amb jornada economica guayarien diners pk els de sempre segur k anem, pero mes gent no crec k hi vagi, sense jornada economica vindria mes gent, si mes no venen a ser els mateixos beneficis pero amb mes gent al estadi en el segon cas...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #24 el: 30 de de 2007, 14:52:39 pm »
pero a RS diuen que el club vol omplir el camp amb 5 o 6000 persones, ¿amb jornada economica ho aconseguiran?nose, jo no vull criticar aquest tema pero el soci del sabadell paga una cuota bastant alta per estar a tercera divisio si a sobre em de pagar.......
bueno  que no sembli que jo no vull pagar eeeeh que jo nomes vull donar un altre punt de vista, crec que si al final els socis paguem sera bo pel club  ;)

Totalment d'acord amb aquest punt de vista  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

joseph

• Visitant
« Respondre #25 el: 30 de de 2007, 16:06:04 pm »
Jo contra el REUS, no faria JORNADA ECONÓMICA, al contrari, es un partit molt important i es necesitará molt public, sempre ja el partit seguent contra el GIRONA, que a lo millor el panorama ja estará mes despejat.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 30 de de 2007, 16:11:24 pm »

Jo també estic d'acord amb el Panso.
Seria LAMENTABLE que els socis, haguéssim de pagar per veure el nostre Sabadell a casa. Tan me fa que siguin 50 cèntims. I no és pels diners, és per la poca destresa que em demostrarien els directius envers una afició, que molts, hem anat, sino a tots, a la majoria de desplaçaments. Ja ens claven entre 10 i 12 euros a la majoria de camps. Diners que gastem per veure el Sabadell fora de casa, només falta que haguem de pagar també, per veure'l a la Creu Alta.

A més, el més important davant el Reus, és reunir el major número d'espectadors, no de fer calers. Que pocs en fariem, crec jo.

NO A LA JORNADA ECONÒMICA

PD, no és un post crític, sinó que donc la meva opinió en cas que es volgués fer això de la jornada econòmica. De fet, jo no he sentit res al respecte.  :ok

Salutacions i Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #27 el: 30 de de 2007, 16:56:38 pm »
Jo crec q seria una cag....da bastant gran fer pagar als socis el dia del Reus.
Crec q és un partit en el q es necessita és el màxim d'afició possible i si fan pagar als socis doncs això no o aconseguiran, és més anirà menys gent q habitualment.
No sóc partidari q akesta temporada es faci pagar en cap partit al soci del CE Sabadell a la NCA,  vaja una temporada en la q e´més important és tornar a fer afició i en un dels pocs partits espectaculars de la temporada en el q podríem ser uns 4000-4500 aficionats fan pagar doncs q tinguin en compte q llavors no crec q passem els 2000-2500, ells mateixos o AFICIÓ O DINERS q triin.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #28 el: 30 de de 2007, 21:05:06 pm »
Espero que no es fassi pagar... veiam si al final no fan pagar al soci, crec que aniriem els mateixos però no més, i el que se necessita es més gent!  :boig :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #29 el: 30 de de 2007, 21:17:21 pm »
Me disgusta que una gran parte de los foreros, hayan dando más atención al partido de la siguiente semana que al de esta, nada más me tengo que fijar en la estadística de las visitas y de los mensajes, creo que cada cosa a su tiempo y que desgraciadamente para nuestros intereses, el amigo Gerard_reusenc ha sabido desviar la atención de lo que más nos debe primar  y preocupar y esto no es otra cosa que el próximo partido contra el CE Europa de pasado mañana. Luego ya llegará el momento dedicarnos por entero a este partido, pero como digo cada uno es libre de hacer lo que realmente quiera.
                                                      :beer2

PD: una felicitación para el seguidor del Reus Deportivo, Gerard_reusenc.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #30 el: 30 de de 2007, 23:13:15 pm »

Hi ha una cosa que em crida molt l´atenció del Reus i és que tot i ésser un equip enormement sòlid defensivament tant a casa com a fóra, marca molt poc gols en camp contrari.  Curiosament només 1 més que el Perelada, per exemple.  Teòricament pot resultar un partit on el més difícil pot ésser "obrir la llauna" visitant.  Tot i així, aquests partit són molt especials i a vegades les estadístiques no són massa indicatives.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #31 el: 30 de de 2007, 23:50:48 pm »
No seamos tontos y pensemos antes en el Europa :cool

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #32 el: 30 de de 2007, 23:56:06 pm »
Es veritat, a fora no marca gols (encara que tampoc en rep gaires). Jo puc parlar del partit que va jugar a Vilanova, i allà em va demostrar que es un bon equip, amb molt bon toc, pero que no xuta a porta. De fet, el gol del empat que van fer, va arribar al minut 90 en la segona rematada a porta que van fer.

Crec que si es marca a la primera part el partit estara mig guanyat, perque es veritat que no solen remontar en camp contrari. Tenint en compte que al camp del Prat en va fer 4, treients aquests, quants gols ha marcat en camp contrari? Poquets, poquets... Aixo fa pensar que "no es tan fiero el león como lo pintan", al menys a fora de casa, i ara que ha baixat a la tercera posicio vindrà amb moltes precaucions, segur que buscant el 0-0.

A por elloooooos!!!!
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #33 el: 31 de de 2007, 13:54:49 pm »
Es veritat, a fora no marca gols (encara que tampoc en rep gaires). Jo puc parlar del partit que va jugar a Vilanova, i allà em va demostrar que es un bon equip, amb molt bon toc, pero que no xuta a porta. De fet, el gol del empat que van fer, va arribar al minut 90 en la segona rematada a porta que van fer.

Crec que si es marca a la primera part el partit estara mig guanyat, perque es veritat que no solen remontar en camp contrari. Tenint en compte que al camp del Prat en va fer 4, treients aquests, quants gols ha marcat en camp contrari? Poquets, poquets... Aixo fa pensar que "no es tan fiero el león como lo pintan", al menys a fora de casa, i ara que ha baixat a la tercera posicio vindrà amb moltes precaucions, segur que buscant el 0-0.

A por elloooooos!!!!

No os refieu de les estadistikes....tot lo que fa el reus son pures estrategies, nostre entrenador fa tres anys k esta al carrec i a viscut un play-off i ell sap com els ha de preparar i es per aixo k gasta el minim de forçes per arribar 100% als play-offs.
Vigileu amb Victor Curto, Santi Castillejo, Victor Ramos, son davanters k marken molt la diferencia i que te la poden liar facilment quant no te la esperes, o dic com aficionat.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #34 el: 31 de de 2007, 15:30:00 pm »
No trobo be lo de la jornada economica, ademes com eu dit molts de vusaltres es un partit per a mi el mes important de la lliga i si volem portar mes gent al camp no podem fer aixo de pagar encara mes, a vegades sento comentaris que 9 euros per un tercera es car dons imagineu si fem pagar als socis...i com diu el Mutio

:****   NO A LA JORNADA ECONOMICA   :****
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2365
« Respondre #35 el: 31 de de 2007, 17:23:21 pm »
jo el que vaig entendre es que la directiva estava buscant formules per atreure més gent i jo entenc que jornada económica es refereixen a fer-ho més barat o invitacions a socis i no jornada económica per pagar més sinó al contrari.
Per això os convido a donar idees per omplir el camp i ho podeu posar en atenció al soci com he fet jo.

• Infantil
    • 100x100 Reus
« Respondre #36 el: 01 de Abril de 2007, 14:35:32 pm »
CE EUROPA 1-2 CE SABADELL

CE SABADELL - CF REUS

Preparats??  8)

i a vere si ja sabeu quan valen les entrades!! si fan o no jornada economica!!

CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #37 el: 01 de Abril de 2007, 14:55:00 pm »
Compañero Gerard_reusenc, siento que no se cumpla tu deseo de ver al Reus Deportivo como líder en la Nova Creu Alta, ahora para verlo tiene que ganar en nuestro campo siempre y cuando ganen el partido de esta tarde que lo doy por hecho.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #38 el: 01 de Abril de 2007, 15:04:32 pm »
Per cert gerard el pots de fum els guardeu a caseta.... :cool
Perquè m'extranya molt que no hagin posat multes ja al Reus ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

• Infantil
    • 100x100 Reus
« Respondre #39 el: 01 de Abril de 2007, 15:19:27 pm »
Per cert gerard el pots de fum els guardeu a caseta.... :cool
Perquè m'extranya molt que no hagin posat multes ja al Reus ::)
On o as tret aixo?? xD farem un tifo pero crec k no sera res pirotecnic.

Reus os robara el liderat  ::)  :beer
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!