Autor Tema: CE SABADELL - CF REUS  (Llegit 35211 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: CE SABADELL - CF REUS
« Respondre #40 el: 01 de Abril de 2007, 15:30:07 pm »
de molta gent i sobretot de molts forums en els quals estàs registrat tu també :tongue3: :tongue3:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #41 el: 01 de Abril de 2007, 16:01:46 pm »
de molta gent i sobretot de molts forums en els quals estàs registrat tu també :tongue3: :tongue3:
Doncs van malament informats  :laugh: :laugh:
wno ja es veura el k farem, k nkara es te k parlar...
pro i aura un ambient on mai a tercera divisió hi ha agut.  :cheer
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12581
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 01 de Abril de 2007, 19:32:54 pm »
Espero que sigui un partit dels que fan afició.

I ho sento per al Gerard, però el  :scut ha de guanyar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #43 el: 01 de Abril de 2007, 19:46:09 pm »
la veritat és q serà un partit trepidant. Ens enfrontem al segon classificat, un ekip q només a rebut 10 gols en 31 partits, algo impressionant laveritat, i per postres venen d guanyar 5-0 osigui q Deu ni doret q crescudets q vindran els "tarragonins".
Aquests partits tenen q ser els q facin afició, hi ha qui diu q em d ser 10.000 jo se q 10.000 no serem, és d lògica, pero a veure si arrivem als 4 o 5 mil. Si es fa una bona publicitat del partit, es fa saber a la ciutat q sóm líders, q hi ha qui no o sap i es possen preus baratets (  5 eurets) crec q podem tenir un ambient increible per a una TERCERA DIVISIO. Hi ha veure si s'anima força afició del Reus a venir al camp i no em d lamentar cap incident destacable.
Proposo mosaic o mascletá o el q sigui a la NCA per d'aqui 15 dies, tenim dies per pensar-ho.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #44 el: 01 de Abril de 2007, 19:55:41 pm »
si aconseguim guanyar al Reus , se'ns posara mooolt mooolt be per acabar campions de grup,llastima que hi hagi aquest paron ... ja tinc ganes de que arribi el partit  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #45 el: 01 de Abril de 2007, 20:00:11 pm »
A mi m'agradaria molt una bona traca per quan surti el Sabadell  ;D ;D

Quines ganes que tinc que arribi ja el partit :balla :ball

Sabadell 2 - 0 Reus

A per totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

kabra antiegarenca

• Visitant
« Respondre #46 el: 01 de Abril de 2007, 20:37:54 pm »
lo k tendrian k acer es poner karteles tambien en todos los barrio0s no nada mas por el centro  io de to0das maneras intentare k los k entreno io vaian unos kuantos.... ai k llenar la nova creu altaaa i a por el reus!!!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8330
  • un camp de primera
« Respondre #47 el: 01 de Abril de 2007, 21:14:46 pm »

Ja ens passaràs el plantejament tàctic del Reus per aquest partit, company Gerard, que així ens el podrem estudiar bé.  Ja ho saps tu, un missatge privat a qualsevol de nosaltres.... :icon_mrgreen: :)
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #48 el: 01 de Abril de 2007, 22:38:06 pm »
Sabeu si hi ha algun jugador que avui li hagin ensanayt la cinquena targeta i que no  pogui jugar contra el Reus?

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #49 el: 01 de Abril de 2007, 22:53:34 pm »
En un principi a ningú.
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #50 el: 01 de Abril de 2007, 22:58:42 pm »
Jo crec que precisament menys al Montero (que era el que tenia 4 targetes) a tots els demes li han ensenyat,molta targeta aquesta matinal aixi que m'enrecordi han estat amonestats Roger,Suarez,Pages,Roca,Nauzet,Roberto i segur que em deixo algu   :arbit
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #51 el: 02 de Abril de 2007, 11:18:16 am »
per tifo el que farem nosaltres , les entrades pel de fora a 10 euros com a nosaltres, yo faria emtrar tres acompañants gratis  amb el carnet i entrades a 5 euros pels demes arlequinats
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #52 el: 02 de Abril de 2007, 12:56:01 pm »
PARA LOS QUE NO CREÍAN EN LA JORNADA ECONÒMICA...LEER PAGAMOS TAMBIÉN LOS SOCIOS...según www.radiosabadell.f m...

Jornada econòmica
Un enfrontament que no només té fixada l'atenció dels jugadors. L'afició arlequinada també tornarà a ser clau. I això que aquest cop haurà de passar per 'caixa'. La directiva del Centre d'Esports ha decidit marcar el partit contra els reusencs com a 'Jornada Econòmica'. D'aquesta manera, els socis del club hauran de pagar 5 euros per aconseguir una entrada de la seva zona. Igualment, els socis de General que aquell dia vulguin estar a la Tribuna pagaran 15 euros. Mentre que les entrades pels no socis aniran des dels 12 euros per una General, fins els 20 euros per una Tribuna. En aquest sentit, l'Àrea Social de la directiva sabadellenca tindrà aquest vespre una reunió amb els representants de les diferents penyes del club. L'idea és presentar-los aquesta decisió, i al mateix temps, demanar suport per tal d'organitzar diferents iniciatives per aquest enfrontament contra el Reus Deportiu. Una proposta serà la d'instal·lar per la ciutat diferents punts de venda de les entrades. 
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #53 el: 02 de Abril de 2007, 12:59:38 pm »
per cert, també segons www.radiosabadell.f m el palafrugell-sabadell dia disabte 5 de maig a les 12.30...si si ens donen per la nostre amiga tv3... :boig
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #54 el: 02 de Abril de 2007, 13:08:57 pm »
Quina mala llet tenen fent-nos pagar als socis tb... vaja forma d'enganyar-nos amb el preu dels carnets doncs, si alguns ja es keixaven de q eren cars a principis de temporada doncs ara els hem de posar el plus de la jornada econòmica.  El partit MÉS important de la temporada, el partit on hem de portar MÉS gent a l'estadi i el partit on les entrades són MÉS cares i on els socis han de pagar... està clar que per a mi és la decisió MENYS encertada de la temporada.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #55 el: 02 de Abril de 2007, 13:13:22 pm »
Quina mala llet tenen fent-nos pagar als socis tb... vaja forma d'enganyar-nos amb el preu dels carnets doncs, si alguns ja es keixaven de q eren cars a principis de temporada doncs ara els hem de posar el plus de la jornada econòmica.  El partit MÉS important de la temporada, el partit on hem de portar MÉS gent a l'estadi i el partit on les entrades són MÉS cares i on els socis han de pagar... està clar que per a mi és la decisió MENYS encertada de la temporada.

Tens tota laraó jo havia convençut bastanta gent perque vingues però clar veien aquesta postura de la directiva no crec que vinguin gaires, despres d'un dubte si volem entrar algu amb el carnet de soci(amb les invitacions) que hauran de pagar 5 euros tambe?
« Darrera modificació: 02 de Abril de 2007, 13:17:45 pm per SABADELL »

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #56 el: 02 de Abril de 2007, 13:16:03 pm »
Yo tmbien lo encuentro muy injusto, ya k para empezar es un partido en el cual hay k llevar el maximo de gente posible, ya k el Reus tiene la mejor defensa de la liga y en teoria nos costará marcar, y debemos de hacer presion... pero si solo van mil personas no se ará presion... Xk para k engañarnos, si se ponen las entradas a 5 € para los socios muxiisima gente no irá... y ya los no socios menos... yo x ejemplo si k iria pero la mayoria de gente no...

y encima k lo encuntro una estupidez xk si dijieramos k vamos fatal de presupuesto... Pero no se dijo k con ya habian aconseguido en unas kuantas jornadas el dinero previsto para toda la temporada?  :-\

Weno espero k al final los socios entremos gratis, y los no socios a 5 € o sino como minimo a el precio de siempre...

:beer2

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5797
  • A way of life
« Respondre #57 el: 02 de Abril de 2007, 13:17:10 pm »
La vritat jo no ho entenc. Un partit importantissim on hem de portar molta gent a l'estadi i ens fan pagar als socis i a més, les entrades son més caresper als no socis...
Crec k aixi poca gent més vindra... Serem els de sempre o potser menys.
Per mi molt dolenta akesta iniciativa! :ko
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #58 el: 02 de Abril de 2007, 13:18:44 pm »
I les invitacions q tenim al carnet q? serviran per alguna cosa almenys?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #59 el: 02 de Abril de 2007, 13:29:16 pm »
Vaya pifiada de la directiva.... Yo tenia ya casi atados 2 o 3 personas para el partido, pero ya ni me molesto a preguntarles, encima nos hacen pagar a los socios, creo k el partido k tenia k ser la aficion el numero 12 me da a mi k va ser de los k menos asistencia haya en lo k llevamos de temporada  :ko

En fin deberia ser un partido para enganxar a mas gente de cara al final de temporada, hubiese sido mas acertado jornada economica para el partido contra el girona (cosa k tampoco me parece bien hacer pagar al socio) donde kizas despues del partido del reus la gente se enganxara, pero visto lo visto no va a ir casi ni dios a ver el sabadell - reus  :Hecho_polvo:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!