En aquest partit la directiva tenia dos alternatives: la d'omplir el camp possant entrades més econòmiques o ve la d'aprofitar per fer una mica d caixa, ja comptant de q no serem més q en els anteriors partits.
Penso q s'ha optat per la segona opció, perq? doncs el motiu perq ja pràcticament estem a play off i ara l'equip representa q en aquestes jornades q keden ja no és necessari q la NCA presenti una gran entrada com si ens juguessim un descens, ara representa q la feina ja sta casi feta i si poden fer una mica d caixa millor q millor.
El q espero q no es pensin és q possant akests preus l'estadi tindrà més d 3000 persones, perq llavors si q potser es pensarien q l'afició de Sabadell són idiotes.
El q aquí es diu q és un partit q es "necessita omplir el camp", perq? si ja casi és impossible q ens quedem sense play off, la intenció dkesta directiva era entrar a play off, sta clar q el quedar primer o quart els i és completament igual.
Jo mira, si em d pagar 5 euros els pagarem, per un dia no ens arruinarem pas no, tampoc em de ser tan garrepes, ens beurem un cubata menys el dissabte i ja sta... o no? el farem a casa el cubata d menys jajaja, millor dit, ara ve espero q d cara al PLAY OFF s'oblidin del fet d voler " fer caixa" i llavors si q es facin preus populars. No cal q siguin d 2 euros l'entrada com els anys anteriors pero q weno 5-6 euros per als no socis ja staria bé.