Autor Tema: CE SABADELL - CF REUS  (Llegit 33135 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL - CF REUS
« Respondre #80 el: 03 de Abril de 2007, 12:02:56 pm »
Felicitats arlekinada.
I si hauriem de fer alguna cosa per expresar com s´ens maltracta als socis
Pagar amb centims, entrar al camp més tard, enviar les firmes al president, concentració davant tribuna.....
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2007, 12:06:14 pm per hicks »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #81 el: 03 de Abril de 2007, 12:14:05 pm »
hauriem de fer alguna cosa per expresar com s´ens maltracta als socis
Pagar amb centims, entrar al camp més tard, enviar les firmes al president, concentració davant tribuna.....
aixo ajudaria al equip???? :o

jo flipo amb vosaltres.....  preferiu entrar en una guerra directa amb el club en lloc de buscar maneras d´apoyar a l´equip.
no us doneu compte que l´unic que feu dien aixo es pressionar al nostre equip?es que no es un partit que valdria la pena estar tots a una?
la jornada economica ja esta feta, no la treuran tot el que es digui sera en contra de nosaltres mateixos, crec que ja ha quedat clar que el soci no creu bona idea aixo de pagar pero no tirem pedres contra nosaltres mateixos, el Markgsihool ja ha explicat les raons de la directiva per fer el que ha fet dons deixem-ho estar i pensem en com animar al nostre equip en aquest partit tan importan i deixem de banda un tema que no es pot solucionar, si el santboi no va baixar las entradas amb tot el que va pasar , ¿el sabadell treura la jornada economica?
a vegades no puc creure les coses que es diuen al foro  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #82 el: 03 de Abril de 2007, 12:27:31 pm »
LLAvors que. Hem de veure que s´equivoquen, que perdem la nostra millor arma del camp plé, que perdem força i posibilitats de pujar que es del que es tracta,que perdem el clima que s´estava creant i el inici del retorn a divisions superiors'. Veiem això clarament i ens podem quedar sense fer res i no sentir-nos malament? Ojalè pujem però sinó es així jo em sentiré malament i amb el neguit de que hagués pasat amb el camp plé i no amb 1500 persones i l´allunyament, potser per sempre, de la ciutat. APROFITEM L¨OPORTUNITAT QUE LA GENT TORNA A ESTAR AMB EL SABADELL potser no tornarà i la gent es cansarà

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #83 el: 03 de Abril de 2007, 12:29:33 pm »
no, es millor no anar al partit en forma de protesta, o millor entrar tard para que el nostre equip es trovi deprotejit, o tambe podem demostrar la nostre emprenyamenta cridan a la directiva i fen una mini manifestacio en lloc de animar al equip, SI SENYOR VOSALTRES TENIU RAO ES MILLOR AIXO. :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #84 el: 03 de Abril de 2007, 14:53:01 pm »
Haurem de fer com al santboia i kedar-nos fora... S'ho merexerien els directius i així en un partit tan important com akest no ho tornarien a fer  :no:
               :ko No a la jornada econòmica :****

PD-->hem felicito a mi mateixa pel meu aniversari xD  :pastis

Home.... no és això tampoc.
Ja he dit que crec que és una cagada. Però quedar-se fora del camp.... vaja, és un sense sentit.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #85 el: 03 de Abril de 2007, 15:15:21 pm »
Si, esta mal fet, pero tan com per no entrar al camp...
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2007, 16:11:36 pm per Xavii »
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #86 el: 03 de Abril de 2007, 15:17:03 pm »
Jo no em penso quedar fora del camp, pero no crec que sigui cap xorrada, si la directiva s'assebentes de que la gent es quedara fora tinc clarissim que no faria jornada economica.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #87 el: 03 de Abril de 2007, 17:36:16 pm »
felicitats arlequinada! :pastis :pastis :pastis :pastis :pastis

gerard porteuvos be e , jejeje
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #88 el: 03 de Abril de 2007, 19:37:55 pm »
Es el que hi ha desafortunadament, espero que siguem els de sempre ( com a minim ) i l'equip guanyi, altre cosa com eu dit de entrar més tard, fer boicot, etc etc... no crec que sigui la solució, la directiva sap que no ens agrada pagar 5 euros... i si fem això per aquest motiu no crec que vingui bé per l'equip...  :boig

:anims   VISCA EL SABADELLLL!! :anims :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #89 el: 03 de Abril de 2007, 19:39:58 pm »
Crec que no hem de caure en extrems (ni el que diu la directiva ni que sigui un partit 'normal'.

Crec que haurien d'haver fet funcionat la terrassa i fer números:

CAS 1: JORNADA ECONÒMICA
entrades als preus de la directiva
1400 tiquets x 5 euros: 7000 € (socis)
400 tiquets x 12 euros: 4800 €
30 tiquets x 20 euros: 600 €
els nens es suposa que no paguen

públic: 1830
caixa: 12400 €

CAS 2: JORNADA SEMI-ECONÒMICA
socis 5€ (totes les entrades que vulguin comprar), no socis 10€, tribuna 15 €
1500 tiquets x 5 euros: 7500 € (socis)
250 tiquets x 5 euros: 1250 € (amics de socis)
500 tiquets x 10 euros: 5000 €
40 tiquets x 15 euros: 600 €

públic: 2290
caixa: 14350 €

Guanyaràs més calers, el soci no s'emprenyarà tant, 'protegiràs' al soci i aconseguiràs un millor ambient.
A més, he fet els números posant-me en el pitjor (mal temps). A quan més gens vindria en el segon cas, més benefici.

Algú del club sap fer números? Algú sap en el club com funciona el merchandising?

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #90 el: 03 de Abril de 2007, 19:41:15 pm »
a veure no estic d'acord en fer pagar als socis i fer pagar als no socis 12 euros.
Ara ve aquí ens em inventat una llegenda urbana ( alguns) d q en cas d possar preus normal o més barats hi haurien 6-7-8-9-10 mil persones al camp i això crec q és molt poc provable. Per molts descomptes q es facin en un partit normal d lliga i tenint en compte q només ens juguem el ser o no ser primers, ja q el play off el tenim casi assegurat, jo crec q d cap manera passaríem de les 5000 persones el dia del Reus.
Suposo q és per això q han fet la jornada econòmica, perq saben q no és un dia q vindria gaire més gent per molt q els preus fossin més barats, i com q saben q per molt q siguin més cars els preus doncs menys d 2000 persones no hi haurà al camp doncs han preferit ser 2500-3000 persones per exemple i q tothom passi per caixa a ser 4500-5000 i q només paguin els no socis o ve paguin menys q altres cops els no socis.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #91 el: 03 de Abril de 2007, 20:10:28 pm »
Llegiu radio sabadell llegiu, que es veu q pel primer partit d'eliminatoria d'ascens tb ens voldran fer passar per caixa... i pel que diuen de les penyes... no m'ho crec que totes aplaudeixin akesta decisió, però bueno...
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2007, 20:14:51 pm per BIRRI »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #92 el: 03 de Abril de 2007, 20:23:00 pm »
Això no son maneres de fer omplir el camp senyors.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

ferni20

• Visitant
« Respondre #93 el: 03 de Abril de 2007, 20:30:36 pm »
Llegiu radio sabadell llegiu, que es veu q pel primer partit d'eliminatoria d'ascens tb ens voldran fer passar per caixa... i pel que diuen de les penyes... no m'ho crec que totes aplaudeixin akesta decisió, però bueno...

QUEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEE?

Que al PLAY OFF faran el mateix? això o vaig dir ahir amb una mica d pitorreo pero mai a la vida haguès pensat q seria veritat. Espero q no s'els i acudeixi, ja només faltaria això, en el PLAY OFF si q em vec en cor d dir que la NCA podria presentar un nombre molt elevat d'aficionats ( 7-8 mil) pero q com facin preus com el pròxim partit amb el Reus tornarem a ser els d sempre, potser 4 més pero q no passarem dels 5 mil ni en somnis........ MARE MEVA!!! ara si q vec q la stan cagant d mala manera!! com no pujem es pot liar grossa, tenint en compte q el recolzament de l'afició fa molts mesos q sabem q serà el nostre 40 % de possible ascens.  :**** :**** :**** :****

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #94 el: 04 de Abril de 2007, 00:22:29 am »
Llegiu radio sabadell llegiu, que es veu q pel primer partit d'eliminatoria d'ascens tb ens voldran fer passar per caixa...

Srs. directius.... si volen prendre aquesta decisió, simplement pensaré que NO SON DEL SABADELL. I QUE NO VOLEN QUE PUJEM AQUEST ANY. Més clar l'aigua.
No entenc la jornada econòmica contra el Reus, seria PATÈTICA una jornada econòmica en el 1r partit de play-off. On les entrades no haurien de sobrepassar els 3 euros pels no socis.

SENYORS --> VOLEM EL CAMP PLE  :icon_exclaim:
I si no arriben al pressupost, busquin solucions en un altre lloc. En son molts a la directiva per pensar  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #95 el: 04 de Abril de 2007, 01:23:57 am »

Jo ho tinc clarissim que ens faran pagar al play-off després de lo del Reus,si ens fan pagar el diumenge que ve es perque saben que es preveia una gran asistencia de public,doncs el mateix es preveu al Play-Off en fin se'ls hi va la olla en quantitats industrials  :**** :****
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
PARTIDAS TOTS CAP A LA NCA !!!
« Respondre #96 el: 04 de Abril de 2007, 01:34:16 am »
Yo crec k el diumenge es viura un partit molt intens entre els dos equips yo crec que la posesio de la pilota sera mes per els reusencs pero k en un contraatac el sabadell pot fer molt mal

ce sabadell 2-1 Reus.

visca el ce sabadell  :reverencia2 :reverencia2 :clap2 :beer2 :scut :scut
Aquest any a per totes totes !!

makintos

• Visitant
« Respondre #97 el: 04 de Abril de 2007, 02:56:26 am »
[Que 11 inicial deberia jugar contra el reus?

kabra antiegarenca

• Visitant
« Respondre #98 el: 04 de Abril de 2007, 11:36:14 am »
Mutio totalemnte de akuerdo kntigo0, pienso lo mismo no son del sabadell, i eso0 k dicen las peñas de k asi se vera kien es realmente arlekiinado i kien no?¿ no lo emo0s demostrado este añO¿?, con los desplazamientos, con la de gente que entra a la nova creu altaa?¿
I luego nos quejamos del san boià o de culquiera de estos ekipo, vaya pifiada de la directiva, más vale que reaccionen, xk si no mal vamos :****

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1771
« Respondre #99 el: 04 de Abril de 2007, 11:58:00 am »
señores de la directiva,hasta este partido han estado genial aparte tema manel etc pero pasable pero ahora una :cavall    ven grossa señores y el play off tambe pagen oh claro ***** de mi QUE DEBEMOS PAGARLE AL ALCALDE LA PROPAGANDA ELECTORAL YA DECIA YO ., pues vamos por mal camino sr. soteras&company
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13