Autor Tema: CE SABADELL - CF REUS  (Llegit 33080 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL - CF REUS
« Respondre #240 el: 15 de Abril de 2007, 20:39:53 pm »
Pesimo partido el nuestro, el Reus se ha merecido la victoria (Felicitadiones al amigo Gerard_reusenc ) ,lo que menos me ha gustado del partido ha sido que nunca hemos tenido el control sobre la pelota, la sacabamos desde atras con pases largos y contra un equipo bien armado come el Reus eso no funciona.

Tampoco debemos caer en el pesimismo y hay que seguir luchando por la primera plaza , pues creo que quedar entre los 4 preimeros ya casi lo tenemops seguro despues de los resultados de hoy pues tenemos al 5 el Vilanova a 8 puntos

Ahora mas que nunca animos al equipo

:clap2 :clap2 :clap2 :scut :scut
la meva sang és arlequinada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #241 el: 15 de Abril de 2007, 20:40:51 pm »
Si que ha estat a la segona part pero bueno es igual, el Reus ha tingut les seves ocasions i nosaltres no hem sabut moure la pilota rapid per crear ocasions, el Reus ha jugat molt millor pero el marcador podia haver quedat 0-0 perfectament, i el c***** del linier que ha aixecat la bandera per despistar es el mateix que ens ha privat de 2 jugades clarisimes de gol en la primera part  :paret :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #242 el: 15 de Abril de 2007, 20:48:43 pm »
no estic d'acord ni amb PIPO ni amb DAGAR pero si amb RRACO.
No era partit d 0-0 ni era partit d 0-5. és un partit en q a guanyat qui a possat les ocasions q a sigut el Reus, n'ha tingut 3 d bastant bones i nosaltres només em xutat 1 cop a porta i així és impossible guanyar a l'ekip menys golejat de tot el fútbol espanyol.
El Reus a tingut molt més la pilota q nosaltres i ha sigut molt més ekip, nosaltres ens em limitat a aguantar el resultat, no entenc com es pot anar a empatar un partit q jugues a casa i més o menys es pot dir q hi ha un bon ambient a la NCA, q crec q l'ha hagut, em sigut més q mai, potser 4000, pero sta clar q sense jornada económica haguèssim sigut uns quants més.
El Reus és millor ekip q nosaltres hi ho hem d reconèixer és un ekip ambiciós q no es conforma amb l'empat ni jugant contra el teóric millor ekip d la categoria q sóm nosaltres, això si q és un ekip q no tinc casi cap dubte d q pujarà... ara bé nosaltres? nosaltres tenim una actitud conformista i cap mena d orgull propi i així és MOOOOOOOOOLT difícil d pujar d categoria. Em preocupa molt els números q tenim amb els ekips de la part de dalt: cap punt sumat amb els 2 partits amb Reus, 2 punts sumats amb els partits del Gavà i 0 punts amb un partit jugat contra el Girona ( ja veurem q passa d'aquí 2 setmanes....) total portem  només 2 punts d 15 en els 5 partits q em jugat contra els 3 ekips més q hi ha a play off REUS, GIRONA I GAVÀ. és preocupant. Aquesta actitud q tenim d conformisme i relaxació quan sóm líders no m'agrada..... en fi a guanyat qui a possat el fútbol el REus, GRAN EKIP!!

Una felicitació al Gerard-reusenc q  tornarà ben content cap a casa seva i ell i la seva penya.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #243 el: 15 de Abril de 2007, 20:50:36 pm »
El Reus ha jugat millor, i no mereixiem guanyar, però no perdre injustament, si el linier puixa el banderi, no el pot baixar als 5 segons...
En fi, hem jugat bastant malament, i ja savem el que ens trobarem al play.off equips com el Reus, Gavà, Girona... (cap hem guanyat)... avera si n'aprenem una mica

VISCA EL SABADELL
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #244 el: 15 de Abril de 2007, 20:56:25 pm »
El Reus és millor ekip q nosaltres hi ho hem d reconèixer és un ekip ambiciós q no es conforma amb l'empat ni jugant contra el teóric millor ekip d la categoria q sóm nosaltres,

Quina ambició? si juguen al contratak i apart el seu porter ha estat perdent temps des del minut 2 ambició poqueta, lo bo que tenen  es que son una barrera al mig del camp i el robar pilotes tantes vegades i tan facilment els fa crear molts contraatacs.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #245 el: 15 de Abril de 2007, 21:03:34 pm »
partit am superioritat del reusencs am moltes ocasion xo el sabadell ha sapigut aguantar, al final minut 43 fora de joc clar i un senyor ha decidit donar gol em comptes de fora de joc.

els arbitres ens atraquen a tots el llocs

ara a x al blanes,, 3 puntets
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #246 el: 15 de Abril de 2007, 21:05:19 pm »
El partit no ha sigut res de l'altre món, ha sigut com qualsevol partit que es juguen dos equips amb molt nivell, aburridisim i amb un joc repetitiu.
Ara bé passar d'això a que ens pitin un gol totalment inexistent nose jo eh :ejem :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #247 el: 15 de Abril de 2007, 21:05:42 pm »
partit am superioritat del reusencs am moltes ocasion xo el sabadell ha sapigut aguantar, al final minut 43 fora de joc clar i un senyor ha decidit donar gol em comptes de fora de joc.

els arbitres ens atraquen a tots el llocs

ara a x al blanes,, 3 puntets

acaba de dir el sergi a radio sabadell,que veient les imatges pot ser que no sigui fora de joc

ferni20

• Visitant
« Respondre #248 el: 15 de Abril de 2007, 21:09:09 pm »
El Reus és millor ekip q nosaltres hi ho hem d reconèixer és un ekip ambiciós q no es conforma amb l'empat ni jugant contra el teóric millor ekip d la categoria q sóm nosaltres,

Quina ambició? si juguen al contratak i apart el seu porter ha estat perdent temps des del minut 2 ambició poqueta, lo bo que tenen  es que son una barrera al mig del camp i el robar pilotes tantes vegades i tan facilment els fa crear molts contraatacs.
han jugat com han sapigut q podien fer-nos mal, ara ve han creat més ocasions q nosaltres.
El porter a perdut bastant el temps pero i nosaltres? no l'hem perdut el temps? el nostre porter tmb n'ha perdut bastant d temps a la hora d sacar eh.
El q pasa q el Reus a la segona meitat a vist q podia endurse els 3 punts d la NCA i llavors a sigut quan han tingut l'ambició d la q parlo.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #249 el: 15 de Abril de 2007, 21:09:32 pm »
La primera parte el sabadell ha estado aceptable pero la segunda ha sido para el reus. Eso si lo del linier ha sido la *****. Lastima de esa oportunidad de montero al final.
No pasa nada, a ganar al blanes y seguir mirando arriba.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #250 el: 15 de Abril de 2007, 21:12:16 pm »
estoy indignado, nos an pasado la mano por la cara,ademas el aire se a llevado las pancartas con nombres, y la gente arrancando las tiras , estoy exo m***** y encima el arbitro que asco
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #251 el: 15 de Abril de 2007, 21:28:08 pm »
jo he entrat al camp bastant d'hora i he pogut veure les pancartes que per desgracia s'ha emportat el p*** vent, pero ha estat molt bona l'ambientació que heu donat HHVV a aixecar al cap i a invair Blanes, nomes hem perdut una batalla no la guerra.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #252 el: 15 de Abril de 2007, 21:30:04 pm »
  Doncs jo no he vist la pretesa superioritat del Reus. Una defensa molt sòlida, absolutament rocosa tant com es vulgui, però poca presència en atac.  El resultat just era 0-0 de totes, totes....  La primera part molt nivellada, un "toma i daca" continua i la segona també ho hagués estat sense el desafortunat canvi d´Ollés, que ens ha mermat molt el poder atacant.  I realment, CAP DELS DOS EQUIPS HA MARCAT UN GOL LEGAL.

L´arbitratge calamitós i xulesc. No solsament ens ha perjudicat el "show" del linier i el àrbitre quan el gol, sinó que uns minuts abans hi hagut una entrada absolutament salvatge a Ivan Vilanova, que mereixia la vermella directa.. I això hagués canviat molt el partit. Tampoc crec que hagi estat encertat el canvi de Guarch, perquè no hi havia cap necessitat ni era recomanable en aquesta situació de partit, quedar-se amb 3 defenses.

La visió positiva de la jornada és que estem més aprop de classificar-nos pel "play-off". El Vilanova segueix a 8 punts, el Mataró s´ha auto-descartat i queda 1 jornada menys, i ja s´ha jugat contra el Reus.

I bé, és possible que contra els equips de dalt no estiguem especialment encertat, però també és veritat que cada partit és diferent i sinò fixeu-vos en la següent dada;  som l´únic equip de dalt que ha puntuat a a LA BOBILA, on han perdut Reus, Girona i Vilanova.

Es una llàstima, però no passa res. 3 punts a Blanes, que és un camp assequible i tot arreglat. Lo ideal es quedar 1er. al "play-off", però si no pot ésser s´ha de prescindir del factor camp i anar a guanyar qui sigui. El "play-off" és una història totalment diferent i que Ramón Moya i molts jugadors de l´equip coneixen molt bé. De què li ha servit sinò el factor camp a Valencia, Bayern de Munich, Tottenham i Benfica, sinó?

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #253 el: 15 de Abril de 2007, 21:33:24 pm »
estic d'acord amb tu blanc i blau amb tot, menys en que ens hem quedat amb 3 defenses, ja que Roca despres del canvi de Guarch a actuat de lateral esquerra,mentres que Nauzet s'ha posat on era Roca i toni mora al lloc de Nauzet, el plantejament no s'ha canviat  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #254 el: 15 de Abril de 2007, 21:44:07 pm »
El mes emprenyador és que hem perdut la imbatibilitat a casa ni més ni menys contra el Reus, i a més a més ens ha superat per complet el goal average. Reconec q no hem jugat prou bé però l'àrbitre aket dels pebrots ens ha tornat a perjudicar igual com a Palamós.És intolerant q hi hagi personatges com aket  :**** disposats a anar provocant el públic amb el seu repertori d pito, acompanyat de la ineficàcia dels líniers a qui uns quants se'ls ha de regalar unes ulleres ben potents per reis. En fi, tard o d'hora havíem de caure a casa, però no en un partit tan decisiu com aket, encara q hi hagi molta lliga per disputar. Ara a guanyar a Blanes (i si pot ser amb golejada per reanimar l'esperit) i akí el Girona, per enfonsar-lo una mica més. A més, sóc optimista i kedarem campions de grup!  :ok :ok :ok :hurra
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #255 el: 15 de Abril de 2007, 21:46:23 pm »
Gracias a los resultados de la jornada, esta derrota no están mala como pudiera haber sido si se hubieran dando otros resultados, el CES debería ir por el campeonato y aunque queda unos pocos partidos creo que todavía hay tiempo para recuperar el terreno perdido.

Ahora bien, pienso que los socios y seguidores deberíamos reflexionar sobre lo que ha ocurrido desde hace tres semanas o cuatro. 1º el compañero Gerard_reusenc, supo buscar el momento adecuado para desviar la atención de muchos de nosotros para que por ejemplo el partido contra el Europa que todavía teníamos que jugar no fuera lo más importante en su momento, gracias a la fortuna que ese partido se ganó, en el de hoy se han producido lances normales dentro de un campo de fútbol, con errores o no, pero esta vez  hemos perdido.

Luego hay que buscar el modo para que cuando sale un contratiempo este se pueda solventar lo mejor posible y siempre pensando en el CE Sabadell FC., que es el verdadero protagonista de todo esto, buen jaleo se montó con lo del día de ayuda al Club, según RS., más o menos unas 5000 personas acudieron a presenciar el encuentro, lo que me da que pensar por vuestros comentarios que contra el Girona, otro partido de mucha importancia y al no haber día de ayuda vendrán 12000 0 15000 personas a la NCA., me parece bien, en caso contrario que es lo que se ha montado durante este tiempo en este forum, otro teatro de la comedia, he leído en algún mensaje que el autor del mismo no iría al campo y que tampoco renovaría el carnet de socio, hasta ese punto hemos llegado, estoy esperando que llegue la próxima temporada a ver si menciona que es socio lo que quiere decir que no cumple con su palabra y más, todo lo que ha escrito es meter mie..da, en vez de buscar una solución, y no es el único.

Bueno hoy el partido se ha perdido, pero la vida sigue ahora hay que pensar en el Blanes y menos mal que no tenemos a un compañero de Girona porque si no nos volvería a desviar nuestro interés no en el próximo si no en el siguiente encuentro, debería haber una máxima y es que siempre se hablará del siguiente encuentro a jugar y no el que nos tocará dentro de un mes.

Eso sí estoy caliente, enfadado, malhumorado, iracundo, por todo lo que ha pasado en estas semanas, porque lo primero es el equipo y creo que lo hemos dejado de lado por unos intereses que no son reales. Hoy por hoy la NCA., no se llena ni aun cuando venga el Manchester United, porque todos tenemos que trabajar y colaborar he ir poco a poco en apoyo de nuestro Club y saber lo que nos jugamos en cada momento.
                                                     :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #256 el: 15 de Abril de 2007, 21:55:44 pm »
labtec es q hacer pagar al socio para ver el partidillo q hemos hecho tiene tela.
Quiza mejor q la NCA no haya tenido el ambiente q se esperaba en un Sabadell-Reus porq para q la gente vea como nos pegan un meneito en nuestro campo... casi mejor q solo lo veamos los d siempre y unos kuantos mas q han venido hoy, en total creo q seriamos 4000 o 4500 hoy, una muy buena entrada para un partido d Tercera sta claro, y grandísimo ambiente el q han montado tanto en el gol sur como el gol norte las peñas, increible!! pero q weno la Directiva stara contenta dsp d jugar d pena pero han hecho dinero q era lo q interesaba, mucho mas q seguir como líderes....  :Hecho_polvo:
Ah y en el PLAY OFF a pagar todos eh, q como vamos sobrados en la liga no necesitaremos el apoyo d nadie.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #257 el: 15 de Abril de 2007, 21:55:55 pm »
Avui estic molt emprenyat. per dues raons i molt orgullos d'una altra:

La primera perque ho hem fet prou malament i nomes ens merexesim empatar.

La segona perque no ens mereixiem que ens robessim com ho han fet avui el del Camp de Tarragona, gracies a l'arbitre.

La rao per estar orgullos ha eatat veure tribuna i preferent, com ha respost la parroquia arlekinada... Pagant erem 5.000?

P.D.: Gerard quan l'arbitre no us benificii en el proxim partit, no vingis a rondinar com vas fer amb el Gava, ves-te'0n a protestar als de la teva capital TARRAGONA.
« Darrera modificació: 16 de Abril de 2007, 09:41:55 am per Talleret »

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #258 el: 15 de Abril de 2007, 22:00:34 pm »
deixeu de plorar ostres,ni gol ni arbitre ni res de res,el reus ens a fotut un bany tactic i nomes a la segona part 5 ocasions no clares CLARISIMES

i a radio sabadell a dit fa una estona el sergi garces.........que veient les imatges sembla que NO ES FORA DE JOC

ferni20

• Visitant
« Respondre #259 el: 15 de Abril de 2007, 22:00:47 pm »
Avui estic molt emprenyat. per dues raons.

La primera perque ho hem hem fet prou malament i nomes ens merexsiem empatar.

La segona perque no ens mereixiem que ens robessim com ho han fet avui el del Camp de Tarragona, gracies a lo'arbitre.

P.d.: Gerard quan l'arbitre no us benificii en el provim partit, no vingis a rondinar com vas fer amb el bGava, ves-te'0n a protestar als de la teva capital TARRAGONA.

quina culpa en té el Gerard d q nosaltres no tinguem collons d guanyar a un ekip dels bons de Tercera al nostre camp i q els arbitratges de la categoria siguin depriments?
avui em perdtu d mala manera ja ho se, preferia perdre marcant el REus un gol just i al minut 60 q d'akesta manera, pero q és millor per nosaltres perdre akests partits. Puntuar en partits com el d'avui ens hauria fet molt mal, perq semblaria q jugant malament tampoc perdem a casa i això si q ens perjudicaria d mala manera. Més val q perdem i s'ens baixin els fums ben baixats, q encara keda un camí MOOOOOOOOLT llarg per a l'AScens.